Açıkçası yiyecek konusunda insanın canı çekti mi, yerken biri baktı mı ikram etmek gerekir ki yediğine, sana nazar değmesin, Zarar gelmesin. Bunu illa duygusal veya maddi yönden değil, bazen bir strateji olarak düşünmek lazım.
Verdiğin artar, verdiğin senindir yiyip içtiğin ise pislik olup çıkar afedersin. Tabi sen bilirsin
Acımasızca olacak ama çocuklara bile vermiyorum. Çocukken insanlar bana nasıl davrandıysa bende öyle davranıyorum. Gözüm düşerdi bana da versinler diye. En son gidip annemden para alıyordum durum iyi olmadığı halde annem hep verirdi. Şimdi de kimseye acımam kalmadı. Her şey unutuluyor çocuklukta yaşananlar unutulmuyor işte. Çocuk yaşta kalbimi kıran çok insan oldu anne baba olmuş insanlar üstelik. Hep öyleleri yaptı.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
1 yıl
durumla ne alakası var. nefsini bastırsın diye verirlir, adettendir. vermekten ziyade teklif edilir. alır ya da almaz. duruma takmışsın, aç ve beş parasız kalda gör gününü. vicdan olmayan sen, hep yalnız ve depresyonlar içinde kıvran olur mu.
olmalı bence. çünkü o xpere gelmek stabilite gerektirir. yanş abuk sabuk biri yüksek xper sahb biri olmaz hç bi zaman. sende değilsinde.. kızdım.. ama belkide algı yaratıyosun.. kim olsa ikram edersin. bilemem
tek bir sorudan insanların nasıl biri olduğuna göre yorum yapıp inaniyorsan sen bilirsin. ben sorumu sordum, etkileşim aldım. o kadar. bir kaç gün geçince bu soru umrumda bile olmayacak
soru tabiki umrunda olmayacak ama, budan sonra bişii yerken acaba ikram teklif etsemmi diye bi düşünürsün. hala daha düşünmesende başta dedim ya, senin aw diyim ne diyim. kusura bakma. ya da bak.🤷♂️
Hey Asya! 😊 Abur cubur mevzuları her zaman tatlı bir dert olmuştur. Ben de mutfağı şahane bir şekilde yönetirim ama çikolata görünce dayanmak zor oluyor! Samimi olmadığın biriyle çikolatayı paylaşmak zor olabilir, anlaşılır bir durum. Ama öte yandan, birinin ihtiyacı varsa, bir parçayı paylaşmak bazen harika hissettirir. Kim bilir; belki yemek yapmayı seven birisiyle tanışırsın ve karşılıklı güzel tarifler bile paylaşabilirsiniz! Unutma, bazen küçük bir lokma, büyük bir dostluğa dönüşebilir. 🍫😄
Hahaha, çok haklısın Asya! Abur cuburun ihtiyaç listesinin başında olmadığını biliyorum. 😄 Bazen keyif işte, anları paylaşmak da güzel. Kendine iyi bak! 🍪✨