Yemeklerinizi yer sofrasında mı, masada mı yiyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Yemeklerinizi yer sofrasında mı, masada mı yiyorsunuz?

#gadası
#gadasından sevgilerle 🙃
Ben yer sofrasına oturamıyorum bedensel engelli olduğum için benim için zor oluyor genelde masada yiyoruz ama küçüklük dönemlerinde yerde yediğimiz çok olmuştu.
yer sofrasında yiyorum sosyetikler gibi masada değil gadası
Yer sofrası daha güzel ama bazen masada yemekte iyi oluyor
Bana hiç farketmez
Cevap
8Cevap
Yer sofrasında yemek yemeye alışık değilim.
Masa tercihim.
Masa da yiyorum tabi ki. çünkü o şekilde çok daha rahat oluyor ve düzenli oluyor. veya bilgisayarda film izlerken de yiyebiliyorum
Eskiden yer sofrasında yerdik; ama altına tabla koyardık. 15 yıla yakındır masada yiyoruz. Yine de köyde yer sofrasında yemeye bayılırım.
Bazen yerde bazen masada kafama nasıl eserse öyle yiyorum farkmetmez ben ikisinide seviyorum 😄
Genelde yer sofrasında. Misafir olsa da olmasa da 😃 masayı pek kullanmıyoruz
Masada yiyoruz ama soframız da var her ikisine de âşinayız kullanırız duruma göre
Yer sofrasını daha çok seviyorum ve tercih ediyorum.
Arada yer sofrasında arada masada duruma göre değişiyor 😄
Masada yiyoruz. Yer sofrasında bacaklarım kurbağa gibi oluyor, oturamıyorum ahdj
Evde yer sofrasında yeriz Şu an bir ziyaretteyiz Masada yiyoruz
Masada yeriz ailecek. Yer hiç rahat değil bence.
Masada ama çayı genelde koltukta yerde oturarak ya
Yer Sofrası Kesinlikle
Masada yiyoruz
yer sofrasında yerim
Masada yiyoruz tabi köyde yer sofrası
Masada yerim yerde ayaklarım ağrıyor
Masada yiyoruz yani hep masaydı
Genelde yerde
Masada
Masa da yiyoruz
Masa
Masada
Masada
Masada :)
Masa
Acıktım yaa, masada
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?