- Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılBu tabak tam benlik diyebilirim kola dışında seve seve oturur yerim bu kadar sağlıklı besinler olup da kolayı içmen de birazcık değişik olmuş ama olsun arada bu tarz kaçamaklar yapmak iyidir
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle gülüm sebze ve salata hayranıyım dediğin gibi kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂 arada öyle oluyor normalde de pek kola içen birisi değilim aslında... yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏
En İyi Cevaplar
emeğine sağlık ya leziz görünüyor afiyet olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
37Cevap
Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı. Afiyet olsun ama biraz da protein de ekleyebilirdin
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.
u +1 yılAfiyet olsun abla güzel olmuş
00 Yorumla
+1 yılYemekler gayet güzel ama porsiyonu biraz az sanki🙄 bi de orada ki kola mı😂
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen kola ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Ahshs olur o kadarcık
- +1 yıl
🙋🙋🙋
+1 yılÇok güzel görünüyor ama işin içine kola girince biraz bozmuş
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiy di çaktırma 😂
- +1 yıl
Çaktıran sensin 😊 görünüyor
- +1 yıl
🤣🤣
- +1 yıl
🤣🤣 ne yapıyorsun
+1 yılSağlıklı dediğin tabağın yanında içeçek var yemekle beraber alınan sıvı alımı sağlıklı değildir şurda bir tane tam buğday ekmek yesen daha sağlıklı.
02 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama
- +1 yıl
Sadece kola değil Su bile olsa olmaz belli bir kaç yudum 😂❤️
+1 yılKola var orada nasıl sağlıklı ki? hahahha allah ne etmesin kız ? Bizi mi kekliyon? Kola çok sağlıksız aşkım şeker belgeseli var izle.
03 Yorumla- +1 yıl
Kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂😂
- +1 yıl
diyet kolası bari soranlara hahaga
- +1 yıl
Tm peki 😂😂
+1 yılÇok güzel görünüyor ama bence çok az zeytinyağı ile kızartılmış tavuk bonfile de olmalıydı bir de kola yerine kefir
04 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ama bu bir diyet yemeği değil zaten gülüm sadece sebze sevdiğim için hazırladım
- +1 yıl
Bu haliyle de çok güzel olmuş ama afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Bakayım başka sorularına da 😁😁
+1 yılÜzücü seviyede kalorisiz 😂 kendini ödüllendir. Sebze akşam yenmez. Hazmı uzun sürer sabaha kadar yorar. Öğlen tercih etmeyi dene ☺️
07 Yorumla- +1 yıl
Tm peki teşekkür ederim 🙏
- +1 yıl
Rica ederim. Buharda mı pişti o güzellikler ☺️
- +1 yıl
Ama ben rejim yapmıyorum sadece sebze sevdiğim için yaptim
- +1 yıl
Evet az yağ ve suda buharda pişirdim
- +1 yıl
Bende seviyorum. Sadece sebze 7 saat gibi hazmediliyor. Tabi mutluysan. Sorun yok
- +1 yıl
Çok güzel duruyor eline sağlık👋🏻
- +1 yıl
Teşekkür ederim 🙏
+1 yılAllah sabır versin..
10 YorumlaYeme & İçme konusunda 966 cevap paylaştı. Sadece salatayı yerdim brokoli den nefret ederim 😂
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 doğrudur saygı duyarım bende tam tersi çok severim zevk meselesi tabiki... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Harika gözüküyoo nefisss 😍 kolayı çekmeseydin iyiydi be 🤣🤣🤣
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿
+1 yıleline sağlık ama o kola galiba umarim değildir soğuk çay falandır güzel olmuş
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen kola ama sen yinede çaktırma 😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
msdabhfajkh rica ederim
- +1 yıl
🌺☘️🌺🌺☘️🌺🌺☘️🌺☘️🌺☘️
- Yeme & İçme konusunda 855 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olmuş kola yerine ayran tercih edebilirdiniz ya da yoğurt yinede görmesekte olur😃
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
Değişik tatları deneyemiyorum. Salata üstüne nar konulunca tadı farklı olmuyor mu?
01 Yorumla- +1 yıl
Roka salatasi canim bu çok güzel oluyor ben daha önce internette görmüştüm denemeni tavsiye ederim hem görsel oluyor hem lezzetli
+1 yılCanım sen, kola olmayaymış tam sağlıklı menüymüş. :D
Bununla insan doyar mı hiç? ;P
018 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oldu kola olmaydi iyiydi çaktırma 😂😂
- +1 yıl
Vücudun şekere de ihtiyacı var. ;P
- +1 yıl
Herşeyi şekerli içiyorum ben zaten 🤣
- +1 yıl
Bu kadar nasıl tatlı oldum sanıyorsun 😂
- +1 yıl
Güzellik sırlarını alıyorum yavaş yavaş az kaldı, manyaklık sırrın ne? :D
- +1 yıl
İnsanları seviyorum hayatı seviyorum herşeye olanada olmayanada sukretmesini biliyorum herşeye rağmen gülmesini biliyorum
- +1 yıl
Böyle insanlar manyak olmuyorlar. :P
- +1 yıl
Ne oluyorlar
- +1 yıl
Güzel insanlar oluyorlar, manyaklık farklı. ;P
- +1 yıl
Sana yarasa pidesini yaptıran şeyi soruyorum ben. :D
- +1 yıl
😂😂 o benim kişiliğim yaradılışim mizahi bir zekaya sahip oluşumdan kaynaklanıyor muzip bir kişiliğim var
- +1 yıl
Yerim öyle kişiliği. :D
- +1 yıl
🙈🙈🙈🙈
- +1 yıl
Muzip. 😂
- +1 yıl
Buyrun benim
- +1 yıl
Özlendin, soru sor da gülüşek. 😂
- +1 yıl
😂😂 sen istiyor gülmek vericek 100 💲😂
- +1 yıl
Öhö öhö 100 dolara neler yapılıyor bir bilsen, yiyek içek gezek tozak. 😂
+1 yılTam üzülüyodum kendi Halime ta ki kolayı görene kadar 😂
00 YorumlaCanım kendim tabağı 😂 bence çokta mutlu olduğunu düşünmüyorum bunları yiyerek 😂
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.
+1 yılBune ya bu mu sağlıkla yaşam tabağı bence sağlıklı ölüm tabağı
00 Yorumla
+1 yılAfiyet olsun yarasın 👍
Darısı başıma aç karnım doysun 😅🤣😂
00 Yorumla
+1 yılÇok lezzetli görünüyor canım istedi
03 Yorumla- +1 yıl
Yaa deme öyle kusuruma bakma hakkını helal et olur mu? Millet atıyor diye atıyorum bende
- +1 yıl
😊yok yok afiyet olsun
- +1 yıl
Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏
+1 yılSağlıklı menüde kola olması 🙂
013 Yorumla- +1 yıl
😂😂kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Brokoli ile ilgili bir tüyo vereyim içine yarım limon at inanılmaz lezzetli yapıyor 😋
- +1 yıl
Doğrudur gülüm hiç denemedim öyle bir dahakine mutlaka deniycem teşekkür ederim 🙏 çok naziksin
- +1 yıl
Brokoli kendi başına pek tadı olmayan bir yiyecek o yüzden böyle yapıyorum 😄 şimdiden afiyet olsun teşekkür ederim. Sizde öylesiniz 🙂
- +1 yıl
Salata ne salatası. Roka mı
- +1 yıl
Aynen roka salatası içinde msydonoz, salatalık , ince doğranmış göbek kıvırcık, vss var üstünüde narla süsledim hem çok görsel oldu hem çok lezzetli
- +1 yıl
Nar cidden salataya çok yakışıyor 5 Yıldızı otel usülü yapmışsınız 👍
- +1 yıl
Bu arada salataya azıcık portakal suyu da lezzet veriyor deneyebilirsiniz isterseniz
- +1 yıl
Biraz garip gibi geliyor ama bence deneyin derim ☺️
- +1 yıl
Çok teşekkür ederim 🙏 neden olmasin denerim tabiki.
- +1 yıl
Ben teşekkür ederim iyi akşamlar
- +1 yıl
Süt mısırda güzel gidiyor salatada
- +1 yıl
Aa mısır sürekli kullanırım zaten hatta buzluktada hep hazır tutarım
- Yeme & İçme konusunda 870 cevap paylaştı.
+1 yılGüzel olmuş abla. Ama o kola mı? Aklıma takıldı
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
🙈🙈🙈
+1 yılKola değildir umarım o 😂
02 Yorumla- +1 yıl
Kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Hahahahah 😂😂
+1 yılAhahaha harika duruyor ama kola hariç 😄
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏
- +1 yıl
Ay ben teşekkür ederim canım çekti görünce 😄 biraz proteinde olsa yemeye kıyamam.
+1 yılSağlikli yaşam tabağı Afıyet olsun 🤗
03 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏🙏
- +1 yıl
teşekkür ediyorum 🌺 ☺️
- +1 yıl
🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹
- Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.
+1 yılCola ve sağlıklı yaşam?
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 aynen öyle oldu ama çaktırma
+1 yılBugün de doymadık
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 eee bugünde menümüzde neler yoktu kırmızı et yok , antrikot yok , bir tek tavuğumuz vardı oda öldü 🤣🤣🤣
+1 yılHayati bu kadar seviyo musunuz cidden
01 Yorumla- +1 yıl
Evet gülüm çünkü herzaman olanada olmayanada sukretmesini biliyorum ve ne olursa olsun gülmeyi hiç unutmuyorum çünkü hiç bir şey benden değerli değil
mükemmel kola ile zayıflamak mümkün
01 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen öyle ama çaktırma 😂
Olan iştahımı kapattin ama ya 😂
02 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 niye bee ben severim sebzeyi
+1 yılminik ağaç diyorum ben brokoliye 😀
06 Yorumla- +1 yıl
aynen öyle derler karnıbahara da öyle derler benim kızım bana derki anne küçük ağaç yemeği varya ondan yap der 😂 Bu brokoli zeytinyagli çok az suyla buharda pisiriyorsun çok lezzetli oluyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim
- +1 yıl
karnıbahara karnıbahar diyorum 😀 buharda hiç pişirmedim direkt suda haşlayıp zeytinyağ limon mideye
- +1 yıl
Senin yaptığın salata oluyor oda güzel olur birde üstüne sarımsaklı yoğurt dökersende çok lezzetli olur benim yaptığım zeytinyağlı yemek oluyor
- +1 yıl
Bir gun mutlaka dene çok hafif ve kezzetli oluyor
- +1 yıl
hm deniyim bakim teşekkürler canım :)
- +1 yıl
Rica ederim güzel bayan 🙏 iyi akşamlar
- Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılkola sanırım o? o hariç hepsini alayım
04 Yorumla- +1 yıl
Aynen kola ama çaktırma 😂
- +1 yıl
ayıpsın halamın kızı :)
- +1 yıl
Çok naziksin 🙏
- +1 yıl
elimden geldiğince böyle teşekkür ederim
Ot kızarmış ot çiğ ot ot heryer ot 😂
06 Yorumla- +1 yıl
😂😂🙈 aynen öyle oldu
- +1 yıl
Ben sebzeciyim zaten
- +1 yıl
Ama yemek seçme huyum yok benim Allah ne verdiyse artık
- +1 yıl
Aynen öyle ne bulursan sükrediceksin haline
+1 yılProtein nerede ya sjsjjs
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 onu dün yedik bugünde otla beslenelim dimi ama 🤣
+1 yılHiç iştah açıcı değil 😀
01 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣🤣
+1 yılKola ile taçlandırmışsın abla 😂 tabi kolaysa o.
02 Yorumla- +1 yıl
Aynen kola ama çaktırma 😂😂
- +1 yıl
🫢😂
kola cok iyi tamamlamis ahaha
04 Yorumla- +1 yıl
😂😂 aynen ama çaktırma 😂
- +1 yıl
Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏
+1 yılBrokoli aşkına 🥦🥦🥦🥰🥰
00 Yorumlakola sağlıklıyı bi tık bozmuş ama güzel gözüküyorr
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı. kola yerine su olsa daha sağlıklı olurdu 😂❤
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılValla çok lezzetli ellerinize sağlık
00 Yorumla
+1 yılOnlari bwn yiyim sen gene yaparsin
00 Yorumla
+1 yılİnekte sürekli ot yiyor ama maşallah tosun gibi
00 YorumlaYeme & İçme konusunda 486 cevap paylaştı. Güzel öğün daha dün akşam yemiştim brokoli 😂
00 YorumlaGömerim hepsini etin yanında iyi gider
00 Yorumla
+1 yılsalta beni ısdır diyo
00 YorumlaBiraz ondan biraz bundan gibi olmuş 🙂
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 785 cevap paylaştı.
+1 yılAfiyet olsun. Ellerine sağlık.
00 Yorumla Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Süper bir menü kolan seyli olmasın uyutucu
00 Yorumla
+1 yılharıka olmus afıyet olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKola bozsa da çok gizel olmuş. Ellerinize sağlık
03 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂😂 yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏
Cevap sahibi+1 yılTeşekkürler 💗
- +1 yıl
🙋🙋🙋
Gizli Üye(25-29)+1 yılSalatanın içindekiler nedir
01 Yorumla- +1 yıl
Roka , msydonoz salatalık , ince doğranmış göbek kıvırcık yağ vetuz ve limon en üstüne de nar koyup süsledim çok lezzetli oluyor denemenizi tavsiye ederim bende internette görmüştüm daha önce
Gizli Üye(36-45)+1 yılO kola olmamış
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılGüzel görünüyor afiyet olsun
00 Yorumla- Yeme & İçme konusunda 824 cevap paylaştı.
+1 yılBrokoli çok haşlanmış , kola olmamış
00 Yorumla - Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.
+1 yılAfiyet olsun
01 Yorumla- +1 yıl
Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
+1 yılBir hataylı olarak tabağı çok boş buldum 🤭
01 Yorumla- +1 yıl
Teşekkür ederim güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏
Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı. Aç kalırdım ben 😂
012 Yorumla- +1 yıl
🤣🤣 yok bee niye aç kalasin ki ben doydum işte
- +1 yıl
Ama geçen akşam tavuk sote , pilav tabağı hazırlamıştım soru olarak atmıştım buraya zaten. Her gün de hamur işi et olmaz. İnsanın sebzede yemesi gerekiyor
- +1 yıl
Doğrudur saygı duyarım zevk meselesi tabiki ben hiç yemek sevmem ama sebzeyi daha çok tüketirim özellikle salata 🥗 olmadan olmaz
- +1 yıl
Profildeki kedi senin mi benim kedime ne kadar çok benziyor benim böyle bembeyaz yeşil gözlü bir kızım var Ankara kedisi ismi pati
- +1 yıl
Evet evin gülü o bebekken hediye geldi elimde büyüdü çok uysal hanım hanımcık bir kedi benimle birlikte yatıyor ya da hep kucağımda duruyor birlikte film izliyoruz çocuktan hiç bir farkı yok
- +1 yıl
2 tane de ginepingim var bir kız bir erkek Behlül ve tarçın
- +1 yıl
Amin gülüm insallah 🙏
+1 yılkolayla mı?
01 Yorumla- +1 yıl
Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiy di ama çaktırma 😂
Sağlıklı olmuş
04 Yorumla- +1 yıl
Yanına kolada olmasaydı iyiydi 😂😂
- +1 yıl
Aynen öyle oldu çaktırma 😂 yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık güzel bayan 🙏🙏
- Devamını Gör (17)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 