Detaya koycaktım bu resmi ama linkin arasında boşluk oluyodu burda olmaz umarım😂
Döneri dürüm mü yoksa ekmek arası mı seversiniz?
Detaya koycaktım bu resmi ama linkin arasında boşluk oluyodu burda olmaz umarım😂
Dürüm olunca o dürümün tadı daha güzel oluyor.
Brokoli arası döner efsane oluyor :D
Dürüm daha rahat
Hatay usulü
Cevap
11Cevap
Dürüm şeklinde bol soslu severim ❤️
Yarım ekmek daha doyurucu olur
O zaman dürüm yemeğe devam 😂😂😂
Dürüm severler derneği üyesiyim
Porsiyon olarak severim.
3 in 1 ( 3 ū 1 arada ) 👅
Gūzel , ben de sevmene sevindim. 🤗
Ekmek arası severim dürümde her ikisi
Dürüm daha rahat oluyor
Etmi tavukmu
Şu an hepsi uyar
Fark etmez msodksd
Dürüm olarak 😎
Yemiyorum
Ekmek kız
Döner yemem
Dürüm güzel ya
Dürüm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar