siz yemeği mutfaktamı yiyorsunuz yoksa salondamı

yemek salonda yenilir
yemek mutfakta yeniliir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ben 'Bekarcan' oldugumdan mıtevellıt genelde pratık oluyor kahvaltım. Kalkar kalkmaz cayı koyarım kı bu ortalama saat 6 gıbıdır. Bu arada spor yapar traş olur dusumu alırım. Ve dolapta nevarsa koyar mutfakta hızlıca kahvaltı yapar 8 gıbı evden cıkarım. Salonda balkonda falan bana uzak mevzular
Cevap
13Cevap
Kışları salonda yazları mutfakta daha iyi oluyor.
Bana kalsa hep salonda yerim ama. Doğal ışıklandırma salonda daha iyi çünkü
Kendimi mutlu etmek istediğimde salonda yok acelem varsa veya üşengeç halim varsa mutfak
ayn biz sadece doğum günleri ve bayramlada salonda yiyioz :(
bazen mutfak, bazen salon, bazen de balkonda yiyoruz
Benimki amerikan mutfak kskxkskd
Hem salonda hem mutfakta
Ruh halime göre değişiyor bazen bir çılgınlık yapıp balkonda yerim :D
2 Seçenek + Odam :D hepsinde yiyorum
Çoğunluk mutfakta yiyoruz
Değişiyor misafir gelince salona geçeriz.
Yemek masası nerdeyse orda
Odamda gardaşım
Salonda
Mutfak
Mutfakta yemek masası
Girişte 😂
Salonda
Balkonda yiyoruz biz
Mutfakta yerim
her ıkısındede :D
@Ayseyusra11 takıp eder mısın benı
Mutfak
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?