Pazar kahavaltısının tadı evde mi dışarıda mı daha güzel olur?

Pazar kahavaltısının tadı evde mi dışarıda mı daha güzel olur?

Bence dışarıda daha güzel olurdu. özellikle deniz manzaralı
ev çok sıkıcı oluyor çünkü. yani sürekli evde yediğim için bir yerden son bunaltıcı oluyor arada değişiklik yapmak iyi olabilir bence
Cevap
13Cevap
Dışarıda seviyorum ben
Evde de güzel olsa da dışarıda yapılan kahvaltının keyfi bambaşka. İnsanın havası değişiyor, ona da ihtiyaç duymuyorsun
Evet abla haklısın dışarıda havası da değişiyor bezende dışarıda yemek yemek lazlm
İkisi de güzel bence. Tabii evdekini sen hazırlamıyorsan.
Evde kim hazırlayacak
ya da yatağa getiren erkek mi yoksa kucaklayıp mutfağa götüren erkek mi
İkisi de olur ama Roger olsun
Roger ne demek cahil kalmısımm
Merak etme cahil değilsin. Roger'ı bilmeyen herkes cahil olsaydı Bateri öğretmenleri dışında herkes cahil olurdu.
Bence evde daha güzel olur ben dışarıda yemek yemeyi sevmiyorum çok gereksiz pahalı oluyor ve dışarıda rahat yemek yiyemiyorum evde daha rahatım
her ikisine bayılırım 😊
ama kendi hazırlamadığim tercihim 😂
Glfkdkr eşiniz hazırlasın arada sırada
Dışarıda tabiki bulaşık topla hazırla derdi olmadan😁
Evde tabii. Calisan insan bilir bunun tadini. Sadece haftasonlari ailenle masada oturabiliyorsan
Denizle yeşilin buluştuğu bir yerde harika olurdu galiba😄
Kahvaltı güzel olduktan sonra her yerde güzel olur.
Disarda dunyanin parasi olacagi için can sıkıcı olur
Dışarıda arkadaşlarla güzel bir kahvaltı iyi olabilirdi ama bir şey eksik
Ne eksik
Senin için değerli olan kişi yanındaysa güzel
Evde aileyle daha güzel oluyor
Şu kahvaltı olayı çok gereksiz abartı evde yap sucuklu yumurtanı ye işte
Dışarıda g. tüne kqzık girceğine evde yap daha iyi
Zamlardan sonra evde
Dışarıda daha güzel bence
Dışarı da hazır yemek daha güzel oluyor.
Evde
Evde tabi ki
Evde disarda napim bn parami basiyom
Kesinlikle evde.
Neden
dışardaa
Evde
Evde
Tabiki evde
Evde daha güzel.
Dışarısı daha güzel
Evde
Dışarı tabiki
Tabii ki evde...
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?