
Hayatımda yediğim en en en güzel çilekler olabilirler. İnsanın taze dalından koparılmış çilek verecek komşusu olmalı 🤩😄

Hayatımda yediğim en en en güzel çilekler olabilirler. İnsanın taze dalından koparılmış çilek verecek komşusu olmalı 🤩😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Genelde dolu olur afiyet olsun
Teşekkür ederim
Benimde canım çekti :D
😄Biranda yedik bitirdik barışcığım senin için alayım.
Düşünmen yeter teşekkür ederim :D 🍓
İçime dert oldu bak kardeşim yaa.
Yok ya şakasına dedim dert olmasın.. bende alma yiyorum şimdi ☺️
Afiyet olsun 🥰
Teşekkürler size de afiyet olsun ☺️
O işlere annem bakıyor. Heralde dolu veriyordur 😂
Teyzem olmasa hayatın harap fjfkg
Valla öyle 😂 Üç gün evde yoklardı ne yiyeceğim diye arayıp durdum. Yulaf ezmesi yapacak tabak kalmamıştı 😂
😄
Komşuya göre değişir. Samimiyet fazlaysa boş gelir değilse dolu
Dolu verirler.
Bencede 😊 genelde dolu ginderilir
Boş verilmez
Saçma bir gelenek.