
Yeşil yapraklıların sağlık açısından oldukça faydalı besinler olduğunu biliyoruz. Peki, kahvaltıda taze nane, roka, dere otu, maydonoz vb. Şeyler tüketiyor musunuz?

Yeşil yapraklıların sağlık açısından oldukça faydalı besinler olduğunu biliyoruz. Peki, kahvaltıda taze nane, roka, dere otu, maydonoz vb. Şeyler tüketiyor musunuz?
Hayır pek tüketmiyorum, yeşillik ayıklamaya nasıl üşenirim ben ya. Üşenmesem belki tüketirim. Sünnettir de aynı zamanda, kahvaltıda yeşillik tüketmek, sofrada bulundurmak.
Evet ben yeşillik ve salata severim ama kahvaltı da yemem çünkü kahvaltı yapmıyorum bunun yerine öğlen tüketmek daha güzel oluyor benim için meyve de yerim ayrıca her zaman
Cevap
6Cevap
Evet yeşilliksiz olmaz dengeli beslenmek için
Afiyet olsun
Teşekkür ederim beraber olsun
💖
@kskssksks beraber olsun teşekkür ederim
sağlığımdan ziyade sevdiğim için tüketirim mesela roka çok seviyorum
Nar ekşisiyle birlikte 👌🏻 ayrica roka peynire de cok yakisiyor
roka her türlü severim balığın yanında da harika olur
Tüketmiyorum. Bu yüzden bazı değerlerim düşük çıkmış. 🫠
Evet yeşillik severim tabikide Egeli olarak
Kahvaltı yapmıyorum ama genelde sebze ve balık ağırlıklı besleniyorum
Hiç tüketmiyorum genellikle aksam yemeklerinde zaten bnim kahvaltı kulturum yok
Tabikide kahvaltı en güzel ovundur ve yesilliksiz olmaz
Evet özellikle lolorosuyu çok severim
Her zamam değil canım isterse.
Evet rokayı eksik etmem kahvaltımdan
Kahvaltıda yeşillik tüketmeyi tercih etmiyorum
Bazen
Roka tere hastasıyım
Hayir tadi kotu
Evet.
Evet seviyorum
Biber
Kahvaltı yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?