• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Cenaze evlerindeki yemek faslı hakkında düşünüyorsunuz,?

fesfs
fesfs Takip Et
Master Yaş: 38
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
34
Yapay Zekaya Sor
Cenaze evlerindeki yemek faslı hakkında düşünüyorsunuz,?
Cenaze evlerindeki yemek faslı hakkında düşünüyorsunuz,?
Cevapla
Evlilik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    aşırı gereksiz buluyorum ben ama herkesin kendi düşüncesidir. Cenaze evlerindeki yemek faslı, cenaze törenlerinin bir parçasıdır ve aile ve arkadaşlar arasında bir araya gelerek kaybedilen kişiyi anmaya ve hatırlamaya yardımcı olur. Bu nedenle, yemek faslı, ailenin ve yakınların kayıp ile başa çıkmalarına ve birbirleriyle bağ kurmalarına yardımcı olabilir. Ancak, cenaze evlerindeki yemek faslına ilişkin farklı kültürler ve gelenekler vardır ve bazı insanlar için bu gelenekler farklılık gösterebilir. Bazı insanlar için, yemek faslı zor bir zamanın ardından biraz huzur ve rahatlama getirirken, bazıları için ise acılarını artırabilir. Bu nedenle, yemek faslına katılmak ya da katılmamak kişisel bir tercih olabilir. Sonuç olarak, cenaze evlerindeki yemek faslı, farklı insanlar için farklı anlamlar taşıyan bir gelenektir. Ailelerin ve yakınların ihtiyaçlarına göre uyarlanabilir ve bu zorlu zamanlarda birbirleriyle bağ kurmalarına yardımcı olabilir.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Cod2009
    Cod2009 Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 3,5b cevap paylaştı.

    Çok güzel soru yanlış cenazeye gelenler yemek getirmesi gerekiyor cenazesi olan yakını yemek yapması ni istemek çok ayıp onlar zaten acılı birde gelenlerin midesi ile mi uğraşacak zaten çoğunluk yemek için geliyor utanmazlar

    0
    0 Yorumla
  • P4nch_
    P4nch_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 86%
    +1 yıl

    Aslinda gercekten ac olanlara dahilip hayir duasi almak adina yapilmis bisey olsa gerek. Ama bizim insanlarjmiz bazi dugun ve cenazelerede o yemek icin gidiyo

    1
    0 Yorumla
  • SeroQuel_
    SeroQuel_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Günümüzde gereksiz ve yanlış bir uygulama
    Eskiden insanlar uzaktan gelirdi çevrede yemek yiyecek mekan olmazdı ve cenaze sahibinin konu komşusu yemek pişirir getirir insanları doyururdu
    Ama şimdi her yerde yemek var herkes başının çaresine bakabilir böyle bir şeye gerek yok

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

23

Cevap

47

Cevap

  • Parçalayıcı
    Parçalayıcı Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Kesinlikle olmamalı yani oluyorsa da bu yemeği o imtihanı ortaya koyan hazırlayan veya bunun maliyetini yüklenen cenaze sahipleri olmamalı kesinlikle olmamalı Yani belki onlar işte vefat edip aralarından ayrılan kişi için hayır Hasenat yaptıklarını düşünüyor olabilirler ama bu cenaze evine bir maalesef ağırlık oluyor yani onlar acı içinde ben yemeğimi yiyeyim çayımı içeyim muhabbetimi edeyim Hatta güleyim bir de abi bu hiç şık şeyler değil kardeşim yani Başınız sağ olsun denir insanın inancına uygun şekilde biliniyorsa okunur bilinmiyorsa da Allah cennette kavuştursun der kalkılır gidilir onlar da insan onlar da hayatın devam ettiğini biliyor onlar da bize niye güldünüz demiyorlar onlar da acılarını anlık olarak unuttuklarında belki bazen gülebiliyorlar Ama olay sıcaklığını kaybetmiş değiller

    1
    0 Yorumla
  • AliceMixfield
    AliceMixfield Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10,8b cevap paylaştı.

    Ne mantığa ne ahlaka uygun olan bir davranış. Bi gelenek sürüp geliyor kimsenin de ya ne saçma iş diyip bıraktığı yok. Aksine iştahlı iştahlı yiyorlar. Ben cenaze evinde bir bardak su içmeye bile çekinirken yemeğini tatlısını çayını hazırlayıp ikramsa bulunmak inanılmaz gereksiz geliyor.
    Mutluluk paylaşılan günlerde yemek verilmesi tamam ama zaten kayıp yaşamışsın hayatının belki de en zor gününü yaşıyorsun birde yemekle neden uğraştırılırsın.

    2
    2 Yorumla
    • вуηαяcσѕ
      вуηαяcσѕ
      +1 yıl

      Az daha pilav var mı diyeni gördü bu gözler..

      Yorumla
    • AliceMixfield
      AliceMixfield
      +1 yıl

      Reziller

      Yorumla
  • Butersliktebirişvar
    Butersliktebirişvar Takip Et
    Xper 3 Yaş: 26
    +1 yıl

    Yemek kültürünün ve sosyal hayatın bir parçasıdır. Düğünlerde davetlerde yemek yeriz, mutluluğu da acıyı da yemekle paylaşırız ancak şahsi düşüncem, cenaze sahibinin boğazından bir lokma geçmediği acı bir gününde yakınlarının da boğazından bir lokma geçmemesi gerektiğidir. İlla yemek yenilecekse o eve giden dostları misafirlere ikram etmesi ve bir de yemek yükü ile uğraşmaması için caneze evine yemek götürmelidir. Asıl dostluk ve dayanışma budur. Bir kişi iki tencere pilav yapsa götürse gücü yeten yoğurt alsa birkaç kutu, birkaç kişi tavuk haşlasa getirse ve servisle de o yakınlar ilgilense de insanlar gerçekten acılarını yaşayabilse. Çok travmatik değer verdiğin birinin cenazesinde birilerine yemek servisi yapmak.

    2
    0 Yorumla
  • Banker_Bilo
    Banker_Bilo Takip Et
    Master Yaş: 51 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2b cevap paylaştı.

    Cenaze evi yemek dağıtmaz, aksine cenaze evine yemek götürülür ki cenaze sahibi taziyeye gelenlere ikram hazırlamakla uğraşmasın. Bir de işin şu boyutu var, taziyeye giden için yemek hazırlanırsa, taziyeye gidenler ölenin miras hakkından yemiş olur, yani cenaze sahibi misafirler için masrafa ve zahmete girmiş olur. Dinen de uygun değildir.

    2
    0 Yorumla
  • Ruhsuzdişi
    Ruhsuzdişi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Cenaze sahiplerine eziyet gitsin evde yemeklerini yesin çaylarını içsin gelsinler. Taziyeye gidiyorsanız üzüntünüzü belirtin acısını paylaşın okuyorsanız duanızı okuyun yeter. Cenazeler dedikodu yapılacak, karın doyurulacak mekanlar değil.

    3
    0 Yorumla
  • TeomanŞarkısı
    TeomanŞarkısı Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 29
    +1 yıl

    Ölünün arkasından yemek verme adeti vardır. Helva kavurulur ya da ölünün ruhuna olsun derler. Anmak ve onun mekanını cennet eylemek adına. Yani olabilir türk toplum örf adetine yakışan bu.

    0
    0 Yorumla
  • ErtugrulKARTAL1903
    ErtugrulKARTAL1903 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 68%
    +1 yıl

    Milletin acısı varken bir taraftan insanları yemek ayran veriyorsun sonra da bunun bulaşıklarıyla uğraşıyoruz tuhaf iş.

    2
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    30 dakika 1. safha vefat eden ile ilgili anılar,2. safha ne haber nasılsınlar,3, safha yemeği beğenmemeler vs vs sonra uzar gider

    1
    0 Yorumla
  • Yasin5061
    Yasin5061 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Fazlası zarar dışardan getirip hizmet ediliecekse olsun ama tüm yük cenaze sahibine bırakılacaksa olmasın

    1
    0 Yorumla
  • MasalliaPolatova
    MasalliaPolatova Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 98%
    +1 yıl

    Yemek yemek her insanın hakkı evet ancak böylesi ortamlarda bunun her şeyin önüne geçirilmesi ve bir merasime bağlanması çok çok saçma.

    1
    0 Yorumla
  • Dazzle_
    Dazzle_ Takip Et
    Yoda Yaş: 22 , eic 96%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.

    İnsanlar acılarını bile doğru düzgün yaşayamıyor resmen elalemin karnını düşünüyor. Bunun kadar saçma bir şey daha görmedim.

    1
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Ölmüş birinin yemeğini yemek bana tuhaf geliyor hiç alışkın olmadığım bir şey 1-2 ay önce cenazeye gitmiştim yakın bir arkadaşımın cenazesi mezarlıkta pide ayran dağıtmışlardı mezarlıkta herkes pide yemişti 😬

    1
    0 Yorumla
  • melihyakicii
    melihyakicii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben acımı yaşarken onların karnını doyurması saçma gelirdi

    2
    0 Yorumla
  • Holababy
    Holababy Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 93%
    +1 yıl

    Millet acısını yaşayamadan ne yemek ikram etsem ne içirsem derdine düşüyor çok saçma bana göre…

    1
    0 Yorumla
  • вуηαяcσѕ
    вуηαяcσѕ Takip Et
    Mentor Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsanın acısı varken. Milletin zıkkımla derdine düşmesine hoş bakmıyorum

    3
    0 Yorumla
  • ᴀʟᴏɴᴇᴀɴqᴇʟ
    ᴀʟᴏɴᴇᴀɴqᴇʟ Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bazı insanlar yemek için gidiyor zaten bence üzücü durum neden insanlar üzgünken yemek yesinler ki onun yerine kırkı olunca yapsınlar daha iyi.

    1
    0 Yorumla
  • zabıtkatibi
    zabıtkatibi Takip Et
    Guru Yaş: 40
    +1 yıl

    Hemen şimdi kaldırılmalı bence.

    Bazı yerlerde işin boyutu o kadar ileri gitmiş ki durumu olanda olmayanda yemek yapmak için birbiriyle yarışıyor.

    Yemek için kredi çekenler bile olduğunu duydum

    0
    0 Yorumla
  • GOKHANoturumactı
    GOKHANoturumactı Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Gördüğüm en saçma şey. Anlamlandıramadığım için şey diyorum , o kadar saçma.
    Ulan adam acısıyla mı ugrasacak milletin aç karnını doyurmakla mı 😡

    0
    0 Yorumla
  • ProducerT
    ProducerT Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    +1 yıl

    Gereksiz bence verilmemeli milletin acısı var aç köpek gibi bir de yemek bekliyorlar herkes evine gidip yesin ya da yiyip gelsin...

    0
    0 Yorumla
  • Şeriffe
    Şeriffe Takip Et
    Guru Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl

    Çok saçma bazı kişiler yemek yemek için geliyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • tekbaşınakovboy
    tekbaşınakovboy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 93%
    +1 yıl

    aslında kültürümüzde olmayan bir durum giderek yaygınlaştı

    0
    0 Yorumla
  • tt_Escape_tt
    tt_Escape_tt Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    rezalet bir durum
    insanlar acısını mı yaşasın yoksa yemek hizmeti mi yapsın

    0
    0 Yorumla
  • adriii
    adriii Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Valla bunu yapmak saçma çünkü yemek için gelip ölen kişiyi umursamayan canım geliyor.

    0
    0 Yorumla
  • Darbeli_Hilti
    Darbeli_Hilti Takip Et
    Guru Yaş: 45 , eic 87%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 306 cevap paylaştı.

    Vefat eden kişinin hayrına yapılmış bir hayır. Günahlarına kefaret olur diye biliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • safak005
    safak005 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 559 cevap paylaştı.

    Aslinsa akrabalar yemek vermeli cenaze evimdekiler degil

    0
    1 Yorumla
    • yasayanbjri
      yasayanbjri
      +1 yıl

      Aynen. Cenaze evine gelenler yemek getirmeli destek olmalı

      Yorumla
  • Nuluad0707
    Nuluad0707 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 99%
    +1 yıl

    olen kisinin ailesine birde sorumluluk. adam acisini yasayamiyor millete hizmet etmekten

    0
    0 Yorumla
  • avigor
    avigor Takip Et
    Guru Yaş: 66 , eic 95%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 496 cevap paylaştı.

    Luzumsuz sarfiyat israf , o harcamayı evsizlere yapsalar hayra geçer

    0
    0 Yorumla
  • faydali_bilgin_16_08
    faydali_bilgin_16_08 Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Dinen cai değil ve dinden bir şeymiş gibi gösterilmesi hurafe uydurma

    0
    0 Yorumla
  • berkol
    berkol Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl

    Hiç sevmem acimimi yaşıyayim, lahmacun yanında maydanoz sorana cevap mi vereyim

    0
    0 Yorumla
  • hakan-salihoglu
    hakan-salihoglu Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    millet yemek yemeye geliyor ölü bahane. bu yüzden yemek tatlı helva felan bunlara karşıyım.

    0
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    çok saçma buluyorum zaten çoğu yemek yemek için gidiyo

    0
    0 Yorumla
  • Onelannnnnn
    Onelannnnnn Takip Et
    Xper 5 Yaş: 109
    +1 yıl

    O ymk ölünün canıruhu için veriliyor sevaplar ona gidiyor verilecek tabi taktınız bı cenaze evi yemeğine 🤦 yeni nesil cimrimi olcak nedir ya

    1
    0 Yorumla
  • sorgulayan34
    sorgulayan34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 21
    +1 yıl

    yemegi cenaze sahibi vermiyorsa sikinti yok, eskiden cenazesi olan birine komsulari yemek yapar gotururdu simdi cenazesi olandan yemek verilmesi bekleniyor yani acisini mi yasasin yoksa bizim ac karnimizi mi doyursun adam

    0
    0 Yorumla
  • gizliyasam34
    gizliyasam34 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hiç doğru değil, yakınların oraya yemek getirmesi gerekir

    1
    0 Yorumla
  • Cengooo46
    Cengooo46 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Şimdi geldim cenaze yemeğinden hizmet yapmakdan yoruldum

    1
    0 Yorumla
  • mfk01
    mfk01 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Normalde ölen kişinin hayrı için yapılıyor. Ama birçoğu yemek yiyebilmek için geliyor sanki. İnsanlar acısını yaşamalı, yemek işiyle uğraşmamalı.

    0
    0 Yorumla
  • siyahbeyaaz35
    siyahbeyaaz35 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    İnsanlar acısıyla ugrasirken yemek düşünmek çok zor evet bir açıdan güzel çünkü öleni anan insanlar toplanıp dua yemek kuran okunması ama

    0
    0 Yorumla
  • bunasııladam
    bunasııladam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 34%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,3b cevap paylaştı.

    Gereksiz keşke yasaklansa

    1
    0 Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Yorucu. Zorunlu değil olmamalı bence

    1
    0 Yorumla
  • ArzuHannn
    ArzuHannn Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 96%
    +1 yıl

    Bence cok cok yanlis kaldirilmali

    1
    0 Yorumla
  • CallOutMyName0
    CallOutMyName0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Shdjdjfjfjdj ya bu nasil soru abla biraz acar misin anlamadim?

    0
    0 Yorumla
  • Herhangibiri20
    Herhangibiri20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Çok saçma geliyor bana insanlar acısıyla mı ilgilensin böyle saçma şeylerle mi

    0
    0 Yorumla
  • Heyulala
    Heyulala Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Çok kötü, oraya yemeğe geliyor çoğu derdi taziye değil, tabii rolünü de oynuyor o ayrı

    0
    23 Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Yesin ya önemli değil insanın insana ihtiyacı oluyor o gün, Allah kimseye vermesin

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör amaç insana ihtiyaç değil ama, ameller bile niyetlere göredir

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Başına gelmesini istemem ama başına gelince anlıyor insan

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör herkesin başına geliyor, cenaze girmeyen ev olamaz ama ben insanların samimiyetine inanmıyor ve görmüyorum o yüzden gelmeleri bile manasız sadece formalite

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      İnsanın acısı paylaşılınca hfifliyor

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör seninle bu konuda anlaşamayacagiz gibi, benim dediğim amaç zaten paylaşım değil, yemeği yemek öyle gözükseler de

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Anlaşmak şart değil zaten, herkesin bir fikri olmalı, aynı olursa zaten çok seslilik olmaz

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör çatışma olur ama tabiki seviyeli tartışma olabilir😉

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Tartışmaya gerek yok, ben senin farklı düşünmene saygı gösterebilirim😅

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör bende saygısızlık etmedim zaten ama aynı fikirde olmadığımız kesin, eksik olsun kimse, ben kendi derdimi kendim çözerim

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Benimkileri de çöz sevaptır

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör 🤣😅 sen kendine yetersin

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Yani kimseye yardım etmem bencilim gaz vereyim idare et diyorsun😃😃😃

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Tabi gaz 25m3 e jadar bedava cebinden çıkmıyor😃😃

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör bencillik değil hak edene her şey, eden de bu devirde zor bulunur o yüzden kendimi yormuyorum😉

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Sen zaten pek kendini yoran birine benzemiyorsun, karpuz yata yata büyür diye boşuna dememişler demek ki😅

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör büyük bir şey yok ama, keyif insanı olduğum doğrudur😉

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Arkanı görebiliyorsan alkışlarım😅

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör görünce karar ver ama ben kendimden eminim seni bilmem 🤣 poğaça gibi bir şey isen

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Görücümü gelicez napıcaz😅

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör bilemem artık😉

      Yorumla
    • Richardgör
      Richardgör
      +1 yıl

      Sen de bilmiyorsan durum vahim😅😅

      Yorumla
    • Heyulala
      Heyulala
      +1 yıl

      @Richardgör ya düş artık yakamdan hiç işin gücün yok mu, Yeter bence köfteye maydanoz olduğun 😉

      Yorumla
  • Jöh06
    Jöh06 Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Milletin acısı var yemek nedir ya

    1
    0 Yorumla
  • tecrübelimiyiz
    tecrübelimiyiz Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 100%
    +1 yıl

    rezalet ötesi bir durum

    0
    0 Yorumla
  • Peugeot90
    Peugeot90 Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 35%
    +1 yıl

    Saçma sapan ucube gelenek.

    0
    0 Yorumla
  • GözümKIIZarıyor
    GözümKIIZarıyor Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Garip guraba adetler var

    0
    0 Yorumla
  • KediBabası666
    KediBabası666 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Eski bir Türk geleneği olarak biliyorum.

    0
    0 Yorumla
  • Gnossienne_No1
    Gnossienne_No1 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    İslama insanlar tarafından gelen ek

    0
    0 Yorumla
  • Cielos
    Cielos Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 31%
    +1 yıl

    Adet olduğunu düşünüyorum

    0
    0 Yorumla
  • yasayanbjri
    yasayanbjri Takip Et
    Master Yaş: 22 , eic 97%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 4b cevap paylaştı.

    Çok saçma. Biri ölüyor ve onlar yemek yiyor.

    0
    0 Yorumla
  • kırmızı_mercan
    kırmızı_mercan Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 37%
    +1 yıl

    Bana saçma geliyor çok abes buluyorum...

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Olmaması gerekiyor

    1
    0 Yorumla
  • Moonlover112233
    Moonlover112233 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 25 , eic 95%
    +1 yıl

    Dusunuyorum

    1
    0 Yorumla
  • beyt_16
    beyt_16 Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 83%
    +1 yıl

    İsraffffff

    1
    0 Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Çok gereksiz geliyor

    1
    0 Yorumla
  • Samaranınintikamı
    Samaranınintikamı Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 99%
    +1 yıl

    Gereksiz.

    1
    0 Yorumla
  • Yazey47
    Yazey47 Takip Et
    Yoda Yaş: 50 , eic 71%
    +1 yıl

    Yanlış buluyorum.

    1
    0 Yorumla
  • Culdesac
    Culdesac Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,2b cevap paylaştı.

    Cenaze evinde yemek aranmaz da yenmez de

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Gereksiz

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (10)
Devamını Gör(55)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Cenaze evlerindeki yemek faslı hakkında düşünüyorsunuz,?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Cenaze evinde yemek dağıtılması hakkında ne düşünüyorsunuz? 8 cevap verildi
Cenaze evinde yemek yemek beleşçilik midir? 61 cevap verildi
Cenaze evinin yemek dağıtması hakkında ne düşünüyorsunuz? 8 cevap verildi
Cenaze evlerinde yemek dağıtılmasını doğru buluyor musunuz? 244 cevap verildi
Cenaze evinde yemek verilmesi ironi değil mi? 17 cevap verildi
Cenaze evlerinde yemek yer misiniz? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Aşure sever misiniz, aşurede olmazsa olmaz malzemeniz nedir?
  • İlişkilerde yaş farkı önemli midir sizce ne kadar olmalı?
  • Sizin için en iyi mutluluk tatlısı hangisi, pastane usulü mi ev yapımı mı?
  • Gideni gitmeye mecbur bırakana ne demeli?
  • Kimler öğlen kahvesi içti?
  • Belgesel izlemeyi seviyor musunuz?
  • Ötenazi hakkında düşünceniz nedir, sizce hayatımızı keyfimize göre sonlandırmak doğru mu?
  • Çevrendeki herkes seni gerçekten tanıyor mu?
  • Bir mucize olsa ne dilerdin?
  • GTA6 oynayabilmek için PlayStation5 mi almalıyım yoksa seneye bekleyip bilgisayardan mı almalıyım?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨