Türk kahvesinin sunumuna özen gösterir misiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Türk kahvesinin sunumuna özen gösterir misiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Çok fazla gösterişe gerek yok Normal bir kahve fincanına koyup içmeyi daha çok seviyorum ve daha samimi geliyor Internette gördüğümüz bazı insanların paylaştığı kahve sunumlukları bana hiç samimi gelmiyor
Öyle Bi Konuşuyonuz
İlk Kahve Sanki Türkiye de İcat edil miş
Kahve Her Yerde Kahve Kahvedir
Türk ya da Bulgar ya da Amerikan
Dememek Lazım
Kahve ve çay konusunda görsele dikkat ederim ancak sade takılırım.
Evet gadası yanına tatlı koyarım bardak ve fincanı güzel seçerim
Cevap
3Cevap
Pişirseydim gösterirdim gadası. ama genelde kendime yaptığım için çok uğraşmam sunumuna benim için içmek yeterlidir
Evet, yaninda su ve lokum ya da çikolatayla sunum yaparım (çoğunlukla).
Abartmadan evet.. Bazıları cidden cıvkını çıkarıyor nefret ederim.. Keyifli günler..
Yok valla dümdüz koyuyoz sunumla uğraşamam bulaşık çıkıyor 😂
Yok yaaa sunum hiç önemli değil günde 5-6 fincan kahve içen insan için, kahve olsun da
Tabii en hassas noktamdr kendileri 😋☕
hayır
Yani biraz
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?