Babannem kendisine gelen bir tabağı asla boş göndermedi. Onun hayata ve insanlara olan bakış açısını çok seviyorum. Yüzündeki her bir kırışıklık izinden, bana kazandığı tecrübeleri birer birer aktardı... Minnettarım. 😌

Babannem kendisine gelen bir tabağı asla boş göndermedi. Onun hayata ve insanlara olan bakış açısını çok seviyorum. Yüzündeki her bir kırışıklık izinden, bana kazandığı tecrübeleri birer birer aktardı... Minnettarım. 😌

Boş göndermemeye çalışırız. Hatta boş göndermemek için tabağı hemen teslim etmeyiz.
Ben ona dolu gönderiyorum o bana dolu gönderiyor sonra yeniden dolu gönderiyorum geri doldurup gönderiyor kısır döngüye giriyoruz
teşekkür ederim
Cevap
5Cevap
ben mutlaka dolu gönderirim.
Mümkünse ne getirilsin ne de götürülsün, boşuna uğraşılmasın
Ben değil de annem yapıyor bunu. Çünkü ben komşuya bir şey vermiyorum yemek yapmadığımdan.
Geçtiğimiz ramazan ayında evde tek ben vardım kiracımız bana iki dilim baklava yollamıştı bende sansebastian yapmıştım ondan verdim ama asla eşit bi değiş tokuş değildi😂
tabak dolu gider
Bizdede adet öyledir. Dolu gelen dolu gider
Tabak boş gitmez
dolu gotururum
Dolu
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?