• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Yeme & İçme

Sağlıklı yaşam temalı akşam menüm nasıl olmuş sizce?

r_engarenkyollar
r_engarenkyollar Takip Et
Master Yaş: 35
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
812
Yapay Zekaya Sor
" Canım kendim tabağı " ☘️🌺☘️
Sağlıklı yaşam temalı akşam menüm nasıl olmuş sizce?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok süper soru 👍👍
Sağlıklı yaşam temalı akşam menüm nasıl olmuş sizce?
Cevapla
Nasıl Soruları Sizce Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
20 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Portakal-Çiçeğii
    Portakal-Çiçeğii Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Bu tabak tam benlik diyebilirim kola dışında seve seve oturur yerim bu kadar sağlıklı besinler olup da kolayı içmen de birazcık değişik olmuş ama olsun arada bu tarz kaçamaklar yapmak iyidir

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle gülüm sebze ve salata hayranıyım dediğin gibi kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂 arada öyle oluyor normalde de pek kola içen birisi değilim aslında... yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • bgc_zh97
    bgc_zh97 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    emeğine sağlık ya leziz görünüyor afiyet olsun

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏 genç adam ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

40

Cevap

37

Cevap

  • MFBH22 s
    MFBH22 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 24
    1 ay
    Yeme & İçme konusunda 12,9b cevap paylaştı.

    Afiyet olsun ama biraz da protein de ekleyebilirdin

    0
    0 Yorumla
  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    Efsane Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 64,4b cevap paylaştı.

    Afiyet olsun abla güzel olmuş

    0
    0 Yorumla
  • BirAnanasAldirdim
    BirAnanasAldirdim Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Yemekler gayet güzel ama porsiyonu biraz az sanki🙄 bi de orada ki kola mı😂

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen kola ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • BirAnanasAldirdim
      BirAnanasAldirdim
      +1 yıl

      Ahshs olur o kadarcık

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 35
    +1 yıl

    Çok güzel görünüyor ama işin içine kola girince biraz bozmuş

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiy di çaktırma 😂

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      Çaktıran sensin 😊 görünüyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣

      Yorumla
    • GeceMuhafızı
      GeceMuhafızı
      +1 yıl

      🤣🤣 ne yapıyorsun

      Yorumla
  • limonlutart
    limonlutart Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Sağlıklı dediğin tabağın yanında içeçek var yemekle beraber alınan sıvı alımı sağlıklı değildir şurda bir tane tam buğday ekmek yesen daha sağlıklı.

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama

      Yorumla
    • limonlutart
      limonlutart
      +1 yıl

      Sadece kola değil Su bile olsa olmaz belli bir kaç yudum 😂❤️

      Yorumla
  • benbahtsızım
    benbahtsızım Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Kola var orada nasıl sağlıklı ki? hahahha allah ne etmesin kız ? Bizi mi kekliyon? Kola çok sağlıksız aşkım şeker belgeseli var izle.

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂😂

      Yorumla
    • benbahtsızım
      benbahtsızım
      +1 yıl

      diyet kolası bari soranlara hahaga

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm peki 😂😂

      Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok güzel görünüyor ama bence çok az zeytinyağı ile kızartılmış tavuk bonfile de olmalıydı bir de kola yerine kefir

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 ama bu bir diyet yemeği değil zaten gülüm sadece sebze sevdiğim için hazırladım

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      +1 yıl

      Bu haliyle de çok güzel olmuş ama afiyet olsun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏 ağzına yüreğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • SülfürükAsit
      SülfürükAsit
      +1 yıl

      Bakayım başka sorularına da 😁😁

      Yorumla
  • Godlike_Ruler_
    Godlike_Ruler_ Takip Et
    Yoda Yaş: 102 , eic 96%
    +1 yıl

    Üzücü seviyede kalorisiz 😂 kendini ödüllendir. Sebze akşam yenmez. Hazmı uzun sürer sabaha kadar yorar. Öğlen tercih etmeyi dene ☺️

    0
    7 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Tm peki teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
    • Godlike_Ruler_
      Godlike_Ruler_
      +1 yıl

      Rica ederim. Buharda mı pişti o güzellikler ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ama ben rejim yapmıyorum sadece sebze sevdiğim için yaptim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evet az yağ ve suda buharda pişirdim

      Yorumla
    • Godlike_Ruler_
      Godlike_Ruler_
      +1 yıl

      Bende seviyorum. Sadece sebze 7 saat gibi hazmediliyor. Tabi mutluysan. Sorun yok

      Yorumla
    • Godlike_Ruler_
      Godlike_Ruler_
      +1 yıl

      Çok güzel duruyor eline sağlık👋🏻

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim 🙏

      Yorumla
  • Delikanlisback
    Delikanlisback Takip Et
    FenomenYoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah sabır versin..

    1
    0 Yorumla
  • Arda1966
    Arda1966 Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 33%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 966 cevap paylaştı.

    Sadece salatayı yerdim brokoli den nefret ederim 😂

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 doğrudur saygı duyarım bende tam tersi çok severim zevk meselesi tabiki... yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • Arda1966
      Arda1966
      +1 yıl

      Rica ederim hayırlı günler 😄

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • Besara
    Besara Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 90%
    +1 yıl

    Harika gözüküyoo nefisss 😍 kolayı çekmeseydin iyiydi be 🤣🤣🤣

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • Besara
      Besara
      +1 yıl

      Rica ederim canım asıl senin ellerine sağlık 💕🌺

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿

      Yorumla
  • benkendall
    benkendall Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 82%
    +1 yıl

    eline sağlık ama o kola galiba umarim değildir soğuk çay falandır güzel olmuş

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen kola ama sen yinede çaktırma 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • benkendall
      benkendall
      +1 yıl

      msdabhfajkh rica ederim

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🌺☘️🌺🌺☘️🌺🌺☘️🌺☘️🌺☘️

      Yorumla
  • Balhaatunn
    Balhaatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 855 cevap paylaştı.

    Güzel olmuş kola yerine ayran tercih edebilirdiniz ya da yoğurt yinede görmesekte olur😃

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
  • NevHa
    NevHa Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 98%
    +1 yıl

    Değişik tatları deneyemiyorum. Salata üstüne nar konulunca tadı farklı olmuyor mu?

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Roka salatasi canim bu çok güzel oluyor ben daha önce internette görmüştüm denemeni tavsiye ederim hem görsel oluyor hem lezzetli

      Yorumla
  • carsngirls
    carsngirls Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Canım sen, kola olmayaymış tam sağlıklı menüymüş. :D

    Bununla insan doyar mı hiç? ;P

    0
    18 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu kola olmaydi iyiydi çaktırma 😂😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Vücudun şekere de ihtiyacı var. ;P

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Herşeyi şekerli içiyorum ben zaten 🤣

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bu kadar nasıl tatlı oldum sanıyorsun 😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Güzellik sırlarını alıyorum yavaş yavaş az kaldı, manyaklık sırrın ne? :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      İnsanları seviyorum hayatı seviyorum herşeye olanada olmayanada sukretmesini biliyorum herşeye rağmen gülmesini biliyorum

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Böyle insanlar manyak olmuyorlar. :P

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ne oluyorlar

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Güzel insanlar oluyorlar, manyaklık farklı. ;P

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Sana yarasa pidesini yaptıran şeyi soruyorum ben. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 o benim kişiliğim yaradılışim mizahi bir zekaya sahip oluşumdan kaynaklanıyor muzip bir kişiliğim var

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Yerim öyle kişiliği. :D

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙈🙈🙈🙈

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Muzip. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Buyrun benim

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Özlendin, soru sor da gülüşek. 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 sen istiyor gülmek vericek 100 💲😂

      Yorumla
    • carsngirls
      carsngirls
      +1 yıl

      Öhö öhö 100 dolara neler yapılıyor bir bilsen, yiyek içek gezek tozak. 😂

      Yorumla
  • AzraaTuran
    AzraaTuran Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 42%
    +1 yıl

    Tam üzülüyodum kendi Halime ta ki kolayı görene kadar 😂

    0
    0 Yorumla
  • Kani666
    Kani666 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Canım kendim tabağı 😂 bence çokta mutlu olduğunu düşünmüyorum bunları yiyerek 😂

    0
    0 Yorumla
  • TokEvinAçKedisi_
    TokEvinAçKedisi_ Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 852 cevap paylaştı.

    Bune ya bu mu sağlıkla yaşam tabağı bence sağlıklı ölüm tabağı

    0
    0 Yorumla
  • CeyinBerrahi
    CeyinBerrahi Takip Et
    Xper 7 Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Afiyet olsun yarasın 👍

    Darısı başıma aç karnım doysun 😅🤣😂

    0
    0 Yorumla
  • -PerhapsLove-
    -PerhapsLove- Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Çok lezzetli görünüyor canım istedi

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yaa deme öyle kusuruma bakma hakkını helal et olur mu? Millet atıyor diye atıyorum bende

      Yorumla
    • -PerhapsLove-
      -PerhapsLove-
      +1 yıl

      😊yok yok afiyet olsun

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim gülüm sağolasın 🙏

      Yorumla
  • Antimaskulızmm_
    Antimaskulızmm_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 95%
    +1 yıl

    Sağlıklı menüde kola olması 🙂

    0
    13 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Brokoli ile ilgili bir tüyo vereyim içine yarım limon at inanılmaz lezzetli yapıyor 😋

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Doğrudur gülüm hiç denemedim öyle bir dahakine mutlaka deniycem teşekkür ederim 🙏 çok naziksin

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Brokoli kendi başına pek tadı olmayan bir yiyecek o yüzden böyle yapıyorum 😄 şimdiden afiyet olsun teşekkür ederim. Sizde öylesiniz 🙂

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Salata ne salatası. Roka mı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen roka salatası içinde msydonoz, salatalık , ince doğranmış göbek kıvırcık, vss var üstünüde narla süsledim hem çok görsel oldu hem çok lezzetli

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Nar cidden salataya çok yakışıyor 5 Yıldızı otel usülü yapmışsınız 👍

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Bu arada salataya azıcık portakal suyu da lezzet veriyor deneyebilirsiniz isterseniz

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Biraz garip gibi geliyor ama bence deneyin derim ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim 🙏 neden olmasin denerim tabiki.

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Ben teşekkür ederim iyi akşamlar

      Yorumla
    • Antimaskulızmm_
      Antimaskulızmm_
      +1 yıl

      Süt mısırda güzel gidiyor salatada

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aa mısır sürekli kullanırım zaten hatta buzluktada hep hazır tutarım

      Yorumla
  • Green_mile_devi
    Green_mile_devi Takip Et
    Master Yaş: 34 , eic 60%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 870 cevap paylaştı.

    Güzel olmuş abla. Ama o kola mı? Aklıma takıldı

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • Green_mile_devi
      Green_mile_devi
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙈🙈🙈

      Yorumla
  • Abdurrahman00t
    Abdurrahman00t Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 70%
    +1 yıl

    Kola değildir umarım o 😂

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • Abdurrahman00t
      Abdurrahman00t
      +1 yıl

      Hahahahah 😂😂

      Yorumla
  • Betelgeuseee
    Betelgeuseee Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Ahahaha harika duruyor ama kola hariç 😄

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏

      Yorumla
    • Betelgeuseee
      Betelgeuseee
      +1 yıl

      Ay ben teşekkür ederim canım çekti görünce 😄 biraz proteinde olsa yemeye kıyamam.

      Yorumla
  • Deli_Sorular_Kafamda
    Deli_Sorular_Kafamda Takip Et
    Bilge Yaş: 40 , eic 90%
    +1 yıl

    Sağlikli yaşam tabağı Afıyet olsun 🤗

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏🙏

      Yorumla
    • Deli_Sorular_Kafamda
      Deli_Sorular_Kafamda
      +1 yıl

      teşekkür ediyorum 🌺 ☺️

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹🌿🌹

      Yorumla
  • Wjej3j3j322j
    Wjej3j3j322j Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 330 cevap paylaştı.

    Cola ve sağlıklı yaşam?

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 aynen öyle oldu ama çaktırma

      Yorumla
  • Jakobenman
    Jakobenman Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl

    Bugün de doymadık

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 eee bugünde menümüzde neler yoktu kırmızı et yok , antrikot yok , bir tek tavuğumuz vardı oda öldü 🤣🤣🤣

      Yorumla
  • sabrimkalmadiartik
    sabrimkalmadiartik Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 94%
    +1 yıl

    Hayati bu kadar seviyo musunuz cidden

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evet gülüm çünkü herzaman olanada olmayanada sukretmesini biliyorum ve ne olursa olsun gülmeyi hiç unutmuyorum çünkü hiç bir şey benden değerli değil

      Yorumla
  • ElCuco
    ElCuco Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    mükemmel kola ile zayıflamak mümkün

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 aynen öyle ama çaktırma 😂

      Yorumla
  • drtrue
    drtrue Takip Et
    Yoda Yaş: 40 , eic 85%
    +1 yıl

    Olan iştahımı kapattin ama ya 😂

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂😂 niye bee ben severim sebzeyi

      Yorumla
    • drtrue
      drtrue
      +1 yıl

      Bunları pek sevemedim nedense😂

      Yorumla
  • merakettimmişte
    merakettimmişte Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    minik ağaç diyorum ben brokoliye 😀

    0
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      aynen öyle derler karnıbahara da öyle derler benim kızım bana derki anne küçük ağaç yemeği varya ondan yap der 😂 Bu brokoli zeytinyagli çok az suyla buharda pisiriyorsun çok lezzetli oluyor denemenizi mutlaka tavsiye ederim

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      karnıbahara karnıbahar diyorum 😀 buharda hiç pişirmedim direkt suda haşlayıp zeytinyağ limon mideye

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Senin yaptığın salata oluyor oda güzel olur birde üstüne sarımsaklı yoğurt dökersende çok lezzetli olur benim yaptığım zeytinyağlı yemek oluyor

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Bir gun mutlaka dene çok hafif ve kezzetli oluyor

      Yorumla
    • merakettimmişte
      merakettimmişte
      +1 yıl

      hm deniyim bakim teşekkürler canım :)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Rica ederim güzel bayan 🙏 iyi akşamlar

      Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    kola sanırım o? o hariç hepsini alayım

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen kola ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      +1 yıl

      ayıpsın halamın kızı :)

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok naziksin 🙏

      Yorumla
    • çoktaumurumda
      çoktaumurumda
      +1 yıl

      elimden geldiğince böyle teşekkür ederim

      Yorumla
  • Arifde38
    Arifde38 Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 52%
    +1 yıl

    Ot kızarmış ot çiğ ot ot heryer ot 😂

    0
    6 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂🙈 aynen öyle oldu

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      Arada ot iyidir arada da hamur işi ve et yiyeceksin 😉

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ben sebzeciyim zaten

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ama yemek seçme huyum yok benim Allah ne verdiyse artık

      Yorumla
    • Arifde38
      Arifde38
      +1 yıl

      Öyle önüne gelirse gömeceksin ben şunu yemem bunu yemem geç o işleri 😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle ne bulursan sükrediceksin haline

      Yorumla
  • KaanArducc
    KaanArducc Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    Protein nerede ya sjsjjs

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 onu dün yedik bugünde otla beslenelim dimi ama 🤣

      Yorumla
  • _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_
    _ᎶöᏝᎶᏋᏗᎴᏗᎷ_ Takip Et
    Yoda Yaş: 103 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiç iştah açıcı değil 😀

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣🤣

      Yorumla
  • frenchgirl16
    frenchgirl16 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Kola ile taçlandırmışsın abla 😂 tabi kolaysa o.

    0
    2 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen kola ama çaktırma 😂😂

      Yorumla
    • frenchgirl16
      frenchgirl16
      +1 yıl

      🫢😂

      Yorumla
  • tuXba
    tuXba Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    kola cok iyi tamamlamis ahaha

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      😂😂 aynen ama çaktırma 😂

      Yorumla
    • tuXba
      tuXba
      +1 yıl

      şş tamam, afiyet olsun 😊

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • tuXba
      tuXba
      +1 yıl

      🙏

      Yorumla
  • ᴀʟᴏɴᴇᴀɴqᴇʟ
    ᴀʟᴏɴᴇᴀɴqᴇʟ Takip Et
    Bilge Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Brokoli aşkına 🥦🥦🥦🥰🥰

    0
    0 Yorumla
  • al1eyna
    al1eyna Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    kola sağlıklıyı bi tık bozmuş ama güzel gözüküyorr

    0
    0 Yorumla
  • Asya_2275
    Asya_2275 Takip Et
    Mentor Yaş: 21 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 20,3b cevap paylaştı.

    kola yerine su olsa daha sağlıklı olurdu 😂❤

    0
    0 Yorumla
  • öğrenimelemanı
    öğrenimelemanı Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 7,1b cevap paylaştı.

    Valla çok lezzetli ellerinize sağlık

    0
    0 Yorumla
  • Starlordd_
    Starlordd_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 97%
    +1 yıl

    Onlari bwn yiyim sen gene yaparsin

    0
    0 Yorumla
  • bLueetimeS
    bLueetimeS Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    İnekte sürekli ot yiyor ama maşallah tosun gibi

    0
    0 Yorumla
  • haşinama
    haşinama Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 486 cevap paylaştı.

    Güzel öğün daha dün akşam yemiştim brokoli 😂

    0
    0 Yorumla
  • Boavistaa
    Boavistaa Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Gömerim hepsini etin yanında iyi gider

    0
    0 Yorumla
  • Nüktedar20
    Nüktedar20 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    salta beni ısdır diyo

    0
    0 Yorumla
  • Kafkas001
    Kafkas001 Takip Et
    Guru Yaş: 26 , eic 98%
    +1 yıl

    Biraz ondan biraz bundan gibi olmuş 🙂

    0
    0 Yorumla
  • adrenalin64
    adrenalin64 Takip Et
    Master Yaş: 43 , eic 39%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 785 cevap paylaştı.

    Afiyet olsun. Ellerine sağlık.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı.

    Süper bir menü kolan seyli olmasın uyutucu

    0
    0 Yorumla
  • istedigiyerdeyım
    istedigiyerdeyım Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 71%
    +1 yıl

    harıka olmus afıyet olsun

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Kola bozsa da çok gizel olmuş. Ellerinize sağlık

    0
    3 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiydi ama çaktırma 😂😂 yorumun için çok teşekkür ederim güzel bayan eline emeğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Teşekkürler 💗

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🙋🙋🙋

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Salatanın içindekiler nedir

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Roka , msydonoz salatalık , ince doğranmış göbek kıvırcık yağ vetuz ve limon en üstüne de nar koyup süsledim çok lezzetli oluyor denemenizi tavsiye ederim bende internette görmüştüm daha önce

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    O kola olmamış

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Güzel görünüyor afiyet olsun

    0
    0 Yorumla
  • Dostoviski
    Dostoviski Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 824 cevap paylaştı.

    Brokoli çok haşlanmış , kola olmamış

    0
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    Mentor Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 10b cevap paylaştı.

    Afiyet olsun

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Çok teşekkür ederim ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Ndşsşdledööd
    Ndşsşdledööd Takip Et
    Xper 4 Yaş: 22
    +1 yıl

    Bir hataylı olarak tabağı çok boş buldum 🤭

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Teşekkür ederim güzel bayan ağzına yüreğine sağlık 🙏🙏

      Yorumla
  • Gökay90
    Gökay90 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 42%
    +1 yıl
    Yeme & İçme konusunda 1,3b cevap paylaştı.

    Aç kalırdım ben 😂

    0
    12 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      🤣🤣 yok bee niye aç kalasin ki ben doydum işte

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Maalesef sebzelerle aram yok 😂 et olmalı

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Ama geçen akşam tavuk sote , pilav tabağı hazırlamıştım soru olarak atmıştım buraya zaten. Her gün de hamur işi et olmaz. İnsanın sebzede yemesi gerekiyor

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Kesinlikle haklısın bende memnun değilim bu halimden. Ama denesem de sevemiyorum yiyemiyorum ne yazık ki. Ispanak kıymalı yiyorum anca. Brokoli karnabahar bamya vs bir çok şeyi ağzıma bile süremem. Et ve baklagil 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Doğrudur saygı duyarım zevk meselesi tabiki ben hiç yemek sevmem ama sebzeyi daha çok tüketirim özellikle salata 🥗 olmadan olmaz

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Profildeki kedi senin mi benim kedime ne kadar çok benziyor benim böyle bembeyaz yeşil gözlü bir kızım var Ankara kedisi ismi pati

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Salata çoban ve Akdeniz favorim 😁 sağlık için sebze kesinlikle umarım bir gün damak zevkim güncellenir

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Evet benim kedi. Erkek scottish 😊 yeşil gözde ne güzel durur maşallah. İsmi pati demek benim ki de paşa 😂

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Evet evin gülü o bebekken hediye geldi elimde büyüdü çok uysal hanım hanımcık bir kedi benimle birlikte yatıyor ya da hep kucağımda duruyor birlikte film izliyoruz çocuktan hiç bir farkı yok

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      2 tane de ginepingim var bir kız bir erkek Behlül ve tarçın

      Yorumla
    • Gökay90
      Gökay90
      +1 yıl

      Ginepigi de komik oluyor ya :D benim ki de sev beni sev beni mır mır geziyor kucakta. Gece de boynumun altına yatacak illa yoksa bağırıyor gerçekten tam çocuk. tüyleri kadar ömürleri olsun inşallah

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Amin gülüm insallah 🙏

      Yorumla
  • electraheartt
    electraheartt Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    kolayla mı?

    0
    1 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu kola olmayaydı iyiy di ama çaktırma 😂

      Yorumla
  • Aisshaa
    Aisshaa Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Sağlıklı olmuş

    0
    4 Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Yanına kolada olmasaydı iyiydi 😂😂

      Yorumla
    • Aisshaa
      Aisshaa
      +1 yıl

      Onu da görmezden geldim bi dahakine içmezsinn

      Yorumla
    • r_engarenkyollar
      r_engarenkyollar
      +1 yıl

      Aynen öyle oldu çaktırma 😂 yorumun için çok teşekkür ederim eline emeğine sağlık güzel bayan 🙏🙏

      Yorumla
    • Aisshaa
      Aisshaa
      +1 yıl

      Rica ederimm

      Yorumla
  • Devamını Gör (17)
Devamını Gör(62)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Yeme & İçme > Sorular > Sağlıklı yaşam temalı akşam menüm nasıl olmuş sizce?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sağlıklı bir akşam yemeği nasıl olur, neler yerdiniz yemek önerisi alırım? 5 cevap verildi
Sağlıklı ara öğün tarifine ne dersiniz? 6 cevap verildi
Sağlıklı akşam yemeği önerisi verir misiniz? 5 cevap verildi
Sağlıklı bir iftar menüsü nasıl olmalıdır? 48 cevap verildi
Sağlıklı bir akşam yemeği menüsü ne şekilde hazırlanmalıdır? 37 cevap verildi
Sağlıklı bir öğün olarak ne yemeliyim, sizin pratik tarif öneriniz ne? 10 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • ​Çevrenizdeki insanların mantıksızlığı karşısında görselindeki gibi hissettiğinizde, nezaketi mi koruyorsunuz yoksa iğnelememi?
  • Geceye ruh halinize göre bir şarkı bırakır mısın?
  • Hayatta en zorlandığın şey nedir?
  • Sizinle aynı gün doğan ünlüler kimler?
  • Gelen güncellemeler yüzünden bıraktığınız oyunlar hangileri?
  • Sevgilinle beraber müzelere gider misin?
  • Gayretli biri misin?
  • Kalbinde bi tabela olsa ne yazardı?
  • Aşkta şanslı mısın?
  • Covid-19 geçirdiniz mi?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨