Coca Cola 330 16 tlye geliyor dükkanlara ve niye pahalı sizce?

.
.

Bakar mısınız 45 TL diyor. Trendyol falan çok mu komisyon alıyor bunlardan ne yapıyor acep de bunlar kafayı mı yemiş kola da mı içemicez arkadaş. 45-16=29 tl kar.

Coca Cola 330 16 tlye geliyor dükkanlara ve niye pahalı sizce?
Cevapla