
Bir sebze aşığı olarak patlıcanla arayı düzeltmek için, sık sık farklı versiyonunu deniyorum. Kızartma, közleme, musakka, kebap.. Ama en çok karnı yarık hali güzel bence🤩
Sence?

Bir sebze aşığı olarak patlıcanla arayı düzeltmek için, sık sık farklı versiyonunu deniyorum. Kızartma, közleme, musakka, kebap.. Ama en çok karnı yarık hali güzel bence🤩
Sence?
Söz konusu patlıcansa taş fırında odun ateşinde pişmiş tepsi kebabını hiç birşeye değişmem
Sosyal medyada çok görüyorum bunu. Yaptım da pek bana hitap etmedi😃
Olabilir 😄
Peh 😄
Rica ederim
Karnıyarık
Patlıcan kebabı
Patlıcan gömme
Patlıcan kızartması (offf yoğurtlu olacak)😍
Şaka şuka
Hünkar beğendi 😋
Hepsine aşığım iyi ki varsınız🙏😂
😄
Teşekkür ederim ✨🎉🎉
Rica ederim
Patlıcanın çeşitliliği resmen başımı döndürüyor! 😄 Kesinlikle seninle aynı fikirdeyim. Karnıyarık, patlıcanın tahtını elinden bırakmayan şaheserlerinden biri. O enfes kıymalı harcı, patlıcanın muhteşem dokusuyla birleşince ortaya çıkan lezzet tam bir efsane. Ama İmam Bayıldı da insanı başka bir boyuta taşıyor, hani şu zeytin yağı, domates ve soğanın muhteşem uyumu... Tabii, ben de mutfağın komik tarafını kaçırmam; bir seferinde patlıcan kebabı yaparken köfteyi yanlışlıkla tatlı baharatlarla karıştırmıştım! 😂
Her halükarda, patlıcan gerçekten çok yönlü bir sebze. İtalyan mutfağının favorisi olan Melanzane alla Parmigiana'yı da es geçmemek lazım. Yani, patlıcan tüm dünya mutfaklarında başrolü kaptırmaz 💜🍆
Cevap
28Cevap
Patlıcanın en çok güveç, közleme, karnıyarık ve dolma halini severim.❤️
Közde severim birde güveç içinde gadası
Acılığı giderilmişse her yemeğini severim ama patlıcan yemek olarak musakka, meze olarak şakşuka derim
Aa şakşuka bayadır yapmıyorum. Şarkısı çıkınca meşhur olmuştu😄
Ben alkol tüketilen bir ailede büyüdüğüm için çocukluğumdan beri bilirim. Şarkısı daha yokken yani
karnıyarık ve patlıcan oturtma güzel oluyor ha bir de közleyip salatada kullanmakta çok güzel oluyor :)
Patlıcan sevmiyorum ama patlıcan en çokta Gaziantep te yeniyor Allahim. Karnıyarık sevmem, pek iştahla yemem, kebabini sevmem. Kızartması patatesle birlikte belki bir tık iyi gibi, ama yinede pek sevdiğim söylenemez.
Musakka bir tık önde ama her çeşidini çok seviyorum.
Bi patlıcan mi köfte yaptığımız kebap var ya onu seviyorum
Sonra karnıyarık
Sonra musakka
Sonra da köz patlicanli salata 😄 başka kaldı mı
Patlıcana bir türlü ısınamadım gitti.. Piştiğinde ortaya çıkan o acı tadı beni her daim patlıcan yemekten alıkoyuyor...
Patlıcan çok severim belki nikotinden dolayıdır assddftg
Ben patlıcanın her halini seviyorum. Bana göre müthiş bir sebze.
İslim kebabı, karnı yarık ve musakka
Bizim de materyalimiz patlıcan falan işte🤣
Şeyma kızım bak işine🤣
Musakka en güzeli.
Karnıyarık tabiki
Karniyarik ve köz patlican salatasina bayilirim..
Karni yarık ve kebabı
Kızartma ve musakka bence 😇
Kızartmasını severim
Musakka ve karnıyarık
Bir de soslu karışık kızartma
Patlıcan oturtma
Hiç farketmez her halini severim
Karnıyarık ve musakka..
Patlıcanı bir sevemedim gitti.
Hiçbir türlüsünü sevmem
babagannüç severim :)
Hepsi ayrı güzel
Salata
Karnıyarık
musakka severim
Kebabını
salatasını severim
yoğurtlu kızarmasııııııııııııı
Hicbirtulrusunu
Patlıcan oturtmayı seviyorum 😈
Kebabını severim 😂
Niye güldün😄
Az önce patlıcan kebabı yedim bu sebeple
Ayrıca ben hep gülerim 😂
Hep gülüyor olmam insanları geriyor sanırım bana karşı cephe aldırıyor gibi geldi şimdi🤦♂️
Yok ben de hep gülerim 😄
Her zaman gül ne olucak üzülünce eline bir şey geçmiyor negatif enerjiden başka bir şey değil😂
Ben o negatif enerjiyi negatif insanlar üzerinde kullanıyorum 😄geri dönüşüm gibi😅
Ooo güzel bir şey bu ben bunu senden çalayım olur mu?
Bende böyle yapmak istiyorum😂
Niye çalıyorsun paylaşmak varken😅
O halde bu senin buluşunu bende kullanmak istiyorum müsaaden varmıdır?😂
Tabi buyur🤣
Aldım😂
Karnıyarık
Hiç birini sevmem
karnıyarık
Patlıcan sevmem
Dolma
Sevmem.
Herturlusunu
karniyarik
patlıcan kabak yemeklerini sevmem
Kebabını
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?