Kahvaltı hazırlamayan eş için yorum?

10 senedir evliyim. 2 çocuğum var. Eşim çalışmıyor. Çocuklarım yokken ben hiç kahvaltı yapmazdım çünkü eşim uyanamazdı. İşe falan kahvaltısız giderdim. Arkadaşlarım sorarlardı kahvaltı yapmayı sevmiyorum derdim. Sonra bende inandım bu yalana ve istemedim kahvaltı yapmayı. Çocuklarım oldu ve büyüdüler. Biri 10 diğeri 6 yaşında. Okula giderken falan kahvaltı yapmıyorlar çünkü uyuyor eşim. Kaldırıyorum işe giderken ama son dakikaya kadar yatıyor. Mizacım sert olmamı engelliyor. Son derece kibar biriyim ve sertlik yapıp bağırıp çağıramıyorum. Defalarca konuştum ancak sorun çözülmüyor. Ne yapmalıyım Allah aşkına bir çare bulamıyorum?
Güncellemeler
+1 yıl
Gece geç te yatsa erkende yatsa aynı. Uyanamıyorum ne yapayım diyor. Ben erken kalkıyorum bazen hazırlıyorum kahvaltı ama çoğunlukla iş saatime yakın uyanıyorum o zamanda mecbur mısır gevreği gibi şeyler varsa onu yiyorlar tabi vakitleri varsa. Eğer çocuklar uyuyor olursa ki çoğunlukla onlarda uyuyor oluyorlar ben işe gidiyorum ve kahvaltı yalan oluyor. İstersem sert yaparım. Hem dozunda hem daha fazla bile. Ama çocuk değiliz artık bağırmayla öfkeyle birşey hallolmayacak biliyorum.
Kahvaltı hazırlamayan eş için yorum?
Cevapla