
Bakar mısınız 45 TL diyor. Trendyol falan çok mu komisyon alıyor bunlardan ne yapıyor acep de bunlar kafayı mı yemiş kola da mı içemicez arkadaş. 45-16=29 tl kar.

Bakar mısınız 45 TL diyor. Trendyol falan çok mu komisyon alıyor bunlardan ne yapıyor acep de bunlar kafayı mı yemiş kola da mı içemicez arkadaş. 45-16=29 tl kar.
Bize bunun gelişi 16 TL ama satış fiyatımız her kutusu için 20 TL. Yani her kutudan 4 TL kââr bırakıyor.
Trendyol vb yerleri değilde klasik marketleri veya zincir şubeli marketleri tercih edin.
Cevap
1Cevap
Marketten mi alıyorsun ki market fiyatı olsun ? Ayağına geliyor olacak o kadar
Boykot ürünlerini kullanmayın neoanthem bey.
Coca cola Amerikan şirketi. Hissedarlarının hepsi yahudi olmasına imkan yok. Türkiye'de türk şirketleri ortak. İsrailde üretildiği yok Türkiyede içilenlerin. Açık destek verdiyse israile coca cola devlet niye hala israille ticari ilişki içinde?
Boykot işe yarıyor mu bir de boykotla olacak iş değil gibi geliyor bana.
Mesela gerçek 5. Nesil bir uçak yapsak f22 ayarında
İsraile keşif uçuşu yapsak gizli gizli sonra israilde bunu öğrenip tırssa daha iyi olmaz mı
Emin değilim ben boykottan
Boykota katılsam da bir etkisi var mı kafam karışık katılmasam vebal altında mıyım emin değilim.
Bir adam okyanus sahilinde yürüyüş yaparken, denize telaşla bir şeyler atan bir adama rastlar. Biraz daha yaklaşınca bu kişinin, sahile vurmuş denizyıldızlarını denize attığını fark eder. “Niçin bu denizyıldızlarını denize atıyorsunuz?” diye sorar. Topladıklarını hızla denize atmaya devam eden kişi? “yaşamaları için” yanıtını verir. Adam bu defa “iyi ama burada binlerce denizyıldızı var. Hepsini atmanıza imkân yok. Sizin bunları atmanız neyi değiştirecek ki?” der. Yerden bir denizyıldızı daha alıp denize atan kişi, “bak onun için çok şey değişti” karşılığını verir. Hiçbirimiz herkesin hayatını değiştiremeyiz, ama en azından bir kişinin, yalnızca bir kişinin, biz var olduğumuz için daha iyi halde yaşamasını sağlayabiliriz
her şey çok pahalı
Tamam da bunların dükkanlara gelişi 16 tl
Evet de getirde trendyolda yemek sepetinde yine böyle pahalı
Biliyom işte yemek dükkanları bunu pahalıya satıyor niye yani
Bilemiyorum valla
Boykot ürünü bu
Almayacaktım zaten tamam allah allah 😅
😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?