Bana hazirlayan olsun da fark etmez..👻🤭 Havalar ısındıkça dışarısı çekici gelmeye başlıyor. Açık hava, mis gibi güneş.. 🙃😌
#Sükût
👌
#Sükût


Pazar kahvaltısı en güzel evde olur aslında ama işte o hazırlama safhası biraz dert oluyor.
Bazen çok seve seve hazırlıyorum bazen zorla. İşte o zorlandığım günler dısarda yapmak en mantıklısı.😄
Cevap
27Cevap
Kahvaltı yapmıyorum ama dışarıda yemek daha iyi olabilir
Pazar kahvaltısını disarida yapmayi severim acele etmeden yavas yavas
Evde yapınca yemek yapmaktan yoruluyorsun ama dışarı çıkıncada yürüyerek yoruluyorsun en iyisi eve sipariş ver mek
Ben kahvaltı yapmadığım için fark etmiyor aslında. Ama yapacak olsam evde tercih ederim. Daha keyifli ve ailece daha samimi bir ortam oluyor.
Dışarıda açık alanda kahvaltı yapmak çok daha keyifli ve iştah açıcı oluyor.
Çocuklarımla ev de dışarıda hiç fark etmiyor kizanciklarimla her yerde keyifli
Dışarıda kahvaltıya para vermek tam anlamıyla enayiliktir.
Bahcede veya evimin terasinda yaparim kahvaltimi.. ama baska bir mekanda asla.
Genelde evde yaparım ama dışardada börekçide oturuyorum bazen kıymalı börek ne bilim poğaca yerim 🤭
Hazırlayan bensem evde kahvaltının bir güzelliği yok 😀
Arada dışarıda yenilebilir ama ev kahvaltısını hiçbir yere değişmem.
Turkiyede guzel olur acik havada havasi kokusu ayri turkiyenin
Evde hazırlıyorum ohh rahat rahat yapıyorum
Tekimde zaten
Evde istediğimi hazırlıyorum ailemle gayet güzel bir kahvaltı yapıyorum. Dışarıda zevk almıyorum.
Herkesin gözünün önünde olmadığı bir yerde dışarıda, yoksa evde
Balkonda seviyorum ben sonra üstüne kahve sigara oh mis:)
Açık hava mis gibi güneş , mis gibi Afgan Suriyeli çoluklu çocuklu vacır vucur sesli gürültülü ortam…. mmmm ortam harika
Bugün sabah çayım demlenmiş yumurtalar pişirilmiş başbaşa kahvaltı hiç bir şeye değişilmez
Açık havada güzel oluyor.
Dışarda daha zevkli ama yanında sevdiklerin varsa yer çok da önem arz etmiyor
Kesinlikle dışarıda daha keyifli. Zaten her şey dışarıda keyifli diyil mi 😄
Dışarda daha bi güzel oluyor
Valla hazır kahvaltıya babannem de hayır demez.
Sevdiğim kişiyle dışarıda ❤️
Evde ve kalabalık kahvaltı yapmayalı çok oldu
Para olsa dışarı iyi olur
Dışarda daha güzel uzun zamandır gitmedim ama
Evde ya da sahilde mis.. Keyifli günler.
Evde balkonda yapacaksın deşidörlg
Bahçede inanılmaz keyifli…
Dışarıda çok güzel oluyor.
sevdiğimle olunca her yerde güzel.
Güzel havalarda dışarda yapmak daha güzel.
Kahvaltı öğününü dışarda yapmayı sevmiyorum..
Evde dışarda cok tuzlu oluyor
Parayı başkası veriyorsa dışarıda keyiflidir.
Sofra şahane. Dışarıda da güzel olur artık.❤
Evde
Ev ille ev
Dışarda ☺️
Dışarda
Kafama göre
Evde daha iyi
Evde
Dışarıda olur
Dışarıda
Evde bence..
Evde
Evde.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?