Denizli'de tezgahlara serilen karpuzların dilimi 60 TL'den satışa çıkarıldı. Karpuz fiyatlarında ilerleyen günlerden itibaren düşüş bekleniyor.

Denizli'de tezgahlara serilen karpuzların dilimi 60 TL'den satışa çıkarıldı. Karpuz fiyatlarında ilerleyen günlerden itibaren düşüş bekleniyor.

Hiç yemeyin zaten büyük kısmı şekerden ibarettir. Ama erkeler için çok kritik bir ipucu vereyim. Sertleşme sorunu aslında esas olarak vücudun yeteri kadar nitrik oksit üretememesinden kaynaklanır ve bu konuda size yardımcı olacak kısaca nitrik oksit deposu bir numaralı gıda karpuzdur. Aklınızda olsun. Şekerden korkmuyorsanız bol bol yiyin.
Vallahi bizim gibi Böyle anası babası insanların gözyaşı boğacak inşallah bu gidişle İnşallah yer yerine oynayacak yani Ya Rabbi o Aradığım her gecenin bir bedeli olacaksın illaki illa ki ödeyecek herkes yani o belli llah büyük yani ona İnandık Biz bir kere
Geçen yaz sonu gibi yedim fiyatlar normale dönmeden de yemeği düşünmüyorum. Aşırı bir can çekme durumum olmazsa elbette. Her meyve yeni çıktığı zaman bu şekillerde fiyat olarak şok etksii yaratır
Fotoda Bi terslik mi var , bana mı öyle geldi?
Bilmem ki, soruyu KS düzenledi.
Yani bir tam karpuz 60, kilosu ise 30 lira mi? iki kiloluk karpuz olur mu ki.. o bana ters geldi
Soru linkindeki haberde dilim 60, kilo 30 yazıyor, görseli ben koymadım.
:)
Aynen :) dikkatlisin sen yazınca farkettim ben de :)
Hah anladın ne demek istediğimi 🙂☺️
Cevap
37Cevap
Karpuz çok seviyorum. Bizim gibi bir ülkede karpuzun bu kadar pahalı olması çok üzücü.
arkadaşım yaz ayında değiliz mevsimi değil irandan vs ithal edilen karpuzun bu fiyata olması normal. geçen senede aynı muhabbet döndü yazın kilosu 5 liraya düştü. hatta gecen sene böyle karpuz aldım ne tadı ne birşeyi vardı :D
Ben çok uzun zamandır yemedim ama maalesef ülkede hiç ucuz bir şey kalmadı ki artık yarım meyveler bile satılmaya başlanır bu gidiş ile. yani istediklerimizi her an alamıyoruz maalesef.
Geçen yaz yemiştim gadası
valla durum içler acısı ama alamayan acısından bakınca dilim satış sarttı. kim alacak bütün karpuzu 300 liraya la yeter la yırtaccam la bu dünyayı lan yırtıldım laaa
allah akıl fikir versin (tanesinin dilimi değil karpuzun adedi bir karpuz en az 2 kilo gelir ondan dolayı öyle yazmış)
Ne kadar düşebilir ki? Hadi düşsün düşsün kilosu 20 liraya düşsün. En hafif karpuz zaten 5-6 kilo... :D
1 ay önce falan yemiştim ama bu sezonda hiç tavsiye etmiyorum tadı çok kötü cidden. Yazın hem daha ucuz oluyor hem daha lezzetli oluyor.
Bu sene karpuzu da yemek nasip olmucak heralde bune
@NauuNauu ahahahah😂
Geçen hafta kilosu 20 TLydi almadım daha zamanı değil diye
onlar hamileler için falan yemedim yaza kadar beklesem ölmem
İran karbuzudur o maalesef öyle İstanbul'da dilim satılıyor?
Yemesem de olır. Yaza kadar yemem yazık değil mi 60. tl ye
Çok uzun zaman oldu zaten karpuz seven bir insan değilim daha çok şeftali
Geçen yaz
Dilimi bile bu kadarsa fay halimize..
Hatırlamıyorum ki karpuz sevmem pek ben zaten. Olsa da olur olmasa da olur meyvesi benim için.
Çok erken. Muhtemelen Arabistan tarafından gelmiştir yerli karpuz çıkınca ucuzlar
Azıcık sabredin düşer, aceleye gerek yok. Karpuzu yemeyeli bayağı oldu
Turfanda olan sey zaten pahalidir zamani gelince yeriz.
geçen sene yemiştim genelde bu tür ilk sezon meyveleri hastalar veya hamile aş eren kadınlar için oluyor
ucuzlar tabii ama ne kadar ucuzlayabilir ki? her şey ateş pahası.
Geçen yaz yedim en son...
Fiyatı düşer ya daha Mart ayındayız malum.
Normal, marttayız sonuçta ama yazında pahalı oluyor ki dilimi 60 lira olmasada
Zamansız bişey yemem hamile olsam belki olabilir ama şu şartlarda isterse bedava olsun önemi yok
Karpuz vakti değil ki şu an... Ama elbette geçen senelerden pahalı olacak
Gurbetçiler özelikle alamancılar ve fransızcılar be like : tanesi 3 € kilosu 1.50 € eh ucuzmuş
Gerçekten bu ülkede pahalılık görüldü ama bu şekilde de olacak gibi değil yani
Herşeye bir çeki düzen verilmeli peynir bile lüks oldu artık
Yeni çıktığı için öyledir karpuz yemeyin sizde sanki ananızın karnından karpizlamı doğdunuz
Tarım ülkesine yakışmayan ama akılsız insanların bir türlü bu fiyatların nedenini anlamadığı için daha çok yüksek meblağlar dökeriz meyveye sebzeye.
mevsimi değil iran karpuzu tadıda iyi değil yaza dogru zaten düşer fiyatlar
Tadı ot gibi asla almam. Birkaç yıl önce hindistanda iş gezisine gitmiştim şubatta karpuz yemiştik.
Karpuz mevsimim canım şimdi yemiyeverelim.. Haa aş erme mevzusu varsa o başka mecbur alacaksın😅
Mevsimine 3 ay var çok normal, hatta ucuz bile
Hala malum partiyi savunan tek hücreli parazitler virüsler görsün bunu.
Beyin özürlü canım mevsimi değil karpuzun partiyle ne alakası var
@Samet1994444 Sgg l @n yalamaktan dilin yara olmuş.
Yazdan yaza yerim gerek yok yazın bolluk zamanına alıp yeriz
Oha yuh be. Neyseki karpuz tarlamız var
En son Ağustos sonunda yedim.
Ülkenin geldiği hale yazık
3 ay önce yemiştim
Yilbasina yakindi, karpuz ve kavun yemistim
Gecen hafta yedim , seker gibiydi 😋😋
Bi yediğimiz karpuz vardı o pahalanmış
Hatırlamıyorum uzun zaman oldu
geçen yaz. Mart ayında da yemesinler o karpuzu ya
Şimdi alınmaz pahalı ve tatsız olur
Hatay'a gelmeden önce. Rakı içiyorsam soframda mutlaka kavun ya da karpuz olur.
sudan ucuz. mevsimini bekleyin daha cok var en az 2 ay.
Sevmem çok karpuz benim için sıkıntı yok sjjdjdjd
Hani Mart ayındayız daha o yüzden ola bilirmi yoksa ben mi yanlış biliyorum tarla da ekilde mi çıktı bu fiyata sezonu gelince adamlar eritmek için kg 5 liraya verdi alan yoktu sadece Bos yapiyorsunuz
Oldu bayadir yemiyorum
Karpuz için çok çok erken değil mi ya?
tercih etmiyorum
En sevdiğim meyve 😭
1 yıl önce
10 sene önce
Geçen yaz yedim
Geçen yaz.
Geçen yaz
Gecen yaz
Bu mevsimde karpuz yenmez
Geçen yaz
Yazin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?