Selamlar :)
Acele ile yapılan yemekler güzel olurmuş derler. Sence doğru mu?
Acele ile yapılan yemekler güzel olurmuş derler. Sence doğru mu?


Hayır doğru değil terbiye edemezsin et pişirsen ya da makarna yapsan güzelce sos hazırlayamazsın acele yapılan yemek güzel değildir aç olduğun için acele yemek yaparsan açlıktan ne yesen güzel gelir
Kimisi evet yapabiliyor. Ama kimisi öyle değil. Mesela kek konusunda öyle denebilir. Ama gerçekten özen gereken yemeklerde durum farklı bence
Doğru bence. Ne kadar özenilirse o kadar da kötü olur. Bu da gerçek 🥲
Cevap
10Cevap
Bence doğru değil
Bazen tutar ama her zaman değil. Bazı yemekler özen ister zaman ister. Terbiyesi, beklemesi pişme süresi vesaire.
Acele yaptığım hiç bişey mükemmel olmaz , vaktim yoksa dışarıdan söylerim , güzel olmayacağını bilirim çünkü
Belki çok nadiren güzel olur yemek usul usul sakin sakin yapılır
Sanmıyorum. Her şeyde olduğu gibi yemek yapmakta özen istiyor bence
Zehirlenince gelen pişmanlık hissi. 😃
Aksine berbat olur yemeği tane tane sindire sindire yapacaksın ki tadı olsun
İnsanın kendisinin yaptığı yemek kendisine her türlü güzel gelir
Çok acıkmışken yenilen yemek daha güzel oluyor
Özendikçe kötü oluyor bence de
İlk defa duydum
Eti acele yap bakalım güzel oluyor mu
Yenilmeyecek kadar güzel olur
Benimki öyle olmuyor 😅😅
Dogru aynn
Binevi doğru
aksine kötü olur
Yalan
Sanmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?