Sabah kahvenizi kahvaltı öncesi mi, kahvaltı sonrası mı içersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Sabah kahvenizi kahvaltı öncesi mi, kahvaltı sonrası mı içersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Merhaba
Ben kahveyi akşam içerim. Sabah kahvesi keyfi yapmam. Yaz günü hele sıcakta hiç sabah içilmiyor. Akşam serinlikte yanında çikolata ile iyi gidiyor
Ben kahvaltı yapmıyorum zaten bu yüzden de genel olarak sabahları sadece kahve içiyorum ve sigara içiyorum zaten saat fark etmez benim için iyi oluyor kahve içmek
Ben hâlâ ayılamadım.. Allahını seven üzerime filtre kahve fırlatsın ksksjsn
Teşekkürler gadası🎉🎈
Ne demek
Öncesi çünkü kendime gelmem lazım😅
Ooo
Cevap
8Cevap
kalktıktan yarım saat veya 1 sonra filtre kahve içerim
açlık hissi oluşmadan kahvaltı yapmamalıyız
çalıştıktan sonra yemek yerim
öbür türlüsü kilo yapıyor
Kahvaltıdan sonra kahve içiyorum genellikle
Kahvaltı sonrası yapıyorum çünkü aç karnına içinde midem ağrıyor
Kahve sevmem, kahvaltı da yapmam 😃
Kahvalti sonrası içerim.
Kahvaltı sonrasi
Kahvaltıdan sonra içiyorum.
Sonrası tercih ediyorum
Kahve sevmiyorum
Kahvaltı öncesi
Günde 2 3 fincan içiyorum farketmiyor
Kahvaltndan sonra
Kahve sevmiyorum
Kahvaltı sonrası
Öncesi genelde
Kahvaltı öncesi
Kahvaltı öncesi elbette
icmem
Sonrası
Kahvaltı öncesi
Kahvaltı öncesi
Önce
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?