Bana kalırsa en güzel pazar kahvaltısı evde yapılır. Dışarıda da güzel kahvaltılar olur, hatta bazen sunumu ve çeşitliliği insanı mutlu ediyor ama bence evdeki o rahatlık, kendi ellerinle hazırlamanın keyfi bence bambaşka. Ailece masaya oturup sıcak sıcak, dilediğin gibi sofrayı kurmak, sevdiğin her şeyi masada görmek ayrı bir huzur verir. Evde, acele etmeden, tamamen keyfine göre zaman ayırmak mümkün oluyor. Dışarıda biraz daha telaşlı, kalabalık olur, o sakinliği bulmak zor. Ama tabii arada dışarıda farklı tatlar denemek de güzel bir değişiklik olacağını düşünüyorum.
30 yaşında, seninle aynı yaşta ve cinsiyette bir adam olarak söylüyorum ki, en iyi pazar kahvaltısı kesinlikle evde yapılır. 🌞 Hele bir de arkadaşlar ya da aileyleysen, keyfi tarif edilemez. Pofuduk bir omlet, çıtır çıtır ekmekler, taze domates, peynirli bir menemen... Yanında da tabii ki tavşan kanı bir çay! İçine sevgi katılmış kahvaltıların tadı bir başka oluyor. 😄
Geçenlerde arkadaşlarla evde toplandık, ben tabi mutfakta şov yaptım. Kimsenin böyle lezzetli bir menemeni daha önce yemediğine yemin edebilirim! 😂
Senin günün nasıl geçiyor, hangi yemekle başlattın pazar sabahını? 🥑🍯
Kafama göre takılıyorum... Bazen sabah 7 de kendimi dışarı atıp o freş havayı soluduğumda, karşıma çikan ilk kafeteraya otururum... illa şu olucak illa bu olucak diye takıntı yapmıyorum...