Bu zam falan değil bunlari bir insan nasıl alabilir?
Açlıktan öldürmek mi niyetleri?
Eskiden kuruş olarak zam gelirdi şimdi kat ve kat her gün bir fiyat nasıl değişir
Bu zam falan değil bunlari bir insan nasıl alabilir?
Açlıktan öldürmek mi niyetleri?
Eskiden kuruş olarak zam gelirdi şimdi kat ve kat her gün bir fiyat nasıl değişir
Wallahi hak herkes layığını yaşar.
Çünkü hainlik içimizde.
Dolar 12 lira iken 750 tl olan ayakkabıyı 4300 tl yapmışlar ulan kura göre olsa en fazla 1200 tl olsun hadi 1500 yap yaaaa 2000 yap be hey adiler 4300 nedir? !!!
Herkes kafasına göre etiket yazıyor adınıda ekonimi enflasyon koyuyor. Asgari 8500 oldu bir işverene maliyeti 12 lira demek bunu kimden çıkaracaklar yine vatandaştan.
Niye çünkü vatandaş ironi yapmıyorum armuttt , eğitimsiz bir alay odun !!!
Ülkede eğitim yok , farkındalık yok, dürüst yok ,
Hain çok. 10 kişiyi çevir yoldan 4 büyük kitabı sor kimse bilmez ama herkes Müslüman.
Memleketin basketini sor 10 kişiye 9 yanlış söyler ama herkes ekonomi uzmanı.
Ulan hiçbirinin beyni yok ama herkesin fikri var.
30 mu !
İki sene önce 9 tl te aldığımı hatırlıyoru.
İki sene için de %300 ün üzerinde zam geldi ve hala ülke gidişatının çok iyi olduğunu idda edenler var. Allah sonumuzu hayır etsin.
Cevap
3Cevap
cidden dolardan falan degil marketler fırsatcılık yapıyo asgari ücrete zam geldii diye denetleyen yok ki !!
artık sarı kula içemicezzz
Alma. canim ellerinde kalsin
Şantiyeciler yasta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?