Kola 30 TL oldu ne düşünüyorsunuz?

Selam KScan 👋

Coco Cola geçenlerde aldığı karara göre yeni yıla yakın bir zamanda 2.5 litre kola 30 TL olacak!

😳
😳

Coco Cola gerek girdi maliyetleri gerek işçilerin maaşlarının artacak olması sebebiyle kolaya 5TL zam yaptı.

Marketlerde satış fiyatının 30 TL zincir marketlerde 28 TL olması planlanıyor...

Memleketin durumu gerçekten çok kötü hâl aldı 😞 artık kola çekirdek bile lüks oldu...

Kola 30 TL oldu ne düşünüyorsunuz?
Cevapla