
Erik sezonun ilk hasadının ardından manav tezgahlarında yer almaya başladı. Antalya'daki manavlarda eriğin kilosu, bin liradan satışa sunuldu. Tane seçeneği de mevcut, bir tane erik almak isteyenler on lira ödüyorlar.

Erik sezonun ilk hasadının ardından manav tezgahlarında yer almaya başladı. Antalya'daki manavlarda eriğin kilosu, bin liradan satışa sunuldu. Tane seçeneği de mevcut, bir tane erik almak isteyenler on lira ödüyorlar.
Hep ilk çıktığında pahalı oluyor zaten, her yıl bunun gündeme gelmesi bana çok saçma geliyor. Klasikleşmiş bir şey çünkü.. Senin sorundan bahsetmiyorum haberlerde "Eriğin kilosu 1000 TL" diye başlıklarla gösterecekler 1-2 gün içinde 😂 Geçen yıl yedim
bin lira mı ualn bir tanecik eriğe bile talim ettiler bizi yazıklar olsun altın sanki anasını satayım düğüne giderken çeyrek yerine erik alın verin aynı hesap valla
@DELİKANLIPRENSSSS aynen öyle 🤣
Teoman sen engel mi attin buna
Özelden destan yaziyor da
@DELİKANLIPRENSSSS evet bırak hikaye anlatsın sende engelle
Anca iftar yaptim oruclu oruclu cahille uğraşiyorum engelledim şimdik
@DELİKANLIPRENSSSS en güzeli djdjdjdj
😽😽
Ama sen benim sorumu çaldın yaaa :(( ben soracaktım bunu siteye girdim sen sormuşsun
Valla mı ya öylesine sormuştum habersitesinde görüp sormazdım bilseydim 😊
Görsel bile hazirdi hatta :)) şaka yapıyorum degil bu soru bütün sorular sana kurban olsun
Sağol keşke sormasaydım link gönderdim bunun yerine 🍀😊
Çok uzun zaman oluyor en son 1 yıl önce falan yemişimdir. zaten erik çok fazla sevmem bazen tuzlu güzel gider ama bunun dışında canım çekmeze yemezdim. zaten ülkede artık fiyatlar o kadar saçma ki yani şaka gibi resmen.
Cevap
48Cevap
En sevdiğim meyvedir yeşil erik Elon Musk kadar zengin olsam ancak alırım neticede erik mevsimi 15 Mayıs 15 Haziran arası şunun şurası 1.5 ay sonra sokaklardaki erik ağaçları benim 😂
Bizim yayla evinin bahçesinde 10 a yakın erik ağacı var ne kadar zenginmişiz haberimiz yok birde düşenlerin üstüne basıyoruz😂😂😂
İlk çıkınca fiyatlar böyle saçma olabiliyor ama zaman geçtikçe kendisi gibi fiyatı da olgunlaşacak 😂😂
Nefret ediyorum erikten. Yanımda biri yeyince kamaşıyorum. Memleket te kapının önünde ağacı kestim görmeyeyim die. 3 sene önce bi ev e taşındım burada da kapının önünde var. Dalları mutfağa giriyor 🙈
Dün yedim 😀😀 trendyolda satış yapan arkadaşım var 500 liraya alıyır kilosunu 100 gramlık paket yapıp satıyor
Bahçemizde arık ağacı falan var almıyoruz bayadır
Çok içuk bir fiyat söylemişler inanamadım okuyunca fiyat konusunda
gecen sene erikler agacta çürüdü bu sene hic canım cekmedi. su an cicek acti 2 hafta falan oldu açalı. cikinca yerim bedava.
Ne zaman yediğimi hatırlamıyorum.
Zamanlada fiyatı düşer bence. Düşmezse de köye gidip birilerinin tarlasına dadanırım😅
Hirsiz vaaaar !! 😂😂
Erik ağaçları yeni çiçek açtı henüz mevsimi değil normal fiyatlar 2 ay sonra kilosu maksimum 30 TL den satılır
Geçen sene dalından toplayıp yemiştim en son
Bu sene de öyle olur inşallah manavdan alınca aynı tat olmuyor
Her yıl erik başlangıcında maalesef bu tip haberler yapılıyo. Daha biraz daha bekleyin şimdi zamanı değil.
Normale dönünce alın zaten çok bayıldığım bir şey değil
Gayet normal 1000 olması şaşırmadım mevsimi değil çünkü
İyice saçmalıyorlar kimse almasin kalsın ürünleri.. Gidin onun yerine et alın yani
Ya işte onların nazı geçer onlar alır şu an erik yetiştirmek çok pahalı bahçeler de erikler yeni çiçek açtı ama manav da ki erikler sera eriği bunları yetiştirmek de çok maliyetli seranın ısısını ayarlamak gübre, hormon gibi şeyler çok pahalı bu sebeple erik şu an pahalı ama Mayıs ayında kilosu maksimum 30 TL den satılır
@met96 bende bahçemde üretiyorum biliorum zor helede bilmeyen için 😂 yapicak bisey yok dışarı satmaya calisio lar ama ben yurt dışındayım buraya hiç can erik geldiğini görmedim can erik adı altına minnacık erikler gelio tr de Papaz erik can erik kocaman kocaman satılık buraya gelmio demekki bizim devlet bile pahalı buluo 😂😂🤣
en son gecen yil yaz aylariydi ama hic canim cekmiyor ona da eski heves kalmadi ))
Artık erik yemekte yok bakalım daha neler göreceğiz
Bizim burada ağacı var 😃 bedava yiyorum hemde hormonsuz en sağlıklısı. Kapıcı yan bahçeye ekmiş
İsmet İnönü'nün Cumhurbaşkanlığı döneminde yemiştim
Geçen sene. Daha bahçede erikler yeni çiçek açtı meyve haline gelsinler çıkıp yicm😋
Yeni yetişti daha ondan bu kadar pahalı. Zamanla fiyatı düşecektir her yıl ki şeyler
1000 lira sanki okadar bakım yapılıyor... Bu da sektör işine döndü
900 den kaç kilo lazımsa yollayayım, %10 indirim sana👍
Hiç aramam erik diye ölmem olsada olur olmasa da olur
Yakında Afrika yamyamları gibi bir birimizi yiyeceğiz..
Ben öyle pahali şeylere heves etmiyorum. Otomatik fakirlik bizimkisi
Hocam geçen sene haliyle bırakalım da biraz olgunlaşsın erikçikler
Dün yedim poff şu an kendimi zengin hissediyorum
O parayı vereceğime gider kıyma alır köfte yapar yerim çok daha lezzetli, zaten sevmem kendilerini her yıl ağzıma 1 ya da 2 adet ya girer ya girmez
Önümüzdeki ay komsunun bahcesinden bedavaya çalarım kim 1000 lira verir erige olm alan yoktur onu
Geçen sene yedim ve birkaç sene daha yiyemicez glb 😄
neyse ki bahçemdeki erik ağaclarına dokunmadılar
Mevsimi değil henüz yazın kilosu 500 TL'den yeriz :D
Her sene aynı terane.. sonra hepsi çöp zaten. kisa bı zaman için geçerli bir fiyat bu. bu fiyattan almanin hicni mantığı yok bence
aptal olmayın mevsimi değilken her zaman aşırı yüksek fiyattan çıkıyor yazın yine normal fiyatlara düşecek yüz yıldır olduğu gibi
geçen yaz yedim. zaten her sene erik erken safhada bu sekilde pahalı satışa cıkıyor her sene aynı sorular xd 2-3 hafta yemeyiverin düşer
Şu ülkede meyveyi sebzeyi hatda makarnayı bile lüks tüketim ürünü haline getirdiler badem bıyıklı siyasal İslamcı ekonomi profesör bademler
Dedemin bahçesinde çıkmaya başlayınca yiyorum orada erik bitince de yemeyi bırakıyorum beleşe oh
en sevdiğim meyvelerden , olamaaazzz 😭😭😭 şimdi ben nasıl erik yiyeceğum zalımlar 😭😭😂
Geçen sene yemiştim henüz yemedim ama geçenlerde badem yedim çok lezzetliydi
Gecen yaz yemiştim , sevmem zaten. 1000 lira olduysa nefret bile ederim
Offf olsada yesek acayip özledim almaya imkan yok yurtdışında yok bu yeşil erik
Erik istesem de yiyemiyorum ekşi oluyor meyve bile yiyemiyorum ekşi diye
Uzun zaman oldu yeğen 🤣
😂😂
Buzluğamı atsak napsak mevsimi gelince
hiç yemesem neden demem
Bizim erikler de çiçek açtı ordan yiyecem artik
Açık arttırmaya sunsunlar eriği
Aman istemem ekşi ekşi midemi bozar 😒
bu mevsimde erik mi yenir
Zaten erik sevmiyorum.
Geçen yaz yemiştim 🙃
Mevsimi değil fiyatı gündem yapmak komik
Erikte mi yiyemeyeceyuk artık 😏
Her yaz yiyorum dağ bağ erik dolu
23 Nisan sonrası düşer fiyatı acelemiz yok:)
5-6 haftaya agaclarda olur yeriz
Bahçemizde var şükür😂
Bahçede var bedava kdjfkdkf
Geçen sene yemiştim
Bir aya 20liraya düşer
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?