AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
Bu ne cidden hapishane yemeği gibi
Patatesli menemen bu?
Karım böyle yemek hazırlasa aldatırım net
Benim bir karın olmayacağı için sıkıntı yapmana gerek yok
Türkçende harikaymış takdir ediyorum 😒
@serqts Bence sen karını aldatmaya bahane arıyosun :D
Türk değilim çünkü canımsın
@illaisimmiolacak Olmayan karımı aldatıyorum evet 😅
@serqts Bunun için aldatırım dedin onu göz önünde bulundurarak dedim :))
@illaisimmiolacak Aldatmak isteyen her türlü aldatır bahanelere sığınmam :))
Bunun için aldatman bahane değil yani?
Önce kendine bakan bir kadın bul sonra aldatırsın
@illaisimmiolacak Yok ben latife ettim bunun için aldatılmaz da hazırladığı kahvaltı cidden çok kötü
Ne varsa onu hazırlamış, gitsin alsın o da ona göre hazırlar.
Kediye verir gibi bu ne
Hani sucuklu yumurta? Kalksın kırsın bari.
Sevmez.
Neyini sevmedi o zaman? Sevdiği ne varsa koysun tabağına.
Kahvaltı nerede hani 😂
Siz kahvaltıda ne yiyorsunuz zeytin peynir yemiyor musunuz
Yok ben kahvaltı yapmıyorum hiç 🙄🫢
kocan haklı yani bu ne 😂
Nesi var kardeşim herkes kahvaltıda peynir zeytin yemiyor mu
sakin ol kız 😂 zıkkımın kökünü yesin o zaman beğenmediyse 😂
Yani bence de
Menü deki Ana yemek ne anlamadım onu
O patatesli menemen patatesli menemen biz mersinliler çok yaparız
Peki eşin bunu seviyor mu
Biz bunu yeriz her kahvaltıda yer yani
Niye beğenmedi o zaman
Ben size soruyorum sen bana soruyorsun
Adam sürekli aynı şeyleri yemekten bıkmış olabilir mi
Allah aşkına kahvaltı yerine ne yapılır şu gördüğün kahvaltılıkları koyarsın yanına ya menemen yapıyoruz ya yumurta yapıyoruz ya patates kızartıyoruz Yani ne yapalım başka çeşit yok kuymak yapıyoruz arada kahvaltıda peynir zeytin yemeyen bir insan var mı ayrıca beğenmiyorsa kalksın kendisi yapsın ya
Peki eşine sordun mu neden beğenmedin diye
Beğenmedim demedi tam olarak işe gidiyordum Ben kahvaltı yap dedim ben işte iş yerinde yaparım oradaki kahvaltı daha iyi dedi beğenmedim demedi Ben de
Hım o zaman paşa gönlün bilir diyeceksin
serpme kahvalti HAHSHSHAHAHAH
Jskwkse
Biraz daha ozenebilirdin sanki ya 🙂 eline saglik
Abi nasıl özenebilirdin burası kafeterya mı ya evdeki olan her şeyi koydum ne yapayım yaratayım mı
Başka çeşit koy demedim yalniz, ozenebilirdin dedim.
Ben de sana diyorum ki niye özeniyorum niye özeniyorum evdeki her şeyi koydum önüne niye özeliyim ne yapayım gül mü dikeyim yanına ya ne kadar saçma insanlarsınız siz ya
Arkadaşım ne bu öfke biraz sakin ol kocan begenmeyince tabagi kafasina gecirmedin inşallah 🙂 patatesler tuhaf duruyo bulamac gibi karistirmissin bnmde hosuma gitmedi karnim ac oldugu halde canim istemedi kahvaltilik gibi degil de yemek gibi durmus patates.
Kardeşim o patates değil o menemen içine patates katıyoruz sadece tabii ki de bulanık duracak çünkü menemen o atates yazmış bir de cahil ya ikincisi Ben bunu elimden gelerek hazırladım bu bir nimet şimdi eşim bana yarın gidip hediye aldığında niye lan pahalısını almadın diye ben ona hemşirsem beni de haklı bulacak mısın
Kafasına tabağa geçemedim yeme hayatım dedim
Menemen mi tamam özür dilerim😃😃
Bu erkeklerden nefret ediyorum
Kahvaltı dediğin görünenler mi tost ekmeği
Evet biz ailece olarak bu ekmekten yiyoruz sana ne
Böyle bir kahvaltı için masaya bile oturmam sizin aileyi bilemem de her işinde kahvaltı gibi yapıyorsan adam boşuna yaşıyor
Çok affedersin ama bundan ne var hazır aldığımız şeyleri koydum bir de patatesli menemen yaptım ne yapılabilir başka tost ekmeği değil o tam buğdaylı ekmek ve kendisi tam buğdaylı ekmek alıyor Eve
Tam buğday ekmeği dediğiniz için esmer durması için kakao kayıp içine kırılmış buğday ekliyorlar öğütülmüş buğday unuyla alakası yok hazır almak başka evdeki imkanlar la sunmak getirmek başka yoksa orada tabakta olan şeyleri asla küçümseme değil imkanlar doğrultusunda biraz itina özen
Mesela sen de yazı yazmayı öğrenebilirsin gözümü kanattın Bence bu daha büyük bir eksiklik
Pekı gözün kararmasın gün boyu klavye başında zaman geçirenler de olmadığım için normal dır ne yazdığım değil ne anladığın önemli
Vallahi görüşlerine bakıyorum dakika bir görüş yazmışsın nasıl klavye başında zaman harcamıyorsun yıllarında üyesisin
Biraz daha özen bence.
Belki aç degildir ,, tok ağırlamak güç olur
Adam olana fazla bile...
çay soğuk ondan olmuş olabilir
neyse.. bişey demek istemiyorum.
Bişeysi yok kahvaltı nerde
Bence seni beğenmemiş kahvaltıda sorun yok
Hiçbir sorun yok gayet iyi
Yumurta nerde lan karı...
şükür etmeli bunları bulamıyoruz da
Kahvaltılık nerde fotograf tam yüklenmedi heralde
Salatalık sevmem cart curt yenmiyor
Beğenmiyorsa kendisi yapsın.
sorun değil sen çayı tazele ben yerim
Mis gibi kahvaltı işte daha ne olsun eline sağlık
Çok guzelki o kendine baksın 😊
sen toksun diye trip atmış :)
Köpek yalı gibi 🥴🥴🥴😆 Beğenmedim.
Allah bu yakıştırman yüzünden elinden alsın amin herşeyi
Çok özensiz kocama asla böyle bir tabak hazırlamam
Kardeşim evde olan şeyleri koydum ne yapayım kralı mı hazırlıyorum
B o k yesin gayet iyi bir tabak
Dua etsin ki ona kahvaltı yapan eşi var. Nankör 😒
gayet güzel aslında..
Birseyi yok bnce onun istahı yok kank
Kocan ayıp etmiş
Bırak yemesin dert ettiğin şeye bak
Eline sağlık...
Özensiz bir tabak
Kötü bence
ne istiyor
Ne var da beğenmiyor
Ben begendim
rezalettttt
Niğmet
Zıkkkım yesin
gayet guzel ve hafıf
Bk yesin kocan
nankör
Soldaki ne
bi daha verme ona
Nankörlük
normal
eline sağlık
Gayet iyi
Bulmuşta bunuyor