Aç karna kahve içemem. İşler güçler biraz hafifledi bugün şimdi sabah kahvesi içmeye gidiyorum. Peki sizde bu durum nasıl işliyor?
Kahveyi sabah-akşam kokusunu içine çekerek içmeyenin kapısının zilini çalıp kaçıyoruz✌💃

Aç karna kahve içemem. İşler güçler biraz hafifledi bugün şimdi sabah kahvesi içmeye gidiyorum. Peki sizde bu durum nasıl işliyor?
Kahveyi sabah-akşam kokusunu içine çekerek içmeyenin kapısının zilini çalıp kaçıyoruz✌💃

Ben kahvaltı yapmıyorum uyandıktan sonra direk kahve ve sigara içiyorum.. ama kahve olmazsa olmaz benim için gece de dahil her zaman içiyorum
günaydın
Desene senin damarlarinda kan yerine kahve dolaşiyor🙈
Kelime kökü kendini ele verir zaten. Kahvaltı yani kahve altı
Buradan hareketle kahve, çay vs. gibi içecekler içilmeden önce karninizin tok olması gerekir. Bunun nedeni mide asit dengesini bozmamak ve sindirimi yavaslatmaktir.
Benzer birseyi eskiden kebapcilarda görüyorduk. Yemek gelmeden önce allık olarak zeytinyağlı bir atıştırmalık gelirdi, bunu lavaş ile yerdik. Bununda sebebi aynıdır.
Sonuç olarak evet kahvaltıdan sonra içerim kahveyi, çayı vs.
Ben genelde ögleden sonra 14.00 gibi kahve içerim sabh 8 9 gibi kortizol yani stres hormonu yüksek olduğu için halsizlik yorgunluk kolesterol anksiyeteye sebeb olur bu yüzden uyandıktan sonra ilk 90 dakikada kahve icilmemesi gerekiyor.
Cevap
14Cevap
Sabah kahvesi içmem zaten ben kahve içmem hatta kahvaltı da yapmam😅
Kız sen nasil dayaniyorsun
E kahve icmiyorsun kahvalti da yapmiyorsun mide boş durunca valla benim basim dönüyor kuzum
Genelde kahve içmiyorum gadası
Ama elime geçse içerim
Onun yerine işyerinde poğaça ile çay içiyorum
Genelde önce içiyorum..
Gerçi ben sonrasında da içiyorum…
Oh mis işte ne güzel kahvelenelim her gün Allahım 😎✌🙈
Kahvaltı yapma zamanım, iştahım da olmaz genelde sabah erken saatlerinde.. o yüzden kahve benim için kahvaltı niyetine oluyor, tok tutuyor bir süre..
Kahvaltı yapmadığım için kalktıktan 1 saat sonra filan sade kahve içiyorum.
Kahvaltıdan önce.
Bu sıralar pek kahve içmiyorum ya
İlk kahveyi duştan sonra kahvaltı hazırlarken içerim.
Kahvaltı yapmayı unuttuk artık uyku daha tatlı geliyor ama eskiden kahvaltıdan sonra canım isterse içerdim. Aç karnına kahve pek cazip gelmiyor
kahvaltıdan önce sadece su içerim
Aynı ben 😂
Evet😂
kahveyi sabahları içmem bazen canım ister anca o zaman :)
Kahvaltıdan sonra işlerim bitince içerim
Sonra içerim daha güzel oluyor.
sabah çok erken saatte içiyorum
Kahvaltıdan önce içerim
Kahvaltıdan 1..2 saat sonra içmeyi severiz
Hem önce hem sonra içiyorum usjjdjsks
Sabah kardiyosu öncesi filtre kahve 👍
Kahve pek içmem bu aralar
Genelde Kahvaltıdan sonra
Aç karnına kahve içmem
Kahve sevmeyen ben 😁
İçmem
Sonra
canın ne zaman isterse
Kahve içmiyorum
Hem önce hem sonra
Sabah filtre kahvesiz uyanamıyorum maalesef 😣
Degisiyor
Afiyet olsun
Sonrasında
Sonra icerim
Kahve tüketmem
Kahvaltıdan sonra
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?