Ben bir buzdolabının kapağını açıp geliyorum dermişim🤣🤣🤣

Ben bir buzdolabının kapağını açıp geliyorum dermişim🤣🤣🤣

Yemek yapmaktan inanılmaz keyif alırım. Tüketmeyi de severim, insanların yemesini de. Hatta tariflerin bazılarını kendime uyarlarım ve yeni şeyler çıkarırım ortaya.. Keyifli günler..
Yaratıcı olmak keyiflidir yeni şeyler ortaya çıkar ve insanı mutlu eder en güzelini yapıyorsun
Cevap
8Cevap
Yaparım da, yerim de. Tamamen keyfime kalmış.
En iyisi hocam
Aynen kanka
Mutfakta kimse elime su dökemez.
💪💪
Yemek yemeğe gidiyorum
Afiyet olsun Barışım
Yapabildiğim yemekler var ama en çok yemeyi severim 😂
Kısa ve öz 🤣
Çok hamaratımdır. Bi erkeğin başına gelebilecek en güzel şeyim djjdjsjs
Oww yeah nam nam 🤣🤣
Ben henüz yapma aşamasına geçemedim, sadece yiyorum güzel oluyor :D
Afiyet olsun yemeye devam 🤣
Teşekkürler
Yaparım tabii hele ki pastalar , börekler benden sorulur 😀
Aç dükkan zengin ol 🤣
İşte onun için hiç uğraşmam 😀
Kendime yapayım yeter diyorsun anladım 🤣
Yok kendime değil ama o kadar kalabalik aşar beni 😀
Fazla kalabalığa yemek yapmak zor olur evet
Yemeyi daha çok seviyorum yapan olsa bayılırım ama bnde yapıyorum
Yapıp yemek en iyisi
Yapan birini bulmanız lazım aileden yok mu yapan kuzen felan 😃
O zaman dediğim gibi yapıp yemek en iyisi 😃
Bir boğa erkeği olarak yedirmeyi ve yapmayı severim.
Bir yiyen bir daha istiyor.
Afiyet olsun
Yiyenlere tabi.
Hamaratlı yemek yapamam vakit yok çalışan insanım
Doyacak kadar olsa kafi 😃
Çok güzel yemek yaparım. Yemek yapmayı ve yemeyi çok severim.
Afiyet olsun
Hem yapar, hem yerim.
Afiyet olsun sister
Oturmaya giriyorum kanepe var
En iyisi
Bak elim lezzetlidir mutfağı severim ;)
Ne güzel 😃
Hem yemek yaparım hem de yemek yerim
Yapılan yemeği yemesen zaten büyük ayıp olur nimete 🤣
Yemek yemeye bazen de yapmaya
Tamamen keyfime bağlı 😅
canım isterse yaparım
İyi yemek yaparım
Çok iyi 😃
Sadece yemek yerim
Afiyet olsun
Yaparımda
Evet
Kalça tokatlamaya
kimin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?