
#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Kahvaltıdan önce
Kahvaltıdan sonra
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

#nirhamm 🔴 🔴 🔴 🔴
Ben kahvaltı yapmıyorum sadece sigara ve kahve içiyorum ama kişiye göre değişir tabi Sabahları kahve içmek, birçok insan için uyanıklık ve enerji sağlar. Bu nedenle kahvaltıdan önce kahve içmek, güne enerjik başlamanıza yardımcı olabilir. Bazı insanlar için kahve iştahı baskılayabilir, bu nedenle kahvaltıdan önce kahve içmek, fazla yemek yeme eğilimini azaltabilir. kahvaltıdan önce mi sonra mı kahve içeceğinize siz karar vermelisiniz. Hangi seçeneği tercih ederseniz edin, önemli olan günlük kahve tüketiminizi kontrol altında tutmak ve sağlığınıza dikkat etmektir.
Ya bu benim en kötü huyum aslında hemen kahvaltı edebilen birisi değilim ilk önce bir kahve ve sigara keyfi yapicam bir uykum açılacak sonrasında kahvaltı edicem çok sağlıksız bir durum ama alışkanlık haline geldi işte yillardir böyle devam ediyorum
Cevap
42Cevap
O gün ki durmuma bağlı ama kesin olan bir şey var kahvaltı da sonra sade Türk Kahvesi değişmeyen tek şey.
Güzel ve sağlam bir kahvaltı sonrası Türk kahvesi içmeyi çok seviyorum bu yüzden kahvenin kahvaltıdan sonra içilmesi taraftarıyım.
Kahvenin içindeki buzlar aşırı hoşuma gitti. 👍❤
Hep kahvaltidan sonra içerim. Hata şu an içesim geldi. 🙈❤
Bu sabah önce içtim ama genelde akşam üstü içiyorum
Kahvaltıdan önce içmeyi tercih ederim. Eğer içmediysem kahvaltı sonrası içerim
Öncesinde de sonrasında içerim kahve hayatımın bir parçası
Evvela kahvaltı yaparım ardın da kahve pek güzel olur.
Önce mükellef bir kahvaltı sonra keyif ile kahve elbette.
Kahve sevmem ama aç karna içersem mahvolurum o yüzden kahvaltıdan sonra diyelim.
Ben bir tane önce bir tane sonra içmeyi tercih ederim
Ben kahveyi gece içmesini seviyorum. Sabaha sabah kahve bana göre ağır geliyor.
şu şekilli buzlar kahvede çok güzel görünüyor 😋😋
Bu aralar kahvaltıdan sonra kahve içiyorum, değişiyor 🌸
önden içmeye başlamıştım ama Twitter'da doktorlar sonra için diyor artık sonra içiyorum
Kahvaltı pek yapmam çayla başlarım saat 10 gibi kahve çerim
Bazen kahvaltıdan önce, bazen kahvaltıdan sonra, bazen de hem kahvaltıdan önce, hem de kahvaltıdan sonra içerim.
Bazen kahvaltı öncesi bazen sonrası bence öncesinde içmenin tadı başka 😀😀
Makbul olanı sonradır ama ben önce sinde de icerim:) sonra bidaha
Adı üstünde kahvaltı demek kahvealtı demek kahveden önce kahvaltı yapılır
Kahvaltı öncesi kola mideyi bağırsakları mahvediyor
Önce. Kahvaltı yapmadığım zamanlarda da çok iyi oluyor.
Ben kahvatımı taptıktan sonra içmeyi daha çok seviyorum
Sabah 5.30 uyandigimda ilk isim kahve makinesini tiklarim kahve sigara bir arada super
Sonra içerim, boş mideyle kahve sevmemm..
Gün içinde canım isterse içerim çokta aramam yani
@drachen şöyle bakalım
@drachen bende öncesinde içerim çünkü diğer türlü aciktiriyor 😄
Kahvaltıdan sonra içerim
Kahvaltıdan sonra balkonda içmek keyifli...
Yemekten sonra ohh miss
Ben genelde akşam içerim
Kahvemi kahvaltıdan sonra içerim.
Kahvaltıdan sonra daha iyi olur bence.
Kahvaltı da içilmezki
Kahvaltıdan çok sonra
Kahvaltı sonrasıı
Öncede icerim sonrada
her sabah 06.30 kesinlikle veranda keyfi
Şekersiz içtiğim için sonra tüketirim.
Sonra içiyorum
önce.. keza içtim 1 saat önce.
Önce tarçınlı türk kahvesi içiyorum
Önce tabikide
Önce içerim
Kahvaltıdan önce kahve içilmez
Sonra tabi. Yoksa midem bulanır
Gün başlangıcına bağlı. Her ikisi de olabilir
Önce Türk kahvesi sonra filtre kahve
Kahvaltıdan sonra içerim.
Kahvaltıdan önce içiyorum
Kahvaltı yaptıktan sonra
Normalde sonra ama bu aralar önce içmeye başladım
Bazen kahvaltı olarak bile kahve içerim 😄
Bazen önce bazen sonra…
Önce ☕️
Sonra
Sonra
Sonra içerim
Kahvaltı esnasında ☕
Kahvaltıdan sonra
Kahvaltıda içerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?