
Bir şey yemezsem, uyuyamazdım büyük ihtimalle.😁 olabildiğince sağlıklı olmasına dikkat ettim.
Yemesi 1-2 dakika 😶 doymuyorsun

Bir şey yemezsem, uyuyamazdım büyük ihtimalle.😁 olabildiğince sağlıklı olmasına dikkat ettim.
Yemesi 1-2 dakika 😶 doymuyorsun
Yemeklerinizi gerekirse 1-2 saat normal saatinizden ileride yiyin ki gece açlık krizi gelmesin
Ben yıllardır gece yemek yemedigim için şunu yersek kilo yapmaz diyemiyorum. Ama yediğiniz çok masum duruyor, çok sorun olmaz hergün yemezseniz :))
Cevap
11Cevap
Evet mümkün.. meyve ve sebzelerin kalorisi düşük oluyor
Gündüzleri ye ki gece yemek atakları yaşama. Akşam yemeğindeki lif ve protein oranı artır.
Erken saatte yediğim için böyle oldu
Demek ki yeterince protein ve lif yemiyorsun
Bilmem ben normalde çok yerim, ne kadarı sağlıklı bilmem tabi.
Kendime küçük bir sandviç yaptım. Arasında taşana kadar malzeme doldurdum. Büyük ihtimalle kilo yapmaz.
Mümkün ama aksilik gibi eğer geç vakite acikilinca aksine hep yüksek kalorili şeyler aşeriyor insan 😄
Ben gece acıktığımda sabahı beklerim yemem, ama illa yiceksem sağlıklı sağlıksız hiç düşünmem canımın istediğini yerim😂
Sebzeleri soslayarak et tadı vermeye çalışıyorum :D
Atıştırmalık gevreklerden alabilirsin, diyet gevrek...
😄 aklıma yatağa aç girip uyuyamayıp tekrar kalktığım anlar geldi ))
Ben genelde sağlıksız şeyler yiyorum o saatlerde. Sizin ki oldukça sağlıklı görünüyor :)
boş ver ver tam ekmek kokereç siparişini bir daha mı gelicen dünyaya :D
Çuk aj mümkün
Mümkün yoğurt ve meyve ye
Sebze yogurt evrt mumkun
Sonuç? Ne yedin? :))
Fotoğraftakini. Maruldan uyduruk sandviç yaptım
Aklıma ilk geleni yaptım
Meyveli buz mesela
hepsi aldırır
Bu ne ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?