Çocukların iştahla yemek yiyebilmesi için acıkmalarını beklemek doğru mu yoksa yanlış mı?

yemek yiyen çocuk
yemek yiyen çocuk
Toplumca iştahlı çocukları nedense çok seviyoruz. Ama iştahı olmayan çocuklara da aç mı tok mu diye bakmadan yemek yedirmeye çalışıyoruz. Sizce bu doğru mu yanlış mı? Acıkmalarını beklemek gerekmiyor mu?
doğru
yanlış
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Çocukların iştahla yemek yiyebilmesi için acıkmalarını beklemek doğru mu yoksa yanlış mı?
Cevapla