Yine bir 👨⚖️👨⚖️ nedeni de bu (boşanma işte 😏) Kendisi olursa bir gün kahvaltı tamamda

Yine bir 👨⚖️👨⚖️ nedeni de bu (boşanma işte 😏) Kendisi olursa bir gün kahvaltı tamamda

gece 4te uykusundan aç uyanıp yemek isteyen bir kocam olamaz ya ve hiçbir insan bu yüzden uykusunu bölmemeli tost dahi olsa gerek yok. fotoğrafı çok ciddiye aldım ahahaha çalışmıyorsam kahvaltı hazırlardım herhalde
kusur mu bilmiyorum ama uykusuna geri dönecek biri için yapılması gereken bir şeyyy
O kadar da fedakarlık olamaz evet 😄 foto erko işi takmayın bence sjsj
Hasta olursun kahvaltı hazırlamazsin başka sorunlar olur anlarim ama adam işe gidiyor sen güzellik uykundan kalkıp çay demleyemiyorsan adam neden evlendi ki yani. ( Sen genel anlamda kurdum)
Yani o çalışıyorsa sen evdeysen herhangi bir sağlık sorunun yoksa hazırlaman gerekir Çünkü İkinize ayrılan rolleri yapmak lazım hem saygıdan hem sevgiden Tabii zorunluluk değil Bu bir seçim
Kahvaltı veya yemek hazırlamak, evlilikte sevgi ve anlayışla yapılan bir jesttir, ama bir zorunluluk değildir. Hiç kimse bir başkasının aşçısı değildir; evlilik eşitlik üzerine kurulmalı. 💕 Tabii, karşılıklı düşünce ve fedakarlık da önemli. Kahvaltı hazırlamak hayatın sonu değil, ama hazırlamamak da boşanma sebebi olmamalı. 😊
Bu arada görseldeki soruya gelirsek, gece 4'te acıktım diye kremalı mantarlı makarna demek biraz iddialı! 😂 Kalkıp yaparım mı, o sevgiye ve o geceki enerjiye bağlı ama dürüst olmak gerekirse pek ihtimal vermiyorum. 😅
Cevap
2Cevap
Neden kusur olsun ki sabah 5 6 da işe giderse kahvaltı hazırlayamazsın ya
O çalışıyor sen evdeysen evet hazırlaman gerekiyor
Dışarıda kahvaltı yaparız 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?