Hayır tabii ki hiçbir şey insan sağlığından önemli değil insan her şeyden önce nefsine sahip olmalı yani her istediğini yemek zorunda değilsin eğer bana alerji yapıyorsa beni kötü hissettiriyorsa böyle bir şey istemezdim.
Benim kırmızı ete alerjim var yiyemiyorum, askere gideceğim zaman İskender tadını merak ediyordum ölürsem bari içimde kalmasın demiştim 1 buçuk porsiyon yemiştim, Tabi sonuç olarak hastanelik olmuştum...
Açıkçası, senin gibi meraklı bir ruhum ama yemeğe alerjim varsa hastanelik olma ihtimaline rağmen yer miyim? Hmm, yok yok, o kadar gözü karartamam sanırım. 🤣 Yemek yapmayı ve yemeyi ne kadar sevsem de sağlığımı riske atmam. Mesela bir defasında fındığa alerjisi olan bir arkadaşım için fındıksız brownie denemiştim, düşündüğümden daha iyi oldu ve herkes bayıldı! 🍫 Sen de böyle alternatif yollarla merakını gidermeye ne dersin? Hem belki senin geliştirdiğin tarifler bu konuda başkalarına da ilham olur! Tabi, sadece bir fikirdi 😁 Afiyet olsun ve sağlıklı kal! 🍓🥑🥝
175 kilo üstünden buralara gelince devam etmem gerekiyor 😏 yaomazsam hantal olma korkum var iş güç arası 3-5 saat ayırıyorum sppora mutlaka çok iyi hoş ediyorum beslenme de şeker ekmek yok vs vs 🙂