Sizin evde de çürük meyve ve sebzeler yemeğe konuluyor mu?

Kimse sorsam evet konulur yazık araya gitmesin diyo. Hayır yani onlar sayesinde bende yemeye koymaya başladım kültür insanı nasıl da değiştiriyor ya. Hatta şöyle söyleyeyim hiç domates kalmaz elinde sadece hafif ulmuş domates vardır kullanırsın ama bir sürü domates varken biz ailecek araya gitmesin diye hep en kötülerini yiyoruz. Ha şimdi bu kıtlık bilinciyle ne kadar para bolluk bereket çalışmaları yap nafile fayda etmez ki. Aslan her zaman etin en iyisini yediği için aslandır. Sonradan herkesin artığından ziftlenseydi aslan olabilir miydi? Ya düşünün domates yumuşacık olmuş hala diyorki yemeye giriyor zaten kaynayacak sorun olmaz diyor. Makterinin kaynaması daha sıkıntı değil mi? Evde küflenmiş salça atılmaz biber atılmaz vs vs hepsini de annem yer.

Ayrıca şöyle bunun sağlık açısından çok btüyik zararı var. Sonra neden biz ailecek sürekli ishal oluyoruz niye sürekli grip oluyoruz. Annemin dediği gibi bozulmuş meyve , sebzeleri yemeye katmadığımdan beri mide sorunları çekmiyorum. Anneme kalsa biz hep Haziran ayında bile ceket giymediğimiz için karnımız ağrıyor. Hep dışarıdan eve makteri geliyor sürekli kolanya sürmedigimiz için ailecek ishal oluyormuşuz. Anneme göre böyle. Halbuki bozulmuş meyveleri yemeye katmasan azıcık bozulsa bile çöpe atsan ailecek midemiz bir nefes alacak.
Sizin evde de çürük meyve ve sebzeler yemeğe konuluyor mu?
Cevapla