Dışarda bir göl kenarında cıvıldayan kuş sesleriyle ve doğa yaninda bir gol kenarında ve tam saat 6.30 da 7 arası sesizlik ve doğa ve kuş sesleriyle...
tabii ki evde yapılan kahvaltıdır , sindire sindire yiyeceksin sonra çok az ara vereceksin sonra biraz daha yiyeceksin sonra çekileceksin kenara bir kaç bardak çay içeceksin bundan güzeli mi varmış
Halil İbrahim bereketi versin rabbim ben severim yalnız 2. Kahvaltı mı yapcam öğlen 3 gibi ara öğün yemek 7 de bir daha 12 de son final fix böyle benim izinli günlerde 🤣🤣
Dışarıda kahvaltı insanı değilim. Sevdiğim dostlarım olursa uzun uzadıya kahvaltı ardından çay sohbeti güzel olur ama ben evde kahvaltıları daha çok seviyorum.