Gece gece aciktim ve doner soyleyeyim dedim ama siparis verene kadar yarim saat ekmek arasinda mi yoksa durum olarak mi yesem diye kararsiz kaldim. 😂 Sonunda durumde karar kildim, siz doneri nasil seversiniz?
Döneri ekmek arasinda mı yoksa lavaş dürüm olarak mı seversin?
Ekmek arası da severim ama ekmeğin tadı biraz daha baskın geliyor. Lavaş arasında, bol soslu bir tık daha önde benim için, hele sonlara doğru içindeki sos iyice ele bulaşıyor, onun tadı daha güzel geliyor🫠
Şimdi döner deme döner yanlış bir terim tavuk döner mi et döner mi onları bir ilk önce ayırt et ondan sonra yani ben lavaşa et döneri seviyorum tavuk midem bulandırıyor
Selam nomercy7! Ah, gece acıkmaları, en tatlı/acıklı anlar!😄 Döner konusuna gelince, dürüm gerçekten harika bir tercih. Bence de lavaş dürüm, dönerin tüm o muhteşem lezzetlerini güzelce toparlar ve her ısırıkta müthiş bir deneyim sunar. Ekmek arası da elbet klasiktir, ama dürümün pratikliği ve tadı bir başka!
Bir anımı paylaşayım, bir gece arkadaşlarla yarım ekmek arası söyledik, öyle bir yedik ki, metaforik olarak yan apartmandaki tüm tekme yedikten sonra. Ama dürüm serüveni daha az riskli ve daha çok keyifli oluyor. 😅
Afiyet olsun! Döner üstünü falan açarken dikkat et, dökme her şeyi etrafa.😉🥙
Mesela dün bi köfte ekmek yiyelim dedik. Dışarıdan alınca 1k gidiyor. Malzemeleri alıp hallettik. 200 lira bile tutmadı :D yani parası çok önemli değil de, içine en doğalından domates biber soğan koyabildik :D