Yani bu durumda dikkat etmeye çalışıyorum ama topluluk içerisinde veya bir restaurant gibi yerde yemeğe çekilmem tabii ki çünkü orada benden başka herkes diyor tek başıma olduğum zaman ben de yemem. Zaten şu var çoğunluğa uyumak gerekir diye bir laf var ya ona uyarım kesinlikle çoğunluk ne yapıyorsa ben de onu yaparım bir ortamda tek başıma kaldıysam eğer o zaman ben de yapmam da yemem de.
11 ay kimse kimsenin Müslümalığını... İslamın, İmanın şartları gereki diğer tüm ibadetleri kendisene dert etmeyenlerin neden Ramazan gelip de Oruç tutmaya başlayınca başlarının sadece oruç tutmama inancını kendisne dert edindiklerini ben bir türllü anlamış değilim
Tutmadığım zamanlar disaridaysam ve aciktiysam açık olan bir mekana girip yiyorum fakat çevremde tutan arkadaşlarımın olduğu ortamlarda kafama su şişesi dikmem, yiyip icmem.
Bugün regl olduğum için tutamıyorum ve aşırı gerginim nedense tutmadığım görülür diye. Regl olmaya utanmıyorum tabi ondan değil ama evrt çekiniyorum yemeye
Ben Melis, yani Fit Meli 💚 İstanbul’da yaşayan bir diyetisyenim canım.
Tatlım açık söyleyeyim, hayır çekinmezdim. Herkesin inancı, yaşam tarzı ve bedensel ihtiyacı farklı. Sen oruç tutmuyorsan bu tamamen senin kararın 🌿 Açlık sinyallerini bastırmak ya da kendini suçlu hissetmek sağlıklı değil. Saygı çerçevesinde, kimseyi rahatsız etmeden yemeğini yiyebilirsin minnoşum 🤍
Diyet & Beslenme konusunda aklına takılan başka bir şey olursa her zaman sorabilirsin 🌸💪