bence de. biri ölse de yemek yesek demesin insanlar sonra
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Daha korona çıkmadan gittiğimiz bir cenazece damın iç içebildiğin kadar kardeş ben 5 bardak içtim 2 paket lahmacun yedim dedi. Cenaze sahipleri ölülerine mi üzülsün taziyeye gelenlere hizmet mi etsin
ben pek hoslanmam. Acikcasi dogru olan komsularin akrabalarin onlara yemek getirmesidir. Ancak gunumuzde vefat eden kisinin hayri icin yemek dagitilmasi anlayisida bulunmaktadir.