Pastırmanın kilosu 750 lira oldu. En son kaç sene önce pastırma yediniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Pastırmanın kilosu 750 lira oldu. En son kaç sene önce pastırma yediniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben normalde pastırmaya meraklıydım, böyle filmlerde pişiriyorlardı ağzın sulanırdı yemek için. Bizimkiler pastırmayı alıp olduğu gibi yiyor ki bir yerden sonra midemi bulandırmaya başladı. Pastırmalı yumurta yapmak mı dersin, en sonunda yemeyi bıraktım pastırmayı. Halen yiyorlar pastırmayı bu arada.
Denetimin olmadığı yerde bu rakamlar normal. 2 tür pastırmada kullanılan et türü var var. Antrikot ve seçme
antrikot kg 400 tl
seçme kg 300 tl
Kg başı Kurutma , fermentasyon , çemen, nakliye, personel 350 ya da 450 tl tutarmı sizce.
Piyasadaki bir çok pastırma seçme pastırmadır.
Bir dönem kendim yapıyordum. tek başıma günde 20 kg pastırma üretiyordum. İşin içinde olduğum için yazayım dedim.
eig için teşekkürler gadası :)
Rica ederim
Pastırmayı bildim bileli zaten hep pahalı her zaman da dilimlerle satılır marketlerde. Zaten nadiren denesem de pek meraklısı değilim o yüzden değişen bir şey yok aslında
2 ,3 yıl önce yemiştim oda yeğenim 1kg hediye olarak memleketten gönderilmişti zaten 😂 benim memleketim Kastamonu ve pastırması çok meşhur ve ödül almış bir memlekettir ve tadı gerçekten güzeldir Bende öyle sık alıp yiyen birisi değilim canımız çok çekerse az bir şey alıyoruz işte 😂 doyumluk değilde tadımlık bir şey oluyor 😂 zalimsin hayat
EİG için teşekkür ederim 🙏🙏
Ne demek
🙋🙋🙋
Cevap
53Cevap
Ayda bir kere banko canım pastırma çekiyor. Dün yine çekti, BİM'e gidip aldım. BİM'deki çemensiz/kokusuz oluyor. 🤤 Bir paketi akşam gömdüm.
Bir kaç yıl olmuştur zaten pek sevmiyorum ama ülkede her şey o kadar pahalı ki yemek yemek lüks sayılıyor artık ya da herkes yiyemiyor. çocukken falan yerdim arada sırada o zamanlar daha kolaydı almak
Ay çok severim.. yumurtalı pastırmaya banıp banıp yemek gibisi yok .. ama senelerdir dolaba girdiği yok.. keşke diyorum Dünya'da tüm çocuklara bedava olsaydı gıdalar.. büyükler olarak biz yemesek de olur..
Bebelerle bizde yerdik 😅
😅😊
Neyyy
Şaka gibi yetti gari ben bu ülkede daha fazla yaşayamam gideceğim buralardan pılımı pırtımı toplayıp. El insaf en son çocukken yedim oda sayılı zaten tadını unuttum anasını satayım.
Storboksa gotmoyo boloyorsonoz, ekonomo kardeşim dıjjjj goçloro otobor otmoyon Gadası Bey 😅
Uçuyor yazmıştım kardeşim diye çevirmiş 🤧🤧
Hahahaja
O ne? Ciddi soruyorum. Hic yemedim. Tadi nasil ki..
Tadı harika yemelisin
Hayırlısı birgün tadına bakarsın
Ohhaaaa ben yedigimde 340 liraydı en son geçen yılın Mayıs ayında yemistim ama çok lezzetli bişey Ya 1 kilo da olsa yerim tayyibe oy vermeye devam ettiğiniz sürece 750de olur 1500de olur
Çok geldi bana paket paket ama ben sevmediğim için yeğenlerime verdim hepsini bana arada koli ile erzak yardımı geliyor içinde et hindi füme patırma kıyma köfte vs
Pastırma hiç sevmiyorum ya ama oy verenler düşünsün müstehak onlara. İnşallah et daha da pahalı olur ekmekte daha da pahalı olur
Çok sevdiğim bir şey değil. Şehir dışına ziyarete gittiğimiz kişilere hediye olarak götürürüz genelde.
Ne zaman yediğimi hatırlamıyorum. Çok severim ama kokusu rahatsız ediyor beni. Zaten bu fiyata mümkün değil alıpta yemem.
Dün Kayseri’den sipariş ettim yakın bir arkadaşımdan. Gerçek anlamda özlemişim, evimizin olmazsa olmazı.
Hayatımda hiç yemedim ama sanırım ilk yiyeceğim domuz pastırması olacak gibi duruyor 🤔
Tövbe de kız 😅
Bu ekonomi de bizim Max yiyeceğimiz pastırma budur kzjsjs
Öyle de deme yolun düşerse Kayseri'ye haber et beraber alır yeriz 😋
Ay çok mersi 😂
Ciddiyim 😅
Hep dıj güjler ve kılışdaroğlu. Yoksa bizim hükümet sütten çıkma ak kaşık...
Sen diyince hatırladım ama zaten hiç aramam. Sadece oldum olası kurutulmuş eti ve büyüklerimizin zamanında olan kurutulmuş balığı merak ediyorum
Pastırma sevmem ben ya, çok ağır tadı fiyatından banane o yüzden
Valla dürüst olucam, en son ne zamandi hatırlamıyorum.
Hatırlamıyorum şahsen üstüne üstlük kayseriliyim bide
Bu sabah kahvaltıda yedim üzülüyorum ama yapacak bir şey yok kendi düşen ağlamaz :(
Şok markette paket olula uygun fiyata satılıyordu.
0 gadası. Kırmızı et türevleri tüketmediğimden
Caniim cektigi an yerimm pacanga boreginde yedim 2 3 hafta evel
Ben ekonomik özgürlüğüme sahibim ancak yiyebilen insanların sayısı azaldı maalesef
Ben hiç bir millet görmedim ki hak ettiği gibi yönetilmesin
Deneme amaçlı olarak yanlış hatırlamıyorsam 2014 yılında alıp yemiştim.
Küçükken yedim az önce azıcık pizzanın içinde vardı
100gr lık paketlerde satılıyordu en son, artık taneyle satılıcak bu gidişle😅
Çok severim en son Ramazan ayında sahurda yedik
İsterse 5 tl olsun İsterse 5000 zaten yemem pastırma 😖
Çok pahalı. En son ne zaman yedim hatırlamıyorum bile. Çok oldu.
En sevdiğim şeylerden biri de pastırmadır niye öyle oldu 🥲
Bir ay önce yemiştim. İstesem yine yerim canım çekmiyor.
Ne ucuz kaldı ki pastırma kalsın. Geçen sene yemiştim. 1 yıl oluyor
Bı kaç ay önce yemistm bak aklıma düşürdün markete gittgm de alim gene seviyorum
Pastırma sevmediğim için tüketmiyordum ama bu fiyat ne çok pahalı
Olsun biz pastırma yemesek de olur başkaları bizim yerimize yiyor. Yetmez mi
Pastirma sürekli alınıyor evimize fakat ben tüketmiyorum
Hayatımda hiç yemedim tadını bile bilmiyorum. Şarküteri ürünlerinin hiçbirini tüketmiyorum sucuk, sosis falan
Türk halkına müstahaktır reisle yola devam etsinler 😄
Birkaç yıl olmuştur yemeyeli. 5 sene falan tahmini.
Pidelik pastırma satılıyor bazı yerlerde hem daha ucuz jdhdhdhx hem lezzetli. 4 ve ya 5 ay oldu yemeyeli.
En son 2022 yılında yemiştim ha bide bu fiyatlar erdoğan ile tüm akp yöneticilerinin **tüne girsin belki çektimiz acıyı anlarlar
Arkadaş kayseri'den alırken bana da ikram etmişti 😃
Ben her sabah yerim. Başlangıç 750 lira ben özel alıyorum kilosu 1200 lira
Geçen yıl cemensiz yemiştim cemenli deneyecegim
2.000 tl olsun bana ne onlar düşünsün.
AA çok ucuz! Niye öyle?
Bu yıl içinde yedim 😌
Bir ay önce yedim.
Hiç yemedim tadını dahi bilmem.
İşte çalışırken yemiştim o da 3 sene falan oluyor
hatırlayamadım abi
Her canım istediğinse yiyorum
Ohhhhghhg yarasın AKP yi seçen milletime.
Almanya da yasağın için sorun yok almak için
sabah yedim kilo ile alma sende 200 gram al
Canım istediğinde yiyorum.
İstediğim zaman yiyorum
Pastırma zaten kötü kokuyor ya yemesek de olur
pastırma sevmediğim için sorun yok yemesekde olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?