
El açması börek yaptım yiycen ni diyen teyzeyi kırar mısın yoksa afiyetle yer misin? 😅
Keyifli günler.. ✨😛:D

El açması börek yaptım yiycen ni diyen teyzeyi kırar mısın yoksa afiyetle yer misin? 😅
Keyifli günler.. ✨😛:D
Komşuşuna göre değişir. Bildiğim ve evine gittiğim biriyse yerim.
Mesela alt kat komşumun arkada bahçede az bir yeri vardı. Pislik içinde olurdu. Temiz, tertipli insanın her yeri temiz olur. Dışarısı öyleyse mutfağı nasıldır düşüncesiyle Allah affetsin getirdiği bir şeyi hiç yiyemezdim🙈
Yemek yapmayı bilmeyen ve evde bir süre tek kalması gereken biri olarak dün canım komşumun sanki iç sesimi duymuşçasına getirdiği yemek sayesinde hala hayattayım:) İnşallah bugün de bir komşu getirir diye temenni ediyorum
Merhaba,
Komşudan gelen ikramı yerim. Tanıdık tanımadık olması hiç önemli değil. Ben her türlü yerim. Misafirliğe gittiğim de yemeğin tadını hiç sevmesem bile yerim, mahcup olmasınlar, kötü hissetmesinler...
İkramı geri çeviren misafir, tekrar misafirimiz olamaz...
O kadar ikram gelmiş tabi ki yerim yani çöpe atılmaz ikram. ve aynı zamanda geri elim boş göndermem mutlaka bende bir şey hazırlardım geri o şekilde gönderirdim yani komşuluk pek yok bu zaman da ama olsun. keyifli günler.. ✨🥂
Cevap
18Cevap
Bu ikramsa kabul etmiyorsan nitemi çöpe atmak olmaz istemediğini söylemek çokta zor olmasa gerek
Patatesli sıcak bir böreğe hayır diyemem yerim 🤣...
İnsanın aklına sokmasanız olmaz ya :D ahsh
Harbiden en sevdiğim börek patatesli :D akşama sipariş vericez el mecbur :D
Teşekkürler, sen de komşuya söyle 😂
Genelde yemem sanırım büyüdüğümüz zamanlarda mahalle de büyüyen bir nesil olarak büyü olayları çok dilden dile yayılıyordu , bu yüzden eve gelen hiçbirşeyi annem yedirmezdi bize sanırım ordan kalma psikolojik bir alışkanlık
Evine girip çıktığım ve hijyeninden emin olduğum biriyse evet..
Goz görmeyince gönül katlanırmış. Komşum olsan bana ne ikram ederdin?
Hijyen takıntım var herkesten gelen yemeği yemem başkasına iteklerim aldıysam da Allah affetsin sfxfsfxs
Herkesin yaptığı şeyi yiyemiyorum.. önce evini görmem lazım o kişinin. Mutfağı temiz ve hijyenik değilse asla yiyemem.
Kocakarı getirirse yemem bir daha da gelme derim. Ammmaa manken gibi bir komşu getirirse içeri buyrun birlikte yiyelim derim ehehehe 👀
bana taba getirecek kadar samimi ise evinin elinin temizliğini bilirim temiz olmayanla zaten görüşmem o yüzden yerim :D
Yerim tabiki; ellerine sağlìk; zahmetler edip ikram etmiş... 👍🏻
Yemem manyak dolu ortalık zehirler falan😀 ne davalar izledim öyle dkkd
Gömerim o anda yerim komşularım bilirim o yüzden şüphe duymam
Komşunun temizliğine hijyenine bakarım ona göre karar veririm
Komşumun yemek yapıyor halini düzenini görürsem öyle yerim ancak
Badılcan yapmasın yeter geriye kalan ne varsa afiyetle yerim 😃
Yemem ama çöpe atmam köpeklerim çok yesinler ne diye nimeti atayım çöpe
Yerim ben. Çünkü sonuçta tanıyorum komşumu. Tanımasaydım yemezdim.
Güvendiğim komşularımın kini yerim ama pasaklılar no
yerim komsularımı tanıyorum cunku iyi insanlar
Sevdiğim bir şeyse paylaştırarak yiyorum. Değilse bir yere koyuyorum diğer ev halkı yiyor jdjdj
Ben yemek bulduğum an yerim çöpe neden atayım içinden gelmiş yapmış
iş yerinde bir kadın var. ne getirse dağıtmak için çöpe atıyorum. Allah affetsin.
Yok yemem huylanırım ben 😅
Sevdiklerimden yerim. Canım komşularım.
yerim hemde nasıl ama abartmadan
Başkasına veririm
Temiz biri ise çöpe atmam ayıp
tadına bakar öyle karar veririm
Tabiki yerim niye nimeti çöpe atayim ki
Paparaya yediririm ben
kesinlikle yemem
Yemem komşudan gelen hiçbir yemeği 😬
Ciks
Yerim ben öyle huylanmam
Hayır yemem
Yerim tabi ki de
yerim herhalde
Çöpe atılmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?