Yemeklerin yanında yeşillik tüketirmisiniz?

# gadasından sevgilerle 🤗


Olursa tüketirim. Kendim yaparken daha önce ıspanak falan çok yerdim. Ama artık üşeniyorum.
Teşekkürler.
Rica ederim
ehh arada reisim :)
adam diye yazılır gadası diye okunur :)
Eyvallah kardeşim
Tere roka maydonoz nane her yeşilliği yerim gadası yeşilsiz hayat yok insana
Salata şeklinde evet
Rica ederim
Cevap
8Cevap
Evet kesinlikle tüketirim
Afiyet olsun
Kahvaltıda peynir ve nane çok severim onun haricinde de yeşilliği her şekilde tüketirim gadası.
Salata yerim. Diğer türlü üşenirim ki yemeye gadası 😁😂
Aslında çok severim ama midem yeşilliği sevmiyor 🤭
Bu yüzden sık tüketmiyorum 😐
Her gün yemeğin yanına salata yaparım üzerine de doğal isot ve sumak 👌
Arada tüketirim. Özellikle roka ve tereyi seviyorum.
hayır tüketmem varsa salatadan bir veya iki kaşık en fazla
yesilliksiz hayat gitmiyor gadasi
Haklısın valla
Evet salatayı aşırı seviyorumm
Yazın mutlaka bir çeşit salata yaparım.
Salata olmazsa olmaz🤗
Kahvaltıda daha çok yeşillik tüketirim.
Olmazsa olmazim degildir
Tüketmemmi ama sadece roka ile aram iyi degil😅
Evet hemde hayvan gibi
Bazen annemin israriyla😅
Evet bol yeşillikli salata.
Evet her öğün yüyebilirim.🍅🥬🥒🥕🥗
Salatasız olmaz
Bolca tüketiyorum
#emre00
Yemek olarak bile yeşillik tüketirim. ☺️
Hayır
Çok severim
evet severim.
Evet tüketirim
Mutlaka tüketirim
Hayır pek değil
Mutlaka tüketirim.
Çok severimm😋
Tüketmem pek
Salata olarak sadece
Evvet
Her zaman değil
Pek değil
Evet herzaman
Bazen
Çok hemde
hayır
değişiyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar