
Ben uğraşırdım. Hatta çoğu zaman tek yemekten daha keyif alıyorum

Ben uğraşırdım. Hatta çoğu zaman tek yemekten daha keyif alıyorum
Selam gadası 🙃
Eğer ki çok açsam sunumla ya da görsellikle uğraşmak istemem. Ama o an kendimi şımartmak birazda yemekle vakit geçirmek istersem sunumla kendimi ödüllendirmek isterim.
Lezzetli olması için önem gösteririm ama sunuma çok takılmam. Hiçbir zaman pilavı öyle koymadım tabağıma 😂
Ülen görünce canım çekti. Şu tabaktan 4-5 tane alabilir miyim 😂 Adres ver yemeğe geliyorum 😂
Hohohooooo bulaşıkları bile yıkandı bu kadar da geç kalınmaz 😂😂
Geç gördük ne yapalım :( şimdi karnım tok zaten. Artık canım çekmiyor 😂
Cevap
13Cevap
Uğraşmazdım. Eğer uğraşıyorsam da kesinlikle yarın bir gün biri için yapacağım için prova yapıyorumdur.
Hayır tabi ki sadece ben yiyeceksem uğraşmazdım zaten sonuçta yemeği yiyoruz yani neden özenlim ki sunuma çok üşengecim ben.
Aç kalırsın üşenme 😄
Kalmıştım bir kez :D :D sırf üşendim diye
Zahmetli uğraşırım ama şekilli şüküllü sunum yapmak için uğraşmam.
Uğraşırım, benim için zevk. İnsanın kendine verdiği değeri gösterir.
uğraşıyorum valla kimse benden kıymetli değil.. zahmet mi olacak kendimize hazırlarken.. pehh dedim.
Uğraşırım seviyorum yemeklerin sunumlu olmasını
Menü güzel olmuş afiyet olsun sister 😄
Kendim bile yiyecek olsam bir nizam, önem, özen gösteririm. Bu da iştahı artırır
Kesinlikle
Uğraşmam dışardan söylerim genelde
Yok sunumdan ziyade lezzete önem veririm
hayatta işim olmaz :)
Yok valla ugrasamam ben
O kadar uğraşmam beb
Kendim için uğraşamıyorum pişirdiğim gibi yerim.
Vaktim varsa neden olmasın
sunum renk katıyor gerçekten
Şimdiden üşendim😂
Uğraşmam üşengecim:D
Evet uğraşırdım
Hayır uğraşmam
uğraşmam
Uğraşmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?