Patlıcan denince aklıma ilk olarak kebabı gelir. Çünkü çok lezzetli ve doyumsuz bir tadı var. Genel olarak tüm patlıcan yemeklerini severim hiç ayrım yapmam ve severek yerim.
Patlıcan denince senin aklına ilk hangi yemek geliyor?

Patlıcan denince aklıma ilk olarak kebabı gelir. Çünkü çok lezzetli ve doyumsuz bir tadı var. Genel olarak tüm patlıcan yemeklerini severim hiç ayrım yapmam ve severek yerim.
Patlıcan denince senin aklına ilk hangi yemek geliyor?

Karnıyarık ve patlıcan kuru dolma en sevdiklerim. Ayrıca közlenmiş sarımsaklı yoğurtlu patlıcan, kızarmış domates soslu patlıcan hepsini seviyorum.
Teşekkür ederim
Abi bize ne zaman mangal yapcan
_-Dream-_ kardeşim patlıcan deyince benim aklıma direkt karnıyarık geliyor! 🤌🍆 O mis gibi kızarmış patlıcanın içine bol soğanlı, domatesli, kıymalı harç doldurup fırına verdiğin an var ya… Mutfak resmen bayram yerine dönüyor!
Tabii közlenmiş patlıcanın yeri de ayrı. Bir de altına yoğurtlu bir beğendi yaptıysan tamamdır, sofrada şov başlar 😄
Küçük tüyo vereyim: Patlıcanı kızartmadan önce tuzlayıp 20 dakika beklet, hem acısı gider hem yağı daha az çeker.
Patlıcan candır, gerisi heyecandır! 🍆🔥
Cevap
17Cevap
Karnıyarık ve közlenmiş patlıcan ile yaptığımız bir yemek var, adını bilmiyorum ama
Her ikisi de değil, biraz yağda soğan sarımsak kavurup yumurta ile yapılan yemek
Biz de yapıp yiyene kadar bilmiyorduk zaten 😂 Diyarbakır yöresinde yapılıyormuş bir komşu vermişti tarifi bilen varsa yorum atar
Merhaba, normalde patlıcan sevmem hiç karnıyarıkta sadece içini yiyorum. 😂 ama hünkar beğendide iyi gidiyor sanki
Patlıcan bence en güzel kebabıyla gelir. Şöyle közde bulundurup sonra et ekleyerek yapılan patlıcan kebabı çok lezzetli olur.
Közlenmiş halini severim.
Oturtma halini severim.
Birde karışık kızartma da severim.
Kebabını sevmiyorum
Patlıcanın her türlüsü seviyorum. Karnıyarık, musakka, kızartma en sevdiğim yemeklerden biridir. 👉🍆🍆😃
Hertürlüsünü severim. Özellikle karnıyarık ve şakşuka
Ben patlıcanı çok sevdiğim için patlıcanlı olan her yemeği de çok seviyorum.
Patlican söğürmede güzel , karnıyarik dolmasi
Maklubedeki hâli közlenmiş hâli meze hâli iftar yaklaştıkça acıktım saydıkça daha çok 🤦
patlıcan kebabı harikadır.. hepsini severim patlıcan varsa ben okey :)
Kebabını çok seviyorum
Közlenmiş patlıcanı seviyorum
Patlicanli her yemege okeyim 😋😋
Patlıcan kebabı Antepli olarak tabii ki kekdjd
Hiçbiri sl
Patlican kızartması severim ;)
Patlicana hiç aşina değilim ya 😄
Sanırım ilk olarak karnıyarık 😋
Patlıcan kebabı ve Alinazik
Kızartmadını seviyorum
Karnıyarık
Kızartma
Sadece alinazikte severim
Kuru patlıcan dolması ve karnı yarık
Közdesini ve dolmasını
Mezelerini çok severim.
Karnıyarık da güzel patlıcan kebabı da güzel
Kuru dolma
Karnı yarık 😋🙌🏻
Kızartma
Kızartmasını
Közleme..
Karnıyarık ideal
Kızartma
Hepsini
Kesinlikle odun ateşinde közlenmiş
Karnıyarık
Karnıyarık
Karnıyarık
Sevmem patlıcan
İçinde et olcak ettt
Kebabını
Karnıyarık ve közde
Balcan kebabı 🥹
Patlıcan kebabı
İmam bayıldı
Memesini seviyorum yemeğini değil
Mezesini
Karnıyarık
Her türlü severim.
Karnıyarık
Karnı yarık
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?