Teşekkür ederim @ilginfulyaa @Malefiz1313
Çocukların fast food yemesine izin verilmeli mi?
Teşekkür ederim @ilginfulyaa @Malefiz1313

Bence her zaman olmasa da çocukların da arada bir kaçamak yapmasına izin verilmesi gerekiyor.
#GeceMuhafızı
25 Ocak, 2023 Çarşamba Saat 22.50
Hayır normalde izin verilmemeli, fakat ödüllendirme tarzında yedirilebilir ara ara. Sonuçta onlarda bir çocuk. Canları illa ki çekiyor ve istiyor. Ayda bir kere filan şımartılabilir.
Fakat şu fast food olayını geçtim marketlerde satılan bu işlenmiş sosis ve salamların çocuklara zararının etkisi de büyük. O yüzden en güzeli ve en iyisi ev yemekleri.
Gerçekten zaten o sosis olayını ben de hiç sevmiyorum ama ben mesela dışarıdan çok yerdim evde yalnız kaldığımda şimdi zaten her şeyi ateş pahası oldu dışarıdan istesen de kolay kolay yemek yiyemiyorsun
Evet dediğin gibi fazla pahalı maalesef, bende dışarıdan bazen eve yemek söylüyordum fakat fiyatlar sıkıntılı. Zaten arkadaşlarımla buluşunca 200-250 tl gidiyor😕
Önceden ben 20 liraya kocaman pizza alırdım
Eskidendiiii geçtiiii😢
Aynen haklısın örtmenim
Teşekkürler :)
Rica ediyorum yorum yaptığın vakit ayırdığın için teşekkür ediyorum
Birakin cocukluklarini arada bir yasasinlar, ana gida maeddesi yapilmadigi sürece sorun yok. Birde hamburger falan yerine Türk kebaplarini, köftelerini, dönerini yedirin, en azindan hamburgerden daha saglikli..
Birde fast food ne ya? sagliksiz gida deyin sunada herkes anlasin, ingilizceniz var biliyoruz..
EIG icin tesekkürler, ingilizce uyarima alinmamissin sevindim.☺
Sorun değil kardeşim ya hayırlı kandiller
Sanada kardesim
Cevap
9Cevap
Ben tam mahrumiyeti doğru bulmuyorum… tok evin aç kedisi gibi olur… birlikte fast food günü yaparız… :)
hiç yedirmedim yedirmeyi tavsiye etmiyorum aynısını evde yaptım zamanında en azından içeriği belli
sürekli değil arada ödül gibi verilebilinir
Zararlı ama şimdiki insanlara sen bir şey anlatamıyorsun. İnsan yine kendi bildiğini okur.
Sınırlandırma egitimi ile arada bir ayda bir vs olabilir ama nadir
Az olmak şartıyla olabilir
fazlası zarardır ayda 1 veya 2 ayda 1 verilebilir
Her zanan olmamak şartıyla evet
Sanki yedirmiyor millet
Tüketsinler mis gibi sporla yakarlar bir şekilde
Ara sıra verilmeli, hiç vermemek de olmaz
Arada bir olabilir ama hep olmaz
Verilmemeli
Ardhnn
Kstt
hepsini ben yemek istiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar