Yer sofrasında yemek yemeyi daha çok severim.
Masada mı yoksa yer sofrasında mı yemek yersiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
Yer sofrasında yemek yemeyi daha çok severim.
Masada mı yoksa yer sofrasında mı yemek yersiniz?

#gadasından sevgilerle 🙃
yerde, yer sofrasında yemek yemenin avantajları:
* çatal-kaşık yere düştü sorunu yaşanmaz. keza ekmek ya da başka bir şey de yere düşmez. böylelikle yere düşen bir şeyi almakla uğraşmaz, düşen şeyin hijyenikliğini düşünmezsiniz.
* bağdaş kurma, diz çökme gibi farklı şekillerde oturalabilirsiniz. hatta sofra kalabalık değilse bacaklar açılarak bile oturulabilir ki genelde küçük çocuklar sofranın kalabalıklığına bakmaksızın bacaklarını açarak otururlar. masada ise oturuş genelde tek şekildedir.
* ekmek ya da başka yiyeceklerin yere dökülmesi sorunu yaşamazsınız. dökülen neyse sofrada kalır, yemek sonrası sofra çırpılır, ayrıca süpürme eylemine gerek kalmaz. masada ise ekmek kırıntıları ile birlikte birçok yiyecek yere dökülmekte, yemek sonrasında yerleri süpürmek zorunda bırakmaktadır.
* masa, sandalye gibi mobilyalara gerek kalmaz.
* davetli ya da davetsiz misafirler için çok daha kolay yer açılabilir sofrada. (ek sofra sermek ya da safları sıklaştırmak.) masada ise bu daha zordur; sandalye ve bazen ek masa gerekecek, bunları teşkil etmek için ciddi efor sarfedilecektir.
* sofrayı istediğiniz yere kurmak ya da taşımak çok kolaydır. ama masayı ve sandalyeleri taşımak pek de kolay değildir. bu taşıma kolaylığı bize istediğimiz yerde yemek yeme özgürlüğünü verir. dışarıda, ağacın altındaki çimenliğe bile sofra kurulabilir ancak masa
kurulamaz.
Tabikide yer sofrası✨✨
Harikasın ❤️
Normalde masada yerim , ama yer sofrasını çok daha rahat ve samimi buluyorum ve çok severim arada bir yer sofrası kuruyorum ama herzaman bu mümkün olmuyor maalesef
Yani calisan biri için masada yemek daha avantajlı
Yani birde mutfakta masam olduğu için daha kolay ve pratik oluyur
Kesinlikle 🙃
Yer sofrasını tercih ediyorum çocuklarla daha rahat
Bencede 🙃
Rica ederim
Masada yiyorum öyle yere falan oturamam ben 😁
Nedenmis hanfendi🤣
Çünkü prensesler yerde oturmaz 😂
Bak sen seninle bir araya gelelim bak bakalım yerde mi Olcan masada mı 🙃
Eig için teşekkürler reco 😁
Ne demek
Cevap
14Cevap
Hali hazırda yemek masamız yok 😄
Yerde yiyorsun o halde
Sen buralara gelir miydin 🤪
Denk gelirsem gelirim tabii
Öyle olsun bakalım
Yerde daha çok seviyorum yaa daha sıcak geliyo bana öyle şeyler
Kesinlikle bende yerde severim
Oh mis gibi daha ne olsun
Fark etmez bana her ortama uyarım yeterki huzurla ve sağlıkla yensin
Amin amin o huzur seninle her daim olsun
Âmin teşekkürler senlede olsun inşallah
Amin inşallah
Masada 😅 hem mutfakta hemde oturma odasında yemek masası var
Her yerde masa var maşallah
Ben yer sofrasında yemeyi daha konforlu görüyor daha çok seviyorum
Yer sofrası daha güzel
Yatakta direk.. karsida tvde güzel bi dizi/film açık olcak birde..
Bereketi kaçar
Masada tabi. Yanımda şöyle bir güzellik de olunca ohoo
Süper olur
Masada yemek yiyoruz. Yöresel özel ziyaretlerimizde yer sofrasında bulunduğumuz da oldu.
İyi bakalım
Her zaman yer sofrasında yiyorum. Daha rahat ve lezzetli geliyor.
Bencede 🙃
Hastanede yediklerim hariç evde pek yemek yemiyorum o yüzden masada diyelim
Afiyet olsun
Ben yer sofrasını tercih ederim bağdaş oturmak daha rahat
Bencede çok iyi
Masada yerim. Yer sofrasına oturmam zor olduğundan
Masaya alıştın ondandır
Boyundan dolayı gadası yere otursam bacaklarım kitleniyor ve kalkamıyorum
Aslında sağlıklı olan yerde yenilen yemek
ikisininde ayrı keyfi var ikisindede masadada yer sofrasındada yerim
Kesinlikle 🙃
Masada yerim ama yer sofrasında yemek yemenin de tadı başka oluyor
Ona ne şüphe
İkisini de severim ama masada yiyoruz gadası
Çocukla yer sofrası zor olur
Döküyorlar evett☺️
Sende vardır akıllı robot süpürür 🙃
Bende yoktur akıllı robot akıllı Rumeysa var 😅 Dysonlarım var bana yetiyor
Oh ne güzel o daha iyi 🙃
Masada yiyiyoruz ama yer sofrasını seviyorum
Yer sofrası daha samimi oluyor
Şöyle biriyle yemek yiyorsak nerede yediğimizin pek bir önemi yok gibi sanki, ne dersin?
Yani olabilir
Masaya alıştık hepimiz evet ama yer sofrası sünnet ve daha sağlıklı aslına bakarsan
Kesinlikle 🙃
Masada yemek yemek daha iyi geliyor ama yer sofrasıda ayrı samimi geliyor nostaljık olarak daha güzel gibi
Kesinlikle 🙃
masada yerim amaa yer sofrasında yemek cok ayri daha zekli bence
Kesinlikle
Yemek masası çok büyük bi rahatlık bence. Yer sofrasında insanın ayakları uyuşuyor.
Aynen öyle
Valla ikisindede yiyorum ama yer sofrasının verdiği rahatlığı masada hissetmiyorum bile
Yer sofrası başkadır
masada yemeyi tercih ediyorum yer sofrasında bacaklarim çok aciyo
Alışmak lazım
Masada yemek yiyorum gadası
Şifa olsun
Biz masayı kullanıyoruz gadası
Yerde yesene ayakların acısın biraz 🤪
Yazın çok yapıyoruz da kışın yer çekiyor kuzum 😂😂
Aman dikkat et popoyu üşütme 😅
Hahahah biz de o yüzden masa şaapıyoz 😂
Masada şapmak da zevkli olur 🙃
Masa da yerim ama yerde yemişliğim de var
Oh ne güzel
Genelde masada ama yer sofrasına da hayır demem.
Yer sofrası da iyidir
Masada ama yer sofralarını da özledim
Yer sofrası güzeldir
Masada yiyorum ama yerde yemeyi de özledim.
Yerde yemek gibisi yok
Onu bilmem de masa güzel oluyor ya 😋
Tabiki iyi olur
Masada yiyoruz yaşlandık yere oturamıyoruz 😂😂😂
Görende ihtiyar sanacak 🤣
😂😂😂belki yaşlanmışımdır bianda
masa da tabiki
Anladım
Masada yerim
Afiyet olsun
Masa daha rahat
Pratik olması adına iyi
Masada yeriz
Afiyet olsun
Yerde yiyoruz ya
Çok iyi
Masada yerim ama yer tercihimdr güzel yer sofrası
masada
Masada yemeyi tercih ederim.
İkisinde de afiyetle yemek yerim
Masada
Masada
Masada
Masada
Masada.
Masa tabiki
İyiymiş
masa tercihim
Güzel
Yer sofrası
Çok iyi
genelde masa
İyi bakalım
Masada yerim
Pratik olmalı
Masada yiyorum
Masa
Masada
Masada
ikisi de
Masada
Masa
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?