Çok Süper Soru için teşekkür ederim @ksRehber
Geceniz Hayırlı olsun iyi geceler diliyorum 😴
Ben her ikisini de seviyorum ama ekmek arası bir tık daha önce geliyor.

#GeceMuhafızı
26 Ekim 2022 Çarşamba Saat 21.21
Lavas olcak ve 1.5 ekmek yerim 1 kesmiyor 1.5 la tam doyuyorum geçen dönerciye gittim abi 1 yapim dedi 1.5 olsa olmaz mı dedim olur olur diyip güldük djdnd
Ne güzel Allah ağzına tadını bozmasın
Lavaş diyip susarım, o lavaşla bi başka oluyo ya.
Cevap
7Cevap
Fark etmez en srvdiğim yemek döner her gun yesemde bıkmam.
Ama her gün yemekte bir yerde zararlı
Seçim yapmak çok zor ikisinde de çok lezzetli 😋 Ama Madem birini seçmek zorundayım Lavaş arası Diyorum
Lavaş bıktım bu somundan. En son evde ekmek yapacagim
Neden ki bıktım dedin ya
Somun alıyoruz hep kırıntı doluyor evde temizlik kalmadı. supur dur
Haklısın duygulandım ya sen öyle deyince 🥺
Neden ki
Ne bileyim ekmek alıyoruz falan deyince bu aralar duygusal yanım çok ya kimseye kıyamıyorum
Niye olayı anlamadm
Ya böyle ev işi yapıyorum yoruluyorum gibisinden dedin ya onun için
Ha evet ya Vala bıktım yemek yapmayı da sevmez oldum.2 şey bir araya getirecek kafam kalmadı
Evli kadınların çoğu öyle Rabbim yardımcınız olsun ama işte olmayınca da olmuyor
Evet ya çocuklar büyüsün biraz yardım ederler ümidim vardı ama bu z kusagindan bir halt olmaz. Nazlılar
Evlendiği zaman eşine yapar annesine gelince yapmaz
Aslında oğlum biraz yardımcı oluyordu. Eşim pek yapmaz diye oda yapmaz oldu. Bu şekilde buyurlerse çok beceriksiz olacaklar. Bir ışıkları açık birakmissnz söndürün desek 2 kardeş birbirine giriyor. Sen söndür diye diye
Yani o kadar da olmaz ki canım insan kullandığı yerin ışığını söndürür gider hani bunu da birinden beklemek saçmalık
Cocuk bunlar:)
Ha pardon ama olsun öğrensinler Namaz kılmayı da öğrensinler ☺️
Kılmazlar anne baba kılmıyor cunku
Benimkiler de kılmıyor ama ben kılıyorum öğretebilirsiniz tabi ki siz bilirsiniz
Bende din iman yok ugrasamam
Aslında servis severim ama illa olacaksa ikisi de olur
Çatallayarak yemeyi severim
Genelde pilav üstü falan seviyorsun anladığım kadarıyla
Pilav yemem , salata döner yeterli
Pirinç pilavı bende çok yiyemiyorum
Tombik ekmek arasında Severim
Oy ne şeker 😍
Diğer adı pita ekmek😂
Senin gibi yediğin ekmekte tatlı
Teşekkür 😂
Rica ediyorum
Ekmek arası seviyorum.
Taze ekmek olacak ama
Fazla tüketmemek gerekir.
Çok fazla tüketmiyorum zaten nereden bakarsan 2 ay önceymişimdir o da birisi ısmarlamıştı yazlık komşumuz
Ekmek arası daha cazip geliyor
Katılıyorum sana biraz da taze ekmek almalı
Hiç farkketmez döner olması yeterli
Kesinlikle katılıyorum cin biberi ile müthiş
Getir ya da yemek sepeti varsa söyle
Afiyet olsun kardeşim
Lavaş arasın da severim.
Bende
İkisini de severim ama lavaşla daha güzel geliyor
İkisi de olur ama lavaşı tercih ederim.
Lavaş
Güzel olur bende severim
Ekmek😋
Taze hemde
hiç fark etmez 😀
Döner olsun benim olsun diyorsun 😂
et olsun bana
O zaman afiyet olsun sana
Somun ekmek arası
Taze ekmek olacak hemde
İki türlü de yirim
Ekmek tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar