Yeme & İçme Pazar kahvaltısı evde mi yoksa dışarıda mı güzel oluyor? bucali-caglar Takip Et Guru Yaş: 30 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor Pazar kahvaltısı evde mi yoksa dışarıda mı güzel oluyor? Pazar kahvaltısı evde mi yoksa dışarıda mı güzel oluyor? Cevapla Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 64,3b cevap paylaştı. Bence dışarıda yapmak 1 0 Yorumla
Sükût_uHayâl Takip Et FenomenYoda Yaş: 41 +1 yıl Bütün hafta evde yiyoruz ve hep ben hazırlıyorum. Pazar günü dışarıda kahvaltı etmeyi daha çok seviyorum, hazır kahvaltı mis.🤭 2 0 Yorumla
Sessizbiokur Takip Et Yoda Yaş: 23 , eic 99% +1 yıl Bence en güzel evde olur. Tüm sevdiği kahvaltılıkları hazırlarsın , en sevdiğin diziyi açarsın uzun uzun rahat rahat kahvaltı yaparsın. 2 0 Yorumla
Ölümünebekar Takip Et Bilge Yaş: 28 , eic 98% +1 yıl Dışarıda güzel oluyor evde de olacaksa simit menemen ya da tost 1 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,2b cevap paylaştı. Arkadaşlarla bazen dışarıda da yapıyoruz ama ev gibisi yok be. Keyifli akşamlar.. 1 0 Yorumla
ErtugrulKARTAL1903 Takip Et Master Yaş: 43 , eic 68% +1 yıl Dışarıda manzaralı bir yerde. Güzel kızların demlediği çay ile 1 0 Yorumla
Beyoğlu Takip Et Master Yaş: 42 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 1,2b cevap paylaştı. Dışarda pek yemeye alışık değilim evimde kendi masamı kurarak yemesi daha güzel geliyor bana 1 0 Yorumla
ally1234 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Evde sevdiginle veya sevdiklerinle güzel bir Kahvalti en güzeli bence 1 0 Yorumla
Angel2597 Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Ben genellikle dışarıda yapıyorum. Fakat ev kahvaltısı yerini tutmuyor tabii😃 0 0 Yorumla
единорог Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 96% +1 yıl Evde tabii ki :)Pazar benim için ev demek 1 0 Yorumla
Yecüc_Mecüc_7991 Takip Et Master Yaş: 46 , eic 100% +1 yıl Sevdiğin yanındaysa farketmiyor. 1 0 Yorumla
gizemlileon Takip Et Bilge Yaş: 37 , eic 73% +1 yıl Bazen dışarda kahvaltı da iyi geliyor 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Bizim ev müstakil bahçeli, Ağaçların altında masada, kahvaltı keyfi güzel oluyor.🙂 1 0 Yorumla
Séduire Takip Et Bilge Yaş: 29 , eic 99% +1 yıl Dışarıda deniz manzarasında süper oluyor ya ♥️ 1 0 Yorumla
hot_chocolate Takip Et Master Yaş: 44 , eic 43% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 3,4b cevap paylaştı. Dışarda 2 0 Yorumla
zodyaklısamara_ Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 78% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 669 cevap paylaştı. Dısarda bazen evde 1 0 Yorumla
GOKHANoturumactı Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 6,5b cevap paylaştı. Manitayla dısarda. 1 0 Yorumla
001zaman Takip Et Guru Yaş: 43 , eic 95% +1 yıl Yeme & İçme konusunda 449 cevap paylaştı. Evde 1 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Yeme & İçme konusunda 5,7b cevap paylaştı. evde güzel 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Bence dışarıda yapmak
Bütün hafta evde yiyoruz ve hep ben hazırlıyorum. Pazar günü dışarıda kahvaltı etmeyi daha çok seviyorum, hazır kahvaltı mis.🤭
Bence en güzel evde olur. Tüm sevdiği kahvaltılıkları hazırlarsın , en sevdiğin diziyi açarsın uzun uzun rahat rahat kahvaltı yaparsın.
Dışarıda güzel oluyor evde de olacaksa simit menemen ya da tost
Arkadaşlarla bazen dışarıda da yapıyoruz ama ev gibisi yok be. Keyifli akşamlar..
Dışarıda manzaralı bir yerde. Güzel kızların demlediği çay ile
Dışarda pek yemeye alışık değilim evimde kendi masamı kurarak yemesi daha güzel geliyor bana
Evde sevdiginle veya sevdiklerinle güzel bir Kahvalti en güzeli bence
Ben genellikle dışarıda yapıyorum. Fakat ev kahvaltısı yerini tutmuyor tabii😃
Yazın dışarıda, kışın evde.
Evde tabii ki :)
Pazar benim için ev demek
Sevdiğin yanındaysa farketmiyor.
Bazen dışarda kahvaltı da iyi geliyor
Bizim ev müstakil bahçeli, Ağaçların altında masada, kahvaltı keyfi güzel oluyor.🙂
Dışarıda deniz manzarasında süper oluyor ya ♥️
Bence dışarıda daha güzel olur
Dışarda
Dısarda bazen evde
Manitayla dısarda.
Evde
Tabikide sevgilim yaptığı kahvaltı güzel olur😍
Aile varsa evde
evde güzel