
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yıl- Kavgacı, üslubu kaba birisin.
Kahvaltı hazırlamışsın evet zahmet olmus ne de olsa kral mı bu da özeneyim diyosun. Kocan senin ya krallıkla bir alakası yok.. Adama birazcık gönlünü hoş tutacak sekilde davransan böyle demezdi belki. Patatesli menemen diyosun, sizin orada kahvaltıda o yapılırmış bunu da anladık.. Ama menemene benzer bişey yok orada işte.. Haşlanmıs patatesi tavaya koymuşsun, biber domates koymuşsun menemen diyosun. Biberler daha diri duruyor dogru duzgun buzuşmemiş bile.. Patatesle domates özdeşleşmemiş. Yemek ayri ayri goruluyor farkinda misin? Sanki salata yapar gibi dogramis karistirmis tabaga koymussun. Tamam karsindaki kral degil de kocan senin. Ona özenmeyeceksin kime özeneceksin. Yorum paylaşan herkese saymış dökmüşsün. Derdin ne senin. Kocanı mı sevmiyosun? Soruyu sorma üslubuna bak önce.. Diyosun ki : "bişeyi begense şaşarım." Ee ev içinde zaten sürekli böyleyseniz ikinizde her şey çok normal. O senin yaptigini begenmez, sen onun.. Tahammulunuz kalmamış ki birbirinize.. En ufak bişeyde hır gür çıkarıyosunuz.. Evlilik bu mu gerçekten.. Evlilik bitiriyor mu askı
60 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılEline emeğine sağlık güzel görünüyor haline şükür etmesi lazım onu bulamayanlar var açlıktan ölen insanlar var kaç yerde haline şükretmesi gerekirken yanlış yapmış bu yaptığı doğru değil Allah'a şükür etmesi gerekiyordu ama o beğenmemezlik yapmış
00 Yorumla
+1 yılKocan kahvaltıdan çok senin ablada olmanı veya özenti göstermemeni beğenmiş olabilir. Normal bir masa da sadece ona çay koymak yerine karnım tok diyorsun ya 1çay 1 çatal da kendine koysan yemesen bile bak sesi çıkıyor mu.
Adama ye sıkımlan git gibi yapmışsın. ya da bir daha kahvaltı istemesin diye02 Yorumla
Soran+1 yılYa ben onu yatağına götürmek için böyle hazırladım
- +1 yıl
Bilemedim şimdi güzel insan ne diyem
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
53
Cevap
59Cevap
+1 yılNormal kahvaltı işte evde ne varsa koymuşsun. Dışarda yemek daha güzel oluyo belki o yüzden iş yerinde yemek istemiştir ama sana oyle deemesi ayıp tabi. Ayrıca kahvaltımı begenmeyelerle kavga etmişsin ful bela bile vermişsin okudum her yorumu. Ne çirkef kadınsın sen ya Allah uzak tutsun senin gibileri bizden 😂😂😂😂 avukatım falan diyosun birde şu cevaplara bak asdffgava davar ya
24 Yorumla
Soran+1 yılKahvaltımı beğenmeyenlere mi bak aşağıda bir sürü yorum var güzel değil diye hiçbirine bir şey demedim ama bu kahvaltımı gibi cümleler ne demek ya bunlar ne demek ya neyse beğenmediysen benimle muhatap olmayabilirsin hatta var da sensin az bir şey seviyeli ol
- +1 yıl
Senin seviyende konustum 😂 beğenmeyenlere cirkeflesmissin hep böyle yorumlar geleceğini bile bile sormuşsun hoşuna gitmiyosa sormicaksin adhsbdb
- +1 yıl
Ya sen boyleysen kocan senle olmak istemez demiş biri sende ona kocamda böyle demişsin iki çirkef bulmuşsunuz işte birbrinizi hakkediyonuz jsnsns oda davar sende davar hddbsb
Soran+1 yılEvet öyleyim Hadi benimle muhatap olma 😛
+1 yılBeğenmediyse kendi hazırlasın Hanzo ama sorun kahvaltıda değil başka bir şeye kızmıs bunu bahane etmiş gibi ve en azından sende kendine 1 bardak çay alsan yanında otursan diye düsunmus olabilir bilemedim ve işin garip yani şu kahvaltiyı begenmedi ve sende dur bozma bir fotograf çekeyım KS de sorayim mi dedin yemeden kalktı gitti mi
10 Yorumla
+1 yılBal yok, reçel yok, tereyağ yok, omlet yok, insan bi omlet yapar yani.
Evde yoksa da o adama kızarım bak. Hem almaz, hem ister diye.
Ama evde olan bir şeyler ise, biraz özen de olur.
Bir de, bir gün de kendi hazırlasın, onu da atın da bakalım.
Bu kadar şey isteyen ben, alasını kuruyorum o kahvaltı sofrasının eğlenerek...
Kendi beceriksiz ise, istemeye ne hakkı ne haddi var o kadar..05 Yorumla
Soran+1 yılBirincisi kahvaltıya bu ne denmez ikincisi eşim yumurta sevmiyor asla sevmez ikincisi evde reçel yok zaten yemiyoruz aldığımızda da bir kenarda bekliyor bu kadar
Soran+1 yılBen bunu acele ile hazırladım eşim evden çıkıyordu ve Küçük kızım heves ettiği için çoğu şeyi onunla birlikte doğradık ve böyle yamuk oldu yani özensiz değil
- +1 yıl
Açıklama müthiş. Adam sevmiyor arkadaş sizi.
Sevmeyince alla mi cihanı getirseniz, önüne serseniz olmaz.
Üzgünüm.
Birbirinizi sevdiğiniz günleri hatırlatmanız şart.. ☘
Soran+1 yılYa sabah çok sinirlendim de ben sevmediğini düşünmüyorum sevgisini bana hep hissettir belki de canına bir şey sıtkındı ya da ben onu önceden kırdım olabilir o da böyle tepki vermiş olabilir gelince konuşacağım zaten
- +1 yıl
Konuşun bakalım.
Gönlünüzce olsun.
- Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yıl17 yıl süren evliliğimde şunun yarısı kadar bir kahvaltıyı bile 1 kez olsun görmedim. Ayıp etmiş, her şeyden önce emek verilmiş.
14 Yorumla- +1 yıl
Ha, kahvaltının da bir kusuru yok ayrıca.
- +1 yıl
Vay canına biz aile evinde kahvaltıyı hazırlamazsak olay olur elaleme bak
- +1 yıl
@Mavisafircik2 Sorma, bitti de kurtuldum.
Soran+1 yıl@Mavisafircik2 adam hak etmiyor belki kadın çalışıyor
Eline sağlık gayet güzel. Onun zevksizliğiymiş o boş ver.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSen yine o kadınsın dimi ya valla konuşmandan tanıdık ha shdhhdjdjd ayicikli pijamalı olan valla abla sana söyliycek söz yok kendi bildiğini okuyon nasılsa. Hani burdan böyle sorular sormaya silah zorumu kullanıyorlar yoksa sen bizimle dalga mi geciyon anlamadim
25 Yorumla
Soran+1 yılNe diyorsun ya
Cevap sahibi+1 yılBildim demi sgsgdh
Soran+1 yılBilemedin
Cevap sahibi+1 yılZaten evet diyeceğini beklemiyordum ksjdjdj ama sen osunn insanlara saldırışından belliii
Soran+1 yılPeki
Gizli Üye(30-35)+1 yıl1 Sofrada çatal yok
2 çay soğuk kopurmus
3 ne öyle bekar adamn haziladgi gibi tepside4 evde olan olmayan bilemem ama biraz da kendinde suç bu bı kadına yakişmyack sofra bu değer ver saygı gösterki mutlu olasın herkese bı itiraz bı kabullenememe madem bu kadar memlundun ne die bu soruyu sordun18 Yorumla
Soran+1 yılYa Allah aşkına git ya Ben çalışan bir kadın kahvaltı hazırlıyorum buna şükretsin ha ikincisi de çatalını düşürdüm geri getirecektim çay da soğuk falan değil
Cevap sahibi+1 yılÇay soğuk köpük var catali bile düşürdün daha ne diyeyim.. madem ikisi zor geliuor çalışma
Soran+1 yılYa boş yapma boş yapma
Cevap sahibi+1 yılİşte ona karşıda boyleysen Allah adama sabır versin walla ne günah isleyse belasını bulmus
Soran+1 yılSen yazı yazmayı öğren önce sonra konuşalım andaval çatal niye düştü diyor ya çatalı lan bu
Cevap sahibi+1 yılBana yazmayı öğren dien keşke bilseydi. Neyse senle konuşulacak biseyim yok senin gibiler uzak dursun benden
Soran+1 yılHe kanka dien fkskdkkd diyen değil dien
Cevap sahibi+1 yıltamam sen herşeyin iyisini en güzelini yapansin tamam
+1 yılBu sırada sabahları sütlü gronola (bir tür kahvaltılık gevrek) yiyen ben...
20 Yorumla
+1 yılBir yumurta haşlasaydın iyi olurdu yumurtasız kahvaltı hoş olmaz onun dışında güzel lezzetli görünüyor ben severim yani. Tabi eşinin damak zevki farklı olabilir bilemem formuna falan dikkat eden biriyse yulaf ezmesi yap.
12 Yorumla
Soran+1 yılEşim yumurta sevmez emek verdim sonuçta
- +1 yıl
O zaman güzel kahvaltı aman boş ver şimdinin erkekleri saçma sapan tipler beğenmiyorsa gitsin kendisi yapsın.
Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı. özensiz doğranmış, pisirdiğin şey de elde olanları karmancorman karıştırmışsın duruyor göze. Ila kral sunum yapmana gerek yok ama sevgiyle hazırladığını hissetirsen, caya tabak biraz yeşillik tepsiye tepiştirmeden masa kursan bile fark ederdi
17 Yorumla
Soran+1 yılBirincisi ben bunu yatağına götürdüm �kincisi de ben niye bu kadar şöyle böyle hazırlayayım ya bu kral mı ne bu padişah mı siz ne kadar saçma insanlarsınız ya tabii ki de evimde en rahat şekilde hazırlayacağım çünkü o patatesli menemen karışık oluyor zaten
- +1 yıl
Neden hazırladığın şeyi lütuf olarak görüyorsun ki onu anlamadım? Tabiki evinde en rahat sekilde hazirlamak özensiz olmak demek değil ki, peynirleri salataliklari azcik düzgün doğrasan göze batmazdi bile. Bukadar kişi ayni seyi söylüyorsa belki vardır aslı, nesi var diye neden sordun ki zaten duymak istediğin pohpohlanmak ise?
Soran+1 yılBirincisi peynirleri Ben doğramadım salatayı da ben doğramadım onları kızım istediği için ona doğru attım yardımcı oldum sadece ikincisi lütuf görüyorum ben çalışan bir kadınım bir kere kimseyi kahvaltı hazırlamak zorunda değilim ikincisi niye ben ona özenli kralı hazırlıyormuş gibi hazırlayayım çok yanlış düşünüyorsun o zaman o bana hediye aldığında vay bu hediye ucuz pahalısını mı al diyeceğim biraz mantıklı olun
Soran+1 yılYoo muhafım çalışan bir kadınsan ben evde hiçbir şekilde iş yapmak zorunda değilim ortak yapmak zorundayız.
Soran+1 yılKardeşim bizim böyle sorunlarımız yok çünkü evimize temizlikçi tuttuk iki günde bir yemeğimizi de yapıyor Ben bugün işe gitmediğim için ona jest yaptım ama bundan sonra yapar mıyım zıkkımın kökünü yesin inşallah
+1 yılÖnüne gelen yiyeceği yemeyen kim olursa olsun b*k yesin. Nimete burun kıvırılmaz.
40 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılKızlar Bir Adım Öne özensiz bir kahvaltı olmuş Allah eksikliğini göstermesin
21 Yorumla
Soran+1 yılYani Akel acele o çıkmadan yesin diye 5 dakikaya hazırladım
+1 yılYanında herhalde kuş sütü bekliyor... Ne var ki bunda.. Kendisine kahvaltı hazırlayan bir eşi var. Buna şükretmesi gerekirdi...
10 YorumlaYani bu senin kahvaltı hazırlama tarzın. Ben olsamm patates falan kızartırdım yumurta haslardım yanına recel peynir koyardım zeytin koyardım
27 Yorumla
Soran+1 yılBu gördüğün patatesli menemen ve s
Zeytin var kör nüsün5
Soran+1 yılYumurta sevmez reçel upk6
Soran+1 yılİştahın kapanmış olabilir de olan şeyleri bir daha yap diyorsun orada zeytin var zeytin koy diyorsun patatesli bir şey yap diyorsun patatesli bir şey var yani olan şeyleri niye söylüyorsun
Soran+1 yıl
İşte ben zeytin koyardım bir yumurta koyardım bir reçel koyardım yazmışsın bir patates falan yapardın tabakta patatesle zeytin olunca insan şaşırıyor Yani ben de koymuşum diyoruz dediğim gibi ben bunu alelacele hazırladım o çıkacak diye çoğu şey de Küçük kızım heves ediyor ya ona doğru attım yani biraz yamuk olmuş olabilir bununla hiçbir şey yok en azından emek verdim yani 10 dakikada olsa hazırlamaya çalıştım ben olsam oturur yerdim
+1 yılKahvaltıda neyse bir şey yokta. Ama yorumlara baktım biraz ,üslubun kavgacı mahalle kadınları gibi. Kocana da böyle konuşuyorsan yazık adams
22 Yorumla
Soran+1 yılBenim kocam da çok kibar biri değildir o yüzden sen sıkıntı yapmana gerek yok
- +1 yıl
😂😂 işim gücüm kalmadı sizi mi sıkıntı yapacam . İki olumsuz yoruma da gelmiyorsanız soru sormayın ya .
+1 yılher şeyi tek tepsiye ve tabağa sığdırmasanız daha iyi olabilirmiş.. görsel ile alakalı fikrim bu yönde
diğer yönden madem dışarıdasınız kocanızın eli ayağı yokmuymuş ki sizi beklemiş02 Yorumla
Soran+1 yılBen onu yatağına götürdüğüm için öyle yaptım
- +1 yıl
oha birde yatağına götürdün laf etti :D kafasına geçirseydin direkt :D
Yeme & İçme konusunda 1,8b cevap paylaştı. Bence sen de kendine sor "benim neyim var?" diye..
İnsanlar konuşa, konuşa anlaşır. Kocanın neyi sevip, neyi sevmediğini hala ogrenemediysen bence asıl kusurlu sensin.02 Yorumla
Soran+1 yılMesela sen türksün yıllardır Türkiye'de yaşıyorsun ama yazı yazmayı bilmiyorsun sen neden yazı yazmayı öğrenemedin Bence önce bunu sorgulayalım ikincisi Ben kölesi miyim lan onu bunların hepsi onun evi aldığı şeyler
- Yeme & İçme konusunda 319 cevap paylaştı.
+1 yılBence kahvaltıya yansıtmış aslında başka bir şey var. Sabahtan ablanda olmana kızmış ve kahvaltıyı beğenmedim demiş olabilir.
15 Yorumla
Soran+1 yılO karışamaz ki benim ablam da olup olmama
- +1 yıl
Kocan karışamıyorsa kızmıştır ve o yüzden kahvaltı özensiz olmuş demiştir diyorum işte..
Hem kocan karışmazsa kim karışacak?
Soran+1 yılYani şundan bahsediyorum böyle şeyleri sıkıntı yapmaz ayrıca tabii ki de karışamaz ablamın evine gidiyorum
- +1 yıl
Durumu tersten düşün aynı şeyi kocan yapsa hoşuna gider mi?
Soran+1 yılAhahahah gidebilir kardeşim bunda ne var. Her gün değik ayda yılda bir.
Yeme & İçme konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eline sağlık gayet güzel yemiyorsa kalkıp kendi hazırlasın
10 Yorumla
+1 yılbence gayet iyi olmuş. benim kocam beğenmeseydi tabağı onun kafasına geçirirdim heralde
10 Yorumla
+1 yılKalksin kendisi hazirlasin, begenmemis bir de, düşünüp hazirlaman bile yeter
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 404 cevap paylaştı. Şahsen o domatesli şeyin görüntüsü var olan iştahı kaçıracak cinsten
21 Yorumla
Soran+1 yılBizim bugün meşhur yemeğimiz hep yeriz eşim değer Ben değer
+1 yılçayı köpürtüp koymuşsun
zeytin 2 adet eksik
peynirler tam dilim değil kırık ve özensiz görünüyor04 Yorumla
Soran+1 yılPadişaha mı hazırlıyorum kahvaltı zeytin zaten az yiyor
- +1 yıl
ingiliz kraliyet ailesinden bir prense mi kahvaltı hazırlamak isterdin hergün yoksa kocana mı?
Soran+1 yılBen her gün kocama kahvaltı hazırlamıyorum o yüzden
- +1 yıl
çalışan bir kadınsan bir mecburiyetin yok elbette
ve insan severse ve değerliyse daha özen gösterir sevdiklerine karşı
acaba. ok sıcak değil mi aranız sorusu beliriyor şu an kafamda
Gizli Üye(36-45)+1 yılBiraz detaycıysa eğer ;
Sunum şeklin yanlış olabilir.
Çeşidi az ve miktarı yetersiz bulmuş olabilir.
Tepsi yerine masada sunum insanı evinde daha bir rahat hissettirir.
Bunlardan bağımsız olarak inat olsun diye beğenmemiş de olabilir.01 Yorumla
Soran+1 yılVallahi beğeniyorsa beğenir beğenmiyorsa yemez umurumda değil ha ikincisi hiçbir şekilde beğenmeme hakkı yok
Gizli Üye(18-24)+1 yılkendi eli kolu yok mu o dingilin kalksın kendisi hazırlasın sanki senin öyle bir görevin var beğenmiyor bir de
10 YorumlaKocandan sıkılmış olabilir misin? Ona hiç özenmiyorsun? Boşanma aklında var mı?
119 Yorumla
Soran+1 yılHayır ne alaka ya Ben bunu alelacele hazırladım o hemen çıkacak diye
Soran+1 yılBen buna layık diye bir şey demedim Hani insan eşine doğal olur ya o anlamda dedim sevmesem zaten sevmem derim zor mu
Soran+1 yılAnlamadım telefon ne alaka ya sen neden bu kadar saçma sapan şeyleri takılıyorsun
Soran+1 yılDemek istediğim şu sana mı söylemeyeceğim sevmediğimi seni görmüyorum sonuçta sevmediğimi söyleyince
Soran+1 yılYahu kardeşim sen kime paspalıyorsun ya biraz terbiyeli konuşur musun Ben çalışan bir kadınım bunları yapmak zorunda falan da değilim ayrıca telefonumda gayet iyi bir model belki kamerasında bir şey bulaşmıştır ki gayet de güzel çekmişim Bence senin beynini Ben tost makinesinin arasına sıkıştıracağım çünkü sadece etten ibaret o değil
Soran+1 yılAyrıca ben kendimi bir gelin değil bir insan olarak görüyorum çok aşırı derecede banel düşüncelerin var bence biraz kendini gel
Soran+1 yılÖğrenci yurdunda çok mu eziyorlar seni tabii ev tutacak para da bulamamışsın neyse dalga geçmeyeceğim
Soran+1 yılHa sen zaten Müge anlı izleyecek kadar düşmüş Bir insansan benim seni ciddiye almam bile hata sen hadi kadın programlarına takılmaya devam et 😅😅😅
- +1 yıl
Hahhahhh sal@k benimki vakfın yurdu yıllığı 22 bin lira. Bilgisiz Kezban bak ben üniversiteye gidiyorum dersim var nasıl Müge anlı izleyecek vaktim olsun? İnstagramda karşıma çıktı kadının bu sözü milyonların bildiğini sen bilmeyecek kadar cahilsen zatrn git artık kocanı bezdirdin ben çekemem
Soran+1 yılBoş yapma birey 😛😛
Soran+1 yılYazı yazmayı öğren ondan sonra bana cahil de Allah'ın beledi Müge anlı anca izlersin zaten kadın programları izlersin cahil
Soran+1 yılAhshsh kudur kafanı da duvara vur awşşddömfmtktktkt
bal, reçel, yumurta yok
bence yani ajs
ya bırak aç kalsın11 Yorumla
Soran+1 yılBirincisi balımız yok evde ikincisi eşim yumurta sevmiyor
+1 yılBeğenmediyse yemesin. Gayette doyurucu bir tabak..
20 Yorumla
+1 yılValla beğenmiyorsa dışarı gitsin yemek yapan var hala sızlanıyor mu kendim yemek yapıyorum 3 aydır mecburen şimdiden bıktım
00 Yorumla
+1 yılAblanızda olmanızı sorun etmiş anlaşılan, mesele kahvaltı değil.
03 Yorumla
Soran+1 yılAblam da olmamı niye sorun etsin ya ablam ablama gitmek suç saçma sapan konuşma Allah aşkına
- +1 yıl
Evli olduğu kocasını tanımayıp gelip burada böyle soru soran saçmalamıyor ben saçmalıyorum. 😂 Hem anlayış hem de üslup sorununuz var.
Soran+1 yılKocamı tanıdığım için söylüyorum zaten ablama gitmemi niye sorun etsin diye bu hastası mısın sen
Gizli Üye(30-35)+1 yılBegenmedigim diyişini dogru bulmuyorum, sonuç olarak onun için hazırlamışsın ama daha güzel şekilde hazırlaya bilirdin
Sen kocana prens gibi davranmazsan kocanda sana prenses gibi davranmaz02 Yorumla
Soran+1 yılYani ben alelacele hazırladım bunu o çıkacak diye hemen yesin diye
Cevap sahibi+1 yılYani begenmedim diyişi ayıp etmiş yanlış hareket eşin oraya kuru ekmekde koysa bune dememeli ama sende bi tık daha özen oraya bi yumurta kırsan daha iyi olabilirdi
+1 yılBence eşiniz sizinle karşılıklı, özenli hazırlanan kahvaltı masasında , yemek istiyor o yüzden bu sitemi😏
00 Yorumla
+1 yılÇok saçma beğenmedim demesi ne istiyorsa kalkıp kendi yapsaydı o zaman alt tarafı kahvaltı yani tadının kötü olma şansı da yok
00 Yorumla
+1 yılKalorisi proteini besin değerleri az. Ben olsam káfanda páralardım. Bu ne ne, çöpten yemek karıştırsam daha iyi birşeyler çıkardı herhalde.
00 Yorumla
+1 yılE bu ne hakkaten yemek olarak be var melemen mi o anlayamadım
04 Yorumla
Soran+1 yılBiz mersinlilerin patatesli menemeni o onu hep çok iyi yaparız
- +1 yıl
İyi o vakit de karman çorman koymuşsun ne olduğu bile anlaşılmıyo adam çalışıp eve bakıyosa ben olsam alınırdım yani. Ben de okuyorum bi akrabamın karısı hakim onlarda kaldım ama kız ne güzel hazırlıyordu sofraları özen işi bu
Soran+1 yılKardeşim Karman çorman olması gerekiyor çünkü o patatesli menemen bu şekilde yapılıyor Karman çorman oluyor zaten hep bütün malzemeleri karıştırıyorsun ne yapayım tek tek ayırayım mı hepsini az bir şey mantıklı ol Allah
- +1 yıl
Sırf o değil tabağı alsın zıkkımlansın der gibi koymuşsun 🤪
+1 yılBen oturup ailemle vs bi kere bile kahvaltı yapmadım. Kahvaltı yapaan insanlar görünce şaşırıyorum. Adamın derdine bak. boş ver aç gezsin kendi hazirlar köpek gibu
10 Yorumlaaplaa eline sağlıkk.. azıcık öküzmüş kocan.. yapacak bişi yokk.
10 YorumlaBegenmiyorsa kendisi hazirlasin, sen neden ona kahvalti hazirliyorsun? PAsami kocan?
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılOna hitap etmiyor olabilir. Etmiyorsa kendisi hazırlasın
00 Yorumla Neyi beğenmemiş ya ne saçma evde otursan hazırlada dört dörtlük derdi ne yani
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 4,5b cevap paylaştı. Yemek falan yapmayın böyle sığırlara kalkıp kendileri halletsin
00 Yorumla
+1 yılözensiz olmuş yüzden galiba sanki öylesine kesmiş sin
00 Yorumlabeğenmemek ne ya şükretsin yiyecek ekmeği olmayanlar var
00 Yorumla
+1 yılLan ben biskerem yiyorum hazırlayan hazirlarda yapmıyor kocan mısır bulmuş koçanını arıyor
00 Yorumla
+1 yılŞayet benim fikrimce kahvalti bile hazirlamadan ablana kaçmış sin gelir gelmez 2 dk kes at yapip kocanin önüne koymussun
Tam tersini yap bidahakine farki gör15 Yorumla
Soran+1 yılBen ablamda kaldım bugün sabah geldim ve o evden çıkıyordu hızlıca hazırladım ki normalde kahvaltı hazırlamam çünkü ben çalışan bir kadın görevim değil yani
- +1 yıl
Evli degilmisiniz anlamadim görevim degil vs hiç hoş bir kelime değil ozaman senin yerine kocan yerleri camlari siler 😄
Yani evliliginin uzun süreceğine hiç inanmiyorum. Bol şans 🤚
Soran+1 yılEvet görevim değil Ben çalışıyorum çünkü kocam yerleri ve camları silmek zorunda çünkü çalışıyorum ben Ben de para getiriyorum ya
- +1 yıl
Kocan çalışmıyorsa dediginde haklisin ozaman 🤨
Soran+1 yılKocam da çalışıyor Ben de çalışıyorum ve ikimiz ortak ev l işini yapmak zorundayız bundan bahsediyorum
- Yeme & İçme konusunda 664 cevap paylaştı.
+1 yılHerhalde yanında da gül bekliyordu hanzo
110 Yorumla- +1 yıl
@Zedprex_ eşi yanında yumurtayı bir kenara bırak
Soran+1 yıl@Zedprex_ kocam yumurta sevmiyor anlamam
Soran+1 yıl@Zedprex_eleştirecek bir şeyim kalmadığında ben
- +1 yıl
@Zedprex_ o değilde tabak anneannemin çeyizindeki tabak 😂
Soran+1 yılBenim rahmetli annemin tabakları
Soran+1 yıl@Zedprex_ maalesef bu hafta eve sucuk alınmadı
- +1 yıl
Mekanı cennet olsun
Gizli Üye(25-29)+1 yılBiraz al zıkkımlan diyor bu kahvaltı bana sabah ablandan gelmene kızmıştır ayrıca
03 Yorumla
Soran+1 yılO ne hakla benim ablamdan gelmeme kızacak ya
Cevap sahibi+1 yılEvlisin ya sabah seni yanında görmek ister
Soran+1 yılHer sabah görüyor o sabah görmemesi normal
Gizli Üye(25-29)+1 yılİştahım kaçtı ben olsam bende beğenmem ama saygısızlık yapmış o. ayri
01 Yorumla
Soran+1 yılYa neden işten kaçıyor Allah aşkına ya patatesli menemen ve diğer şeyler zaten hazır olan şeyler o kadar saçmassınız ki ne yapmalıydım gül desenli bir şey mi gerçekten canım
Hiç bir şey hazırlama madem begenmiyor kendine yapsın. Aptal mısın sen o bir kere sana hazırlasın
10 Yorumla
+1 yılBence gayet güzel bir kahvaltı. Ne eksikmiş kuş sütümü. Kocan senin kıymetini bilmiyor.
10 YorumlaKocan bir akıl hastası olmalı ne var burada miss gibi kahvaltı
10 Yorumla
+1 yılB... G yesin o zaman. Takma senim onun hosmetcisi degilsin ona jest yapiyorsun begenmiyor dag ayisi.
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 825 cevap paylaştı. adam hazır kahvaltı gelmiş önüne beğenmiyo şaka gibi ye iç git işine o kadar uğraşılmış bide
00 Yorumla
+1 yılbu mu la elinden gelen ben bile daha iyisini yaparım
12 Yorumla
Soran+1 yılRuh hatası hazır olarak şey aldığımız şeyleri tabağa koydum ve menemen yaptım ne yapabilirim başka
- +1 yıl
ok
+1 yılAdam haklı vallahı yap bir menemen yap bir patates kızartması
01 Yorumla
Soran+1 yılOrada gördüğün şey patatesli menemen
+1 yılGayet güzel kahvaltı ne bekliyor?
10 Yorumla
+1 yılMadem beğenmiyor neden kalkıp kendi hazırlamıyor
10 YorumlaBeğenmiyorsa kalksın kendisi yapsın. Gayet güzel
10 YorumlaKahvaltıda sadece kahve içen bne
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılŞahsen baya kezbansın senden bi cacık olmaz sanarsın dünyayı kurtarmış 😂
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim Seni çok ciddiye aldım
Cevap sahibi+1 yılRica ederim
- Devamını Gör (52)
Devamını Gör(97)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer