Benim için kestane.

Kestane
Boza
Sahlep
Diğer (görüşlerde buluşalım)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim için kestane.

kahve ve film izlemek, birde kar yağarken dışarı çıkıp kar yağışını izlemek. birde sıcak çikolata içmeyi de seviyorum kışın. aslında o gün ki moduma göre biraz da değişiyor. ama en güzeli benim için kahve içip film/dizi izlemek yani odamda zaman geçirmek. birde tabi ki sosyal medyada zaman geçirmek
Benim için,
Sıcacık ortamda mevcut kişi tarafından şekilli şukullu soyulan,
Her soyuluş anında salgıladığı kokusu ile " ışığı görenin gelmesini" çağrıştıran,
Paylaşarak yemenin ayrı bir zevki olan
"Mandalina" dır.
Cevap
38Cevap
Kivi ve boza onemli benim icin. Kivi ile c vitamini boza ile prebiyotik...
Boza hiç içmedim tadı güzel mi
Bu damak zevki cok kisisel bana guzel geliyor ama her marka ya da her yapilan degil ben buğdaysız olanlari seviyorum ama herkes sevecek diye birsey yok
Marka önerebilir misiniz
Internetten alma şansım yok
Vefa boza en iyisi o
Migrosta varmis alcam en kısa zamanda:))
Çay demlenmiş, mısır patlatılmış, komşular gelmiş... Bu kış değil de ne bee sjsjs
Eskiden sobaların üstünde kestane pişirir yerdik.. o huzur, o ortam pahabiçilmezdi. Şimdi eski tat olmasa da hâlâ kış yiyecekleri derken aklıma kestane geliyor.
Üniversite sınavına hazırlanırken bütün bir kış salep içmiştim sürekli o yüzden salep diyeceğim ama kestaneyi de severim.
Okul dönüşü sobada kaynayan patates yemeğinin tüm evin içinde hissedilen kokusu
Sahlep sıcak çikolata boza ve kahve
Bozayı hiç içmedim ve tadını çok merak ediyorum ama en güzeli kestanedir
Kestane ve salep seçeneği yoktu kestaneyi işaretledim.
Tabiki kestaneee..🌰
kış benim için kalbimi temsil ediyor kalbimde şu an kar yağışı ve don var
Bazen kar yağıyor etraf sevimli gözüküyor ama kış genel olarak iğrenç bir mevsim. Hele İstanbul'daysan sadece 1 gün kar görüyorsun geri kalanında çamur ve kasvetli hava.
Çay ve kahve...
Bazen de üzerinde tarçın ve leblebi olan boza...
Biri normal kestane diğeri malûm kestane.
kışı hiç sevmem biran önce yaz olsada şort terlik gezsek sonra beach clublardaki happy hourları özledik
Hepsi birbirinden güzel bence ama en çok sahlep seviyorum ❤️
Kestane kebap yemesi sevap
Kestane tabi ki
Off boza, sıcacık sahlep, kestanee 🤤
Çay gibisi yok
Salep ve kestane
Seviyorum Kokusunu Tadını
Portakal limon greyfurt mandalina nar
Sıcak çikolata kahve temsil ediyor
Ödülü hakeden kestane/çay ikilisi ))
Çay ve kahve severizzzz
Mozaik pastası. Soğuk ve tadına doyum olmuyo.
Kestane, salep de güzel olur
Birincisi kestane ikincisi sahlep olurdu
Kestane salep güzel olur
Kışın sahlep bir başkadır bence
Sıcak çıkolata & bitki çayları
boza sonra kestane
1 sahlep 2 kestane
Kestane ve salep ikilisi..
Hafiften kar yağışı boza kestane
Boza ve doğal gaz faturası
Kış Soğuğu Temsil Ediyor
Sahlep ve kestane
Kestane ama bu yıl çok pahalı. Böyle ekonominin..
Sahlep favorimdir. Ama tek içmem 😉
makarna çay son bir kaç yıldır...
Kapalı alan aktiviteleri içeriyor
kestane boza
Boza
Hot chocolate
Mandalina ya
Pepsi
Salep
Sıcak çikolata
Sahleppp😍
Boza ve kestane 🌰
Juitr
Kestane
Salep kesinlikle içi ısıtıyor
Kestane🙂
Kahve
Kahve kesinlikle
Kestane
Diğer cayy
Boza
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?