Konuyla bağımsız aklıma geldi anlatmak istiyorum 2-3 sene önce köye gitmiştim ve dalından koparım hurma yemiştim. Kuzenle dalga geçerken dedim bunuda buraya dikeyimde tarlana hurma ağacı dikmiş olayım dedim bu sene tekrar gittiğimde ağaç büyümüş buda büyüdüğünü görünce aşılamış bu sene o ağaçtan hurma yedim çok mutlu olmuştum sebepsiz. :D