Türk kahvesinin sunumuna mı, lezzetine mi dikkat edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Türk kahvesinin sunumuna mı, lezzetine mi dikkat edersiniz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben lezzetine bakarım sunumu güzel olsun fark etmez ki sonuçta bu bir yemek yiyoruz yani tadı önemli görünümü önemli değil. aşk gibi konuştum ama :D aşk da da görünüm değil duyguları içi önemlidir
ikiside önemli sırf hoşuma gitti diye 600₺ verip takım aldım keyifle içmek için
Bu harika bir sunum 👌 ama ben lezzetini beğenmeyi ve kahveyi bitiremiyorum. Şekerli içerim normalde, bazen hiç sormadan ev sahibi diğerleri ile aynı yapıp getiriyor. Mümkün değil içmem..😕
Sunum diyince bile bir tiksinti geliyor 😂
Niyeymiş o 😅
Yeni gelinler sagolsun😂icin iste kahvenizi babanin evinde sunum mu vardi
Modern hayata uyum şart 😅
Cevap
6Cevap
bu görsel ne böyle puaahha şekersiz içtiğim kahvenin yanındaki minik atıştırmalıklar
Onlar olmadan olmaz 🙃
Onu içtiğim adam sevdiğimse ne lezzetini.. ne sunumunu gözüm görür 😊
Gözün neler görür acep🙃
Sevdiğim adamla içiyorsam onun bi gülen yüzü yeter 😊
👏👏
Bu sunum da sunummuş haniii... Evet sunuma dikkat ederim. Tadı zaten bildiğimiz gibi. 😄
Senin sunumları merak ettim şimdi 🙃
Kahvenin kendisi olsun yeter yanındakilerle tadını değiştiremem
Ben en çok Türk kahvesinin köpüğüne dikkat ederim.
Kahve dediğin bol köpüklü olucak.
Gerisi önemli değil
Ben kendime hazırlarken sunum yapıyorum. Güzel gozukunce tadı da sanki güzel oluyor. Hem tadı hem görüntüsü
İkisinede dikkat ederim kendim yaptiğim kahvede ama bana sadece kahve gelse sorun etmem lezzetli olduğu sürece
Benim için lezzetli olması önemli gerisi ile pek ilgilenmem
Kahvenin tadına bakarım sunum olarak lokum gider yeni köye yeni adet getirmeyinn
sunum 4 dörtlük olmuş kahvenin tadı kötü olduktan sonra önemi yok gadası
Sunum olabilir çünkü tat olarak Türk kahvesinden çok mirvari kahve severim.
Lezzet önemli benim için gadasi gerisi teferruat
Doğru diyorsun
🥰🥰
Lezzet sunumu fazla önemli değil bence fazla takılmamak lazım
lezzetine tabiki. s2mişim sunumu tadı bok gibi olduktan sonra
sunum da önemli tadı da
biri eksik olursa alınan keyif de azalıyo
İkisi de önemli ama lezzeti daha önemli
Lezzet yoksa napim sunumu
Türk kahvesini çok sevmediğim için sunum
Lezzetine
Lezzet usta lezzet
Lezzetine tabiki
Lezzet daha önemli
lezzeti önemli
Sunumuna
Lezzet
Lezzet çok önemli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?