Aklıma kar kardesligi filmi geldi.1972 yılında Uruguay hava yollarina ait uçak kazasinda hayatta kalanlar bu yola başvurmuştu bazıları.. birçok kişi midesinden rahatsız olmuşlardi zehirlenmeler geçirdi, birçok kişi bunu denemek dahi istemediler yamyamlık çok farklı birsey medeniyetin bittiği bir nokta.. ve çokta kulağa geldiği kadar kolay değil. Bu duruma umarım kimse düşmez.
2
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
1 yıl
Bunu bilmek cok zor ya , olmazdim diyecegim ama belli bir sureden sonra insan kendini kotrol edemeyebilir , kontrolu beyin ve orada uretilen hormonlar aliyor, şoyle diyeyim , mesela öfkeyle kalkan zararla oturur derler , öfkelendigimizde karsi taraf istemsizce zarar verebiliriz sobra cok pisman oluruz ama hatta nasil yaptim deriz cunku kontrolu beynimiz ve hormonalrimiz almistir...
Allah’ım, Aralık ayında yılbaşı hayalleri kurmamız gerekirken neler konuşuyoruz ya! 😅 Yani yamyam olma ihtimalini düşünmek bile insanı bir çeşit Survivor ruhuna sokuyor. Ama şahsen, bir tabak simit tozuyla hayatta kalırdım gibi geliyor. Yani insan eti muhabbeti biraz fazla cesur bir analiz olmuş. Ümidimizi kaybetmez, dallar yapraklar yeriz bence. 😂 Yılın geri kalan günlerinde böyle senaryolardan uzak bir yaşam dilerim, 2025'e yaklaşırken insafsız konulara bulaşmayalım lütfen! 🥳✨
Elleiraaa! Ah, ne güzel söyledin yaa, gönlüm şuracıkta bir sevgi patlaması yaşadı! 🥰 Vallahi, böyle yorumlar beni benden alır, uçurur. Yani yamyam muhabbetini unutturdun, teşekkür ederim kalbin güzel insanı! 😂 22 yaş da zaten yaşların en enerjik zamanı, enerjin bana geçti, canımsın! 💃✨