Kış geliyoooo🎉"Kış gelse de doya doya yesem" dediğin yemek hangisi?

Selamlar🌸🌸

Kocamaaaaan bir yazı daha devirmek üzereyiz. Kışın en sevilen yemeklerini özlemeye başlayanlar var mı benim gibi..😂 Karnabaharı haşlayıp limon sıkıp yemeyi ve en çok da lahana sarmasını çooook özledim. 😍

Kış geliyoooo🎉Kış gelse de doya doya yesem dediğin yemek hangisi?
Kış geliyoooo🎉Kış gelse de doya doya yesem dediğin yemek hangisi?

Peki sizin "kış gelse de doya doya yesem" dediğiniz yemek hangisi?

Kış geliyoooo🎉"Kış gelse de doya doya yesem" dediğin yemek hangisi?
Cevapla