
doğru
yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Bu sorunun cevabı ne doğru nede yanlış.
Öncelikler çocuğun gelişimi anne karnında başladığı için anneninde sağlıklı beslenmesi gerekir. Hamilelik sürecinde asla alkol ve sigara tüketmemeli ve hatta tüketilen ortamlarda asla bulunmamalı. Çocuğun iştahlı olması aslında anne babasının ne yediği ile de alakalı. Çocuk doğumundan itibaren anne ve babasını rol model olarak alır. Onların yediği içtiği şeyleri yemeği güvenli bulur. Bu nedenle yemek seçici bir anne veya baba rolu görürse bazı noktalarda tereddüt yaşayabilir. 0 ile 20 yaş gurubu insanlarda büyüme hormonu salgılanır. Bu hormon 0-6 yaş gurubunda maksimum düzeydedir. Hareket, stres ve uyku halindeyken yoğun şekilde salgılanır. Bu esnada hücreler sürekli bölünerek çoğaldığından aşırı bir enerji harcanır. Bu nedenle bebeklerin sürekli vitamin ve minarel kaynağı yiyeceklerle beslenmesi gerekir. Bu yaş guruplarındaki çocuklara aşırı şeker ve karbonhidrat içerikli yiyecekler verilmemeli.
Besin takviyesi yerinde gerçek meyve püreleri ile beslenmeliler. Raf ömrü olan her ne olursa olsun asla tercih edilmemeli. Ayrıca Mayıs ile Eylül ayları arasında saat sabah 10 ile öğleden sonra 2 ye kadar olan zaman diliminde güneşe çıkarılmalı, ayak ve elleri güneşe döndürülmelidir. Güneşin D vitamini üretmekte yardımcı olan UVB ışınları sadece bu zaman diliminde Dünya'ya ulaşır. Bu zaman dilimi ile aynı anda ve geri kalan zamanlarda gelen Güneş ışınları UVA olarak adlandırılır. UVA'nın cilt kanseri yapma özelliği vardır. Fazla kalmamakta fayda var.
Sonuç olarak;
A) Çocukların doğru gidalar ile sürekli beslenmeleri doğru,
B) Çocukların uygun olmayan gıdalarla beslenmesi ister aç olsun ister tok yanlış.
Ammada uzattım yaaa. Kusura bakma. İnternette yüzbinlerce bilgi var bu konularda. Hafta hafta çocukta nasıl değişimler olur, nasıl davranılmazı gerekir her şey yazıyor. Hemde uzman pedagoglar tarafından. Okumak, uygulamak isteyene tabiii...
Acıkmalarını beklemek bir bakıma doğru ama şimdiki çocuklar abur cuburla gezmekten o anki toklukla yemek istemiyor bu yanlış bu noktada İş Anne Babaya baya düşüyor çünkü bazı Anne babalar çocukları rahat dursun diye abur cuburda çözümü buluyor çocukta sesi çıkmıyor tabi bu zamanla tekrar tekrar ediyoe ve İştah felan kalmıyor yemek ihtiyacı bile duymuyor
Tam olarak anlayamadım kafam karıştı aw neyse atıyorum yanlış aağwkjs
Cevap
3Cevap
açıksın yesin aç olmadan yerse pek neden yediğini anlamaz. kendi isteyince yesin
Çocuk acıkınca ister zaten
acıkmaları beklenmeli
Yanlış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar